Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä pitkähiuksinen joka olet kerrasta pätkäissyt hiuksesi lyhyeksi, kaduttiko tekosi jälkikäteen?

Vierailija
05.07.2018 |

Vai olitko iloinen että sait vihdoinkin uutta ilmettä hiuksiisi?

Itse haluaisin lyhyemmät hiukset, pitkään on ollut jo alaselkään saakka mutta pelkään että jos leikkaan hiukset lyhyemmiksi tulenkin katumapäälle.

Toki hiukset kasvaa aina takaisin mutta kyllä siihen aina useampi vuosi taas kasvatushommissa menee jos haluaa uudelleen pitkät hiukset.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutti. En enää koskaan saanut kasvatettua niitä yhtä pitkiksi ja hyväkuntoisiksi. Ei edes tosiaankaan sopinut mulle lyhyt tukka. Pätkäisystä on nyt siis lähemmäs 20 vuotta.

Vierailija
22/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tehnyt saman ja ei ole koskaan kaduttanut, itse ainakin kaipaan välillä vähän vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kauan sitten tapahtuneesta. Minulla oli pikkuisena tyttönä paksut, kiharat hiukset, joiden päällä pystyi istumaan. Ne yleensä letitettiin, mutta en antanut avata lettejä jotta hiukset olisi voinut harjata.

Mummon kanssa tultiin tulokseen, että hiukset leikataan lyhyiksi. Tyttären tyttärellä on nyt sama tilanne. Joka ikinen tarhaanlähtöaamu on taistelua huolimatta Muumi-selvitysaineista.

Kerroin lapselle oman tarinani, mutta siltikään tilanne ei ole muuttunut. Lapsi vaan kauhisteli, että mummon hiukset on joskus leikattu lyhyiksi. Kerroin kyllä, että ei sitä väkisin tehty vaan sulassa sovussa

Vierailija
24/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ihanaa olla ilman sitä painoa ja kauhean pitkää pesu- ja kuivausoperaatiota suihkussa.

Tämä. Pesu ja kuivaus käy hetkessä

Vierailija
25/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kasvaa takasin. Olen puoleen selkään ulottuvista hiuksista ajanut siilin. Ei kaduttanut. Lähinnä se vaihe, kun hiukset sojottaa, mutta ei yllä ponnarille oli ärsyttävä. Kasvattelin muutaman vuoden ja leikkautin lyhyeksi uudemman kerran, en ihan siiliksi, mutta melko lyhyeksi. Ei kaduttanut. Nyt en ole hetkeen jaksanut tehdä mitään tuolle reuhkalle ja pituutta alkaa taas olla liikaa omaan makuun.

Vierailija
26/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä surettaa lukea tällaisia ketjuja. :( vastaajilla on varmaan myös tatuointeja ja roimasti ylipainoa. Pitkä tukka naisella on kaunein.

Erikoista, että varta vasten luet ketjuja, joista tulee paha mieli. Psykologi voisi varmasti auttaa, jotta pääset masokistisista taipumuksistasi.

Vierailija
27/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen thnt tuon kaksi kertaa alaselkäpituudesta jonnekin olkapäideen ja korvien väliin ja kerran lapaluupituudesta leukamittaiseksi. Kahdella ensimmäisellä olin hyvin tyytyväinen leikkuuseen, vaikka sitten jonkun vuoden päästä annoinkin kasvaa takaisin.

Kolmannella kerralla leikkaus oli jotnkin väärän lainen, eikä siitä tullut omantuntuista millään. Se kadutti ja sitä kasvattelen nyt pois, mutta en välttämättä lapaluupituutta pidemmälle ja todennäköisesti kerrostutan senkin jotnkin.

Vierailija
28/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadutti. En enää koskaan saanut kasvatettua niitä yhtä pitkiksi ja hyväkuntoisiksi. Ei edes tosiaankaan sopinut mulle lyhyt tukka. Pätkäisystä on nyt siis lähemmäs 20 vuotta.

Ehkä lohduttaa tiedostaa, ettei se sitten olisi niin pitkänä ja hyväkuntoisena kestänyt muutenkaan, ei siinä leikkaamisessa ole mitään maagista, joka tekee tukasta huonolaatuisen, vaan ikä tekee joillakin tehtävänsä.

Vierailija
29/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä surettaa lukea tällaisia ketjuja. :( vastaajilla on varmaan myös tatuointeja ja roimasti ylipainoa. Pitkä tukka naisella on kaunein.

Ikävä pilata mielikuvasi, mutta ihan normaali painoinen olen enkä omista yhtäkään tatuointia. Lyhyt malli sopii minulle paremmin ja on ihanan helppo hoitoinen

Vierailija
30/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata sinä vapaasti niin pitkä tukka kuin haluat. Toisten ihmisten ei tarvitse olla sinulle koristeita.

Vierailija
31/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kauan pitkät hiukset. Sitten pätkäisin ensin niin lyhyiksi että että kiharat eivät ylettyneet olkapäille. Sellaisena olivat vuoden. Sitten otin sakset käteen ja leikkasin itse itselleni aivan lyhyen kampauksen. Se oli ehkä vähän aikaan kiva, mutta kyllä mua kadutti, kun ei sellainen malli sopinut mun naamataululle lainkaan. Sitten aloin kasvattaa uudelleen, enkä kyllä enää menee tolla lailla pitkiä kutrejani katkomaan.

Sitä paitsi - ne lyhyet päätä myötäilevät haivenet rasvoittuivat alta aikayksikön. Pitkiä kun pitää niin eipä sojota joka suuntaan, eikä ole heti täysin paskasen näköinen, vaikka tuolta päälaelta rasvaiset ovatkin. Ponnarilla saa isoimman rasvaisuuden peitettyä. Itse pitän pitkiä hiuksia helppohoitoisimpina, mitä sellaiset ihan lyhyet.

N43

Vierailija
32/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Mulla oli teini-ikään saakka alaselkään asti ylttävä pitkä (musta:D,tosin värjätty) tukka.  Sit mä halusin vetyperoksidit, ja ne katkes itestään vähän yli korvien pituseks. :D Olin ehkä vähän pettyny, ja mitään hiustenpidennyksii ei oltu keksittykää. Eikä ne oo enää siit kasvanu samoihin mittoihin. Värjäykset yms vaikuttaa niin paljon. Ja olin aina tunnettu pitkistä ja paksuista hiuksista.

Mut sit aloin käyttää pidennyksiä ja olin tosi tyytyväinen. Nyt mulla ei ole pidennyksiä, ja tottakai se vaikuttaa ulkonäköön mutta tällä hetkellä en koe ulkonäköä nro 1 asiaks mun tärkeysjärjestyksissä. xD Joskus otan varmaa pidennykset koska jos haluan naisellisuutta korostaa jne. Mutta nyt en just ota, mulla on kotona yhdet tummat pidennykset mutta hiukset on vaaleat. Helpompi olla lyhyellä tukalla, esim urheillessa pidennykset on vähän tiellä, ja muutenkin ne on sellaset yli naiselliset ja ku oon sinkkuki enkä ees eti miestä niin ihan ok näin....

Vierailija
33/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pitkä tukka autuaaksi tee. Itselläni on vahvat leukaperät ja lyhyt kaula. Pitkä tukka tekee todella tunkkaisen näköiseksi. Sitä paitsi paksu tukka painaa niin perhanasti että päänahka kipeytyy.

Vierailija
34/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduttanut. Leikkasin, kun tukkaa lähti aika paljon raskauden jälkeen. Kasvoihan se taas takaisin. Mulla kasvaa hiukset tosi nopeasti.

Vierailija
35/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaduttanu. Leikkasin pari vuotta sitte peppuun ylettyvän tukan tuohon dekolteelle ja päätös oli vaan hyvä, lyhyempi oli freesimpi ja sen sai helpommin näyttään hyvältä

Vierailija
36/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran turkissa leikkasin lyhyet hiukset. Näytin ihan pojalta!

Nevö ögen!

Taas on puoleen selkään.

Vierailija
37/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Olen yksi ketjuun vastanneista lyhythiuksisista naisista ja minulla ei ole yhtäkään tatuointia. Ylipainoakaan ei ole. Olen 172cm. Painoa löytyy 67kg ja olen "hoikka" kehonrakenteeltani.

Vierailija
38/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä taidat olla hintelä ohuttukkainen av-palstalainen? Nam vain sillekin. :D

Vierailija
39/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka on ihanan nopea pestä ja kuivata! Ei enää kylmänmärkää rättiä valumassa pitkin niskaa. Mutta lyhyttä tukkaa on rasittava pitää kuosissa, aina on riippuvainen leikkaamisesta ja useimmiten pitää laittaakin vähän, pitkän tukan voi heittää ponnarille, letille tai sotkunutturalle ja unohtaa sitten tarvittaessa vaikka useammaksi päiväksi.

Tämän vuoksi olen leikannut ja kasvattanut tukan monta kertaa, aina jonkun hetken päästä alkaa kaivata toisen mallin helppoja ominaisuuksia.

Vierailija
40/96 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaduttanut. Leikkasin, kun tukkaa lähti aika paljon raskauden jälkeen. Kasvoihan se taas takaisin. Mulla kasvaa hiukset tosi nopeasti.

Mulla on muuten pari tatuointia, muttei ylipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän