SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeee valintakoekutsu tulikin jo äsken!!
Karelia amkOliko siinä mitään et paljonko ois pitäny saada sotelista pisteitä? Oon hakenut myös karelian.
Ei ollut pisteistä mitään, kutsu ja mille päivälle kutsuvat kun niitähän on kolmena päivänä.
Paljon sun pisteet oli?42.9 mut en oo saanu kutsua ainakaa vielä.
Mulla oli 46.6 pistettä. Eiköhän ne kutsut tipu nyt iltapäivän aikana🙂
Vierailija kirjoitti:
^Siis miinuspisteitä?
Kyllä miinuspisteitä. Ihmettelen et onko sattunut joku virhe tossa. Kun ennen on ollu joku 30pistettä rajana.
Tai voihan se olla et tarkoituksena on ollut vähentää toi pistemäärä siitä 80 pisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Kotkaan eh!
Hmm, olen itsekin hakenut Kotkan ensihoitoon, eikä mulle tullut kutsua. Pisteitä kuitenkin reilut 70, että ei sen siitä pitäisi olla kiinni. Kotka on mulla tosin vasta nelosena listalla, voiskohan tää sitten tarkottaa sitä että kutsu tulee ylempään hakukohteeseen? Toivottavasti, nytkin koko päivä menny Turun ennakkomateriaaleja päntätessä :')
Miksi ihmeessä Metropoliassa on kaksipäiväiset valintakokeet, miksei ryhmäkeskustelua voi pitää tehtävien jälkeen samana päivänä?!
Monellako pisteellä pääsi Kotkaan eh?
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ainakin metropolian ja laurean kutsut tulevat 22.10 alkaen. Niin luki sähköpostissa.
Metropolin röntgen kutsu tuli jo!
Sain kutsun Metropolian fysioterapeutin monimuotoon. Hain sekä päivä- että monimuoto ja pariin muuhun, jotka olivat valintakoeyhteistyössä.
Kutsu tuli Turun amk sosionomipuolelle ja 49.3p
Kutsu tuli myös Metropolian fysioterapiaan, päivätoteutus =)
Onko kukaan saannut lahden amk kutsua? Itse hain fyssariks..
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ainakin metropolian ja laurean kutsut tulevat 22.10 alkaen. Niin luki sähköpostissa.
Höpsis.. kaikille piti arvioidun ajan mukaan tulla vasta maanantaina 22.10 vaikka alunperin oli 19.10 eli tänään tippuvat kutsut.
Jes, Metropolia fyssari ja ensihoito 😊
Vierailija kirjoitti:
Jes, Metropolia fyssari ja ensihoito 😊
Paljonko sulla oli sotelista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Metropoliassa on kaksipäiväiset valintakokeet, miksei ryhmäkeskustelua voi pitää tehtävien jälkeen samana päivänä?!
Mihin koulutukseen on kaksipäiväiset🤔?
Keväällä oli yksipäiväiset ja ihan perkeleen pitkä päivä niille joilla aamu kasilta kirjoitelma ja vasta iltapäivällä ryhmätilanne.
Sain 64,4 pistettä ja kutsu tuli turum amk sosionomipuolelle. Onko siis niin ettei kutsua voi tulla enää laureaan sosionomi verkko-opintoihin? Sinne siis pisteraja noussut aika paljon jos näin on
Lähetetäänkö pääsykoekutsut eka kaikille, jotka sotelin puolesta pääsykoekutsun saa ja vasta sitten katsotaan, ketkä pääsee suoraan todistuksella? Sain pääsykoekutsun Metropoliaan, mutta ymmärtääkseni olis mahkut päästä sisään suoraan todistuksella, kun yo-todistuksessa äikkä, pitkä kieli ja reaali on älliä. Oon tosin tokakertalainen hakija...
Onko Tamkin hakeneille tullut jo kutsuja?
Karelia amk sairaanhoitaja pää ois muka pisteraja ollu - 16.2