Miksi ihmiset meikkaavat?
Onko syy siinä, että haluat tehdä vaikutuksen ihmisiin? Olla seksuaalisesti haluttava ja seksikäs punaisine huulinesi?
Kommentit (32)
Jotkut näistä viesteistä vastaavat pikemminkin kysymykseen miten meikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meikkaan siksi, että olen mielestäni kauniimpi meikattuna.
Eivätkö lähes kaikki meikkaa siksi? Mutta miksi ihmiset haluavat olla kauniimpia?
Ihmiset pääsääntöisesti ovat melko rumia. On luonnotonta olla väenvängällä ruma. Eli on tätsin normaalia haluta näyttää paremmalta.
Miksi miehet käy parturissa? Miksi ihmiset käyttää nykyisiä vaatteita? Miksi kukkia laitetaan esille? Eli siis kauneuden vaaliminen on täysin normaalia.Totta kai se on normaalia, kiinnostaa vaan tietää syvällisempiä selityksiä asiaan kuin itsestäänselvyyden tyyliin "haluan näyttää kauniimmalta".
Koska kaikki meikkaavat, en teidän yhtäkään ihmistä, joka ei meikkaisi. Olisi hyvin outoa
? Eivät läheskään kaikki (vaikka laskettaisiin vain naispuoliset ihmiset) meikkaa.
Naisista puhun. Kyllä mun tietämyksen mukana meikkaavat. Se voi sit olla tosi huomaamaton bb-voide, ripset kulmat tyylinen ehostus. Ei kaikilla ole sotamaalaus. Mutta ihan varmasti kaikki ehostautuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, miksi osa naisista ei meikkaa. Monen kasvot, etenkin silmät oikein ns. huutavat meikkiä. Se on karmeaa katsottavaa se.
Luonnollista naista on "karmeaa" katsoa?
Yhtälailla meikkaus korostaa miehen silmiä, miksi miesten meikkaamattomuutta ei ihmetellä? Miksi kukaan haluaisi rumaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meikkaan siksi, että olen mielestäni kauniimpi meikattuna.
Eivätkö lähes kaikki meikkaa siksi? Mutta miksi ihmiset haluavat olla kauniimpia?
Ihmiset pääsääntöisesti ovat melko rumia. On luonnotonta olla väenvängällä ruma. Eli on tätsin normaalia haluta näyttää paremmalta.
Miksi miehet käy parturissa? Miksi ihmiset käyttää nykyisiä vaatteita? Miksi kukkia laitetaan esille? Eli siis kauneuden vaaliminen on täysin normaalia.Totta kai se on normaalia, kiinnostaa vaan tietää syvällisempiä selityksiä asiaan kuin itsestäänselvyyden tyyliin "haluan näyttää kauniimmalta".
Koska kaikki meikkaavat, en teidän yhtäkään ihmistä, joka ei meikkaisi. Olisi hyvin outoa
? Eivät läheskään kaikki (vaikka laskettaisiin vain naispuoliset ihmiset) meikkaa.
Naisista puhun. Kyllä mun tietämyksen mukana meikkaavat. Se voi sit olla tosi huomaamaton bb-voide, ripset kulmat tyylinen ehostus. Ei kaikilla ole sotamaalaus. Mutta ihan varmasti kaikki ehostautuvat.
No trolollol...
Mun naama on väriltään kirjava, kiitos ruusufinnin, joten tasoitan värin. Olen tosi vaalea ja haluan silmät esiin, joten käytän ripsaria ja rajauskynää, joskus luomiväriäkin. Juhliin sitten vähän enemmän.
Haluan olla kauniimpi versio itsestäni ja näin 5-kymppisenä en etsi enää kumppania tai seksiseuraa. Sellaista on jo.
Eli pointti lienee siinä, että meikkaavat kokevat näyttävänsä kauniimmalta meikattuna. Itse en näin koe. Siksi en meikkaa. Olen jo nyt kaunis tai ruma, se on katsojan silmässä, a koska kaikki meikkaavat ilmeisesti vain näyttääkseen omasta mielestä kauniimmalta, niin turhaanpa meikkaan kun näytän ihan yhtä kauniilta omasta mielestäni meikittä.
Siksi jos mua huvittaa, ja on sellainen olo että näyttää diootilta ja nuutuneelta. Suurinosaksi siksi, koska mä vaan haluun olla mä.
Eikö sitten illalla masenna kun peilistä katsoo se oma "ruma naama?" Sama juttu kun riisuu topatut liivit pois...
Millä tummat silmänaluset saa parhaiten piiloon ja niin että se on luonnollisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, miksi osa naisista ei meikkaa. Monen kasvot, etenkin silmät oikein ns. huutavat meikkiä. Se on karmeaa katsottavaa se.
Älä suotta ihmettele koska kaikki naiset eivät osaa automaattisesti meikata vain koska ovat naisia. Minusta tulee ainakin pirun pikkuserkun näköinen jos meikkaan itseni. Olen teettänyt elämäni aikana kolmesti meikin kosmetologilla (kolmella erillä!) ja he ovat meikanneet niin kevyesti ettei siinä ole huutanut kuin korkeintaan rahapussi. Ovat laittaneet hieman puuteria, huulikiiltoa ja todella kevyesti ripsiväriä. Ilmeisesti silmät ovat jääneet huutamaan lisämeikin perään?
Kun tiedostan olevani tunari niin en ala tekemään alan ammattilaisen töitä. Enhän tee myöskään putkimiehen jne töitäkään vaan tilaan ammattilaisen apuun kun on tosi kyseessä.
En ole koskaan meikannut, mutta eipä se arjessa mitenkään näy. Liekö ollut hyvä tuuri, kun kukaan ei ole tullut päin naamaa ulkonäköä moittimaan.