SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hain! Monimuotoon. Just silmäilen ekaa aineistoa...ei oikein tiedä miten kävi tossa torstaisessa kokeessa...niin ei tiedä miten suhtautua.
Mihin hait?
Voithan sä laskea pisteesi🤔
Hain Turkuun sosionomi/ monimuotoon. ( luulin vastanneeni yhteen aiempaan kirjoitukseen sen takia noin hassu sanamuoto🙈)
Olen mä laskenu ja sain tulokseksi 47.5, mut odotan vielä virallisia ja en uskalla kyllä luottaa noihin aiempien vuosien pisterajoihin. Mutta luen kuitenkin jos kutsu tulisi.
Ammattietiikka oli mielekäs lukea. Mutta sosiaalihuolto lait tuntuu kyllä vaikeammalta.
Miten muilla? Mitä ajatuksia materiaalista?
Vierailija kirjoitti:
Muita Seamkiin hakeneita? :)
Mä hain Seamkiin.
Joko pisteet on tullu, en uskalla katsoa.
Mistä nämä pisteet pitäisi nähdä? Tuleeko ne s.postiin... Ei ainakaan mulle oo vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hain Seamkiin.
Mä hain sosionomiksi ja sairaanhoitajaksi ensimmäistä kertaa. Mihin sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hain Seamkiin.
Mä hain sosionomiksi ja sairaanhoitajaksi ensimmäistä kertaa. Mihin sä?
Sairaanhoitajaksi hain, ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko pisteet on tullu, en uskalla katsoa.
Eipä ole tullut :/
Ei oo vielä tuööu pisteet sähköpostiin.
Viimeksi pisteet on tullu sähköpostiin puoli yhden aikaan, joten eiköhän ne kohta tule 😄
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi pisteet on tullu sähköpostiin puoli yhden aikaan, joten eiköhän ne kohta tule 😄
Okei, kiitos tiedosta! :)
Noniin, 67,6 pistettä. Hain Jamkiin kätilöksi ja sairaanhoitajaksi. Pisteet riittänee ainakin sh-valintakokeeseen, toivottavasti myös kätilön, se ois mun unelma-ammatti!
Mulle tuli pisteet sähköpostiin. 53 ja hain päivätoteutukseen sosionomiksi Lahteen ja Seinäjoelle.
70,2 pistettä. Hain Hamkiin terveydenhoitajaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, 67,6 pistettä. Hain Jamkiin kätilöksi ja sairaanhoitajaksi. Pisteet riittänee ainakin sh-valintakokeeseen, toivottavasti myös kätilön, se ois mun unelma-ammatti!
Luultavasti pisteet riittää, melkein satavarmasti ainakin sairaanhoitajavalintaan.
Hain Jamkiin sairaanhoitajaksi ja sain 55,9 pistettä.
64,7 p ja Tamkiin sh monimuoto ja päivätoteutukseen hain.
Onkohan nyt syksyn haussa matalammat pisterajat kuin keväällä? 😭
No nimenomaan, en tiedä olenko tyhmä vai missä vika, mutta en ymmärrä mitä väliä. Jos mitätöidään ja kokonaispistemäärä on 79, lopputulos on sama kuin että jos mitätöidään, kokonaispistemäärä on kuitenkin 80 ja kaikki saa yhden lisäpisteen. Turhasta valitusta ja ihmeellistä negatiivisuutta.