Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
2821/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samat pisteet kuin alin pistemäärä jolla on päässyt joku sisään. Olen varasijalla 1. Milläköhän perusteella joku on valittu minun edelle. Että voi harmittaa jos ei paikkaa irtoa. Ei ole edelleenkään sijat liikkuneet.

Tasapisteissä se menee edelle, jolla hakukohde on korkeammalla sijalla eli jos jollain muulla se on esim. ykköshakutoive ja sulla alempi niin se toinen menee edelle. Jos hakutoive on samalla sijalla niin menee arvalla...

Minulla oli ykkösenä hakutoiveena...

Vierailija
2822/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Mitäköhän tarkoittaa kun pisteeni oli 44,25 ja tuloskirjeessa oli, että alin hyväksytty pistemäärä oli 32,5? Olen ensikertalainen eli ei voi siitäkään johtua, että olen varasijalla.

Olet laskenut pisteesi väärin.

Laskenut?

Siinähän ne tuloskirjeessä näkyy omat pisteet ja alimmat pisteet jne.

No eihän se voi pitää paikkaansa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Mitäköhän tarkoittaa kun pisteeni oli 44,25 ja tuloskirjeessa oli, että alin hyväksytty pistemäärä oli 32,5? Olen ensikertalainen eli ei voi siitäkään johtua, että olen varasijalla.

Eihän tässä ole mitään laskettu itse kun molemmat pisteet näkyy tuloskirjeessa.

Vierailija
2824/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauzaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään laskettu itse kun molemmat pisteet näkyy tuloskirjeessa.

Joku moka on sattunut.

Vierailija
2825/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauzaa kirjoitti:

Tuliko noi sun omat pisteet siis valintakokeesta?

Vierailija
2826/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauzaa kirjoitti:

Mikä koulu kyseessä? Vai trollaatko?

Vierailija
2827/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on kans melkeen 10p enemmän pisteitä kun oli alin hyväksytty, mutta oon varasijalla 1. Kyseessä ensimmäinen vaihtoehtoni ja oon ensikertalainen. Laiton hakijapalveluun spostia niin vastaus oli, että 60% paikoista varataan amiksille. (Sen jälkeen ku 50% ollaan otettu yotodistuksella)

Vituttaa. Tämä se vasta onkin epäreilua.

Vierailija
2828/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole mikn moka

Vierailija
2829/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mulla on kans melkeen 10p enemmän pisteitä kun oli alin hyväksytty, mutta oon varasijalla 1. Kyseessä ensimmäinen vaihtoehtoni ja oon ensikertalainen. Laiton hakijapalveluun spostia niin vastaus oli, että 60% paikoista varataan amiksille. (Sen jälkeen ku 50% ollaan otettu yotodistuksella)

Nyt en ymmärtänyt..

Valintatapoja kolme eli ekaks noi yo-todistuksella otetaan sisään, sitten pelkällä valintakokeella ja valintakoe+todistuspisteet yo-tutkinnosta.

Eli millä tutkinnolla sä hait sitten?

Vierailija
2830/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt..

Valintatapoja kolme eli ekaks noi yo-todistuksella otetaan sisään, sitten pelkällä valintakokeella ja valintakoe+todistuspisteet yo-tutkinnosta.

Oon ylioppilas, mutta huonolla todistuksella niin en päässyt suoraan.

Vierailija
2831/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”ohtuu ammatillisen kiintiön vaikutuksesta. Koepistejonossa ammatillisen tutkinnon suorittaneille on varattu 60% aloituspaikoista”

Sain siis tommosen vastauksen kun kysyin mikä mättää

Vierailija
2832/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Turun amk, salon toimipiste. Valitettavasti en trollaile. Tiistaina kun ensimmäiset tulokset tuli niin itsellä luki, että en ole saanut paikkaa, koska en ole osallistunut valintakokeeseen. Tämän saivat selvitettyä eilen ja sain tulokset. En tiedä mikä kämmi siellä alunperin oli. Ehkä tämäkin johtuu tuosta aikaisemmasta kämmistä? Haen ammattikoulutodistuksella, joten tuo toinen syykään ei näyttäisi pätevän mun tilanteeseen. Toivottavasti huomenna vastaisivat tähän kysymykseen niin tulen sitten kertomaan mikä juttu.

Vierailija
2833/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Tuliko noi sun omat pisteet siis valintakokeesta?

Kyllä valintakoe pisteitä tarkoitan

Vierailija
2834/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauzaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Turun amk, salon toimipiste. Valitettavasti en trollaile. Tiistaina kun ensimmäiset tulokset tuli niin itsellä luki, että en ole saanut paikkaa, koska en ole osallistunut valintakokeeseen. Tämän saivat selvitettyä eilen ja sain tulokset. En tiedä mikä kämmi siellä alunperin oli. Ehkä tämäkin johtuu tuosta aikaisemmasta kämmistä? Haen ammattikoulutodistuksella, joten tuo toinen syykään ei näyttäisi pätevän mun tilanteeseen. Toivottavasti huomenna vastaisivat tähän kysymykseen niin tulen sitten kertomaan mikä juttu.

Näitkö ees mun viestiä viime sivulla? Oon aika varma, että meillä on sama tilanne samasta syystä

Vierailija
2835/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän opintopolku ei oo päivittynyt tänään?

Vierailija
2836/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauzaa kirjoitti:

Näitkö ees mun viestiä viime sivulla? Oon aika varma, että meillä on sama tilanne samasta syystä

Tarkotatko nyt tuota ammattikoulunkiintiötä? En ole yo, joten ammattikoulu todistuksella haen, joten siksi oletan, että ei ole sama syy tässä.

Vierailija
2837/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän opintopolku ei oo päivittynyt tänään?

On se päivittynyt.

Vierailija
2838/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl kiva tietää miks op ei päivity...

Vierailija
2839/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt..

Oon ylioppilas, mutta huonolla todistuksella niin en päässyt suoraan.

Eli todistuksen ja valintakokeen yhteispisteet missä maksimi on 100 kun pelkässä valintakokeessa on 70. Eikö?

Vierailija
2840/3148 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolku on tauolla siihen asti, että tuloskirjeet on lähteny kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä