Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko hankkia lähestymiskiellon

Vierailija
06.07.2018 |

Jos sellainen ihminen, joka on heittänyt silmälasini lattialle ja naarmuttanut niitä kotoa poissa ollessani, jatkuvasti käyttää henkistä väkivaltaa, manipuloi, heittää tavaroitani roskiin, vainoaa, availee henkilökohtaisia kirjeitäni ja käy papereitani läpi.
Minulla ei ole muita todisteita kuin läsnäolijat näissä tilanteissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi kannattaa varmaan vaihtaa osoitetta ja olla antamatta avainta tuollaiselle henkilölle.Ei lähestysmiskielto auta jos asutaan saman katon alla.

Emme asu saman katon alla, eikä hänellä ole avainta.

Hän saattaa ammuyöstä olla asunnon ovella, tulla asuntoon sisään kun olen lähdössä töihin, eikä suostu poistumaan.

Ap

Silloin kuuluu soittaa poliisit. Ihan joka kerta.

Vierailija
22/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on suorastaan vainoamista jo.

Ja lisäksi olen muuttanut osoitetiedot salaisiksi, muuttanut kyseisestä henkilöstä vielä 20kilometriä kauemmas, hankkinut security alarmin, alkanut käymään eri kaupassa (koska kyseinen henkilö käy samassa kaupassa, enkä halua törmätä häneen).

Ennenkuin muutin, jouduin aina ajamaan kaupan parkkipaikan läpi, ettei vaan hänen autoaan näy missään. Sitten suoritin pikaostokset.

Et ilmeisesti muistanu vaihtaa puhelinnumero salaiseksi ja kieltää operaattoria luovuttamasta osoitetietoja. Entä Posti  ja Trafi? Nekin luovuttavat tietoja.

Vainoaminen on poliisiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse menet autoon niin lukitset ne ovet keskuslukituksesta, ettei pääse sisälle.

Miksi avaa ulko oven jo kyseinen henkilö on siellä takana?

Oletko niitä vätyksiä jotka ovat hiiriä ja valittavat takanapäin kun ensin edessäpäin annetaan kaikki periksi?

RYHDISTÄYDY NYT HELVETISSÄ..

Miten tuollaisia bimboja on oikeasti olemassakaan?

Sitten ihmetellään kun kohdellaan huonosti. Ei yhtään selkärankaa havaittavissa, että pitäis omia puoliaan.

Oveni ei ole lasia, joten en näe sen läpi.

Ap

Hanki ovisilmä tai muuta taas.

Vierailija
24/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi olen muuttanut osoitetiedot salaisiksi, muuttanut kyseisestä henkilöstä vielä 20kilometriä kauemmas, hankkinut security alarmin, alkanut käymään eri kaupassa (koska kyseinen henkilö käy samassa kaupassa, enkä halua törmätä häneen).

Ennenkuin muutin, jouduin aina ajamaan kaupan parkkipaikan läpi, ettei vaan hänen autoaan näy missään. Sitten suoritin pikaostokset.

Et ilmeisesti muistanu vaihtaa puhelinnumero salaiseksi ja kieltää operaattoria luovuttamasta osoitetietoja. Entä Posti  ja Trafi? Nekin luovuttavat tietoja.

Apn elämä on kyllä mennyt erittäin hankalaksi jo. Minä suosittelisin ottamaan yhteyttä poliisin ja kokeilemaan lähestymiskiellon hankintaa.

Tai sitten voit odottaa ja alat pitämään päiväkirjaa kaikista vainoajan liikkeistä, tallennat kaiken mitä vain suinkin pystyt ja keräät todisteita.

Jälkimmäinen parempi vaihtoehto.

Vierailija
25/25 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn elämä on kyllä mennyt erittäin hankalaksi jo. Minä suosittelisin ottamaan yhteyttä poliisin ja kokeilemaan lähestymiskiellon hankintaa.

Tai sitten voit odottaa ja alat pitämään päiväkirjaa kaikista vainoajan liikkeistä, tallennat kaiken mitä vain suinkin pystyt ja keräät todisteita.

Jälkimmäinen parempi vaihtoehto.

Ja aina poliisille soitto, jos yrittää lähestyä sinua tai asuntoasi.