SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Kuinka alhaisilla pistemäärillä luulisitte, että pääsee vielä valintakokeeseen?👀
Aika loppui kesken.....
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nyt syksyn haussa matalammat pisterajat kuin keväällä? 😭
Kuvittelisin että korkeammat on, sillä ainakin täällä ihmiset ovat saaneet tosi korkeita pisteitä. Sillonhan ne pisterajatkin tuppaa nousemaan, kun moni suoriutuu kokeesta hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin että korkeammat on, sillä ainakin täällä ihmiset ovat saaneet tosi korkeita pisteitä. Sillonhan ne pisterajatkin tuppaa nousemaan, kun moni suoriutuu kokeesta hyvin.
No täällä kirjoittelevat hakijat nyt on vain jäävuoren huippu kaikista hakijoista. Tänne kirjottelee muutenkin varmaan pääasiassa ne kaikkein motivoituneimmat ja siten parhaat pisteet saaneet hakijat.
Syksyisin tupannut olemaan alemmat pisterajat
72,2p ja hain Metropoliaan sairaanhoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse ainakaan vielä kertaakaan nähnyt että olisi syksyllä ollut korkeammat kuin keväällä,vaikka olen monen koulun ja monen eri vuoden pistetilastoihin tutustunut. Myös haastattelussa keväällä opettaja sanoi että syksyllä on yleensä aina matalemmat pisterajat kuin keväällä,että kannattaa hakea uudestaan jos ei nyt pääse.
Keväällä myös tuntui että tosi moni sai korkeita pisteitä,mutta pisterajat oli nousseet omassa hakukohteessa vain yhdellä pisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on ollut.
Pisteet tuli :) Ite sain 52,9 pistettä. Hain Metropoliaan sosionomiksi, katotaan riittääkö pisteet pääsykoekutsuun...
70,5 Metropoliaan ensihoitoon hain
Missäköhä järjestykses ne lähettelee niitä viestejä 😅 itelle ei oo viel tullu
Miten pistemäärä 69.9 voi olla mahdollinen? Laskin itse saaneeni 70.9, ja jos yksi on lisäksi mennyt väärin, tekee se 69.6.
No enpä oo saanut pistettä tosta englannin osion mitätöinnistä?????? Kusetusta
67! Saa nähä riittääkö lappeenrannan ensihoitoon :)
Vierailija kirjoitti:
Missäköhä järjestykses ne lähettelee niitä viestejä 😅 itelle ei oo viel tullu
Hah, heti ku laitoin tän viestin ni sit tuli pistemäärätkin sähköpostii 😂👌
Jos olet muuten hakukelpoinen, niin lappeenrannassa tavataan :D
Sain itse 60,5 ja voin sanoa että silläkin kutsu tulee:) useiden vuosien alarajoja seuranneena.
Tsemppii!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet muuten hakukelpoinen, niin lappeenrannassa tavataan :D
Sain itse 60,5 ja voin sanoa että silläkin kutsu tulee:) useiden vuosien alarajoja seuranneena.
Tsemppii!
Tämä siis sulle joka sait 69 ja hait lappeenrantaan ensihoitoon
Jos kouluun pääsee sisään, nii monesko päivä tammikuuta opinnot yleensä alkavat?