Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millainen lähestyminen sytyttää sinut baarissa vai tyrmäätkö jokaisen lähestymisyrityksen?

Vierailija
05.07.2018 |

Jos nyt mietitään ihan sitä iskurepliikkiä? Pitääkö olla jotain nasevaa vai riittääkö jos omana itsenä "jamppa" tulee ja vaihtaa sanan parin ja pyytää saada liittyä seuraan? Vai mistä se kiikastaa? Ulkonäkö tietty on asia johon ensin kiinnitetään huomiota, mut mikä muu herättää kiinnostuksesi miehessä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilta voi saada asiallisia vastauksia aiheelliseen kysymykseen?

2/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole miellyttävän näköinen niin ei naiset halua sinulta yhtään minkäänlaista lähestymistä. Testattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, huumorintajuinen, ja haluaa oikeasti tutustua.

Vierailija
4/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono otsikko + vai mistä se kiikastaa - kysymys aloituksessasi. Noiden myötä on ymmärrettävää, ettei nainen viehätys jutuistasi. Liian negatiivista, olet etukäteen lyönyt hanskat tiskiin ja sinua potuttaa.

Vierailija
5/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole miellyttävän näköinen niin ei naiset halua sinulta yhtään minkäänlaista lähestymistä. Testattu.

Sama pätee ihan miehiinkin, lähestymisiä halutaan vain hyvännäköisiltä, joten turha tehdä tästä jotain sukupuolikysymystä.

Vierailija
6/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös olen testannut ja ennen homma käytti helposti mut ei enään nykyään. Aika on muuttunut ja itsekin olen vanhentunut. Se selittää osaltaan, mut on naisetkin muuttuneet tuittupäsemmiksi ja epäsosiaalisemmiksi. Ehkä tuo some tekee ihmisistä kyvyttömämpiä.

Vierailija
7/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsi ulin aloitukseen tuhlata asiallisia vastauksia, kakkaa sieltä kuitenkin tulee takaisin.

Vierailija
8/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin ei miellyttävän näköisillä miehilläkin on vaimo. Katso katukuvaa.

9/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee ihan miehiinkin, lähestymisiä halutaan vain hyvännäköisiltä, joten turha tehdä tästä jotain sukupuolikysymystä.

Suurinosa naisista ei lähesty miehiä itse baarissa.

Vierailija
10/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono otsikko + vai mistä se kiikastaa - kysymys aloituksessasi. Noiden myötä on ymmärrettävää, ettei nainen viehätys jutuistasi. Liian negatiivista, olet etukäteen lyönyt hanskat tiskiin ja sinua potuttaa.

jaa...eli mun täytyis lähtökohtaisesti olla positiivinen ja se sit vetoaa vai?

11/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin ei miellyttävän näköisillä miehilläkin on vaimo. Katso katukuvaa.

Juu, mutta se ei minua juuri auta.

Vierailija
12/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa...eli mun täytyis lähtökohtaisesti olla positiivinen ja se sit vetoaa vai?

Nyt ne aivonystyrät liikkeelle. Mitäpä itse luulet?

Vierailija
13/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae baarista seuraa joten olen aina tyrmännyt jokaisen. Kerran annoin nuorena puhelinnumeron kun se kauan vänkäsi.

Vierailija
14/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae baarista seuraa joten olen aina tyrmännyt jokaisen. Kerran annoin nuorena puhelinnumeron kun se kauan vänkäsi.

Johtiko se mihinkään eli soittiko perään?

Vierailija
15/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein suhtautua baareissa lähestyviin miehiin potentiaalisina kumppaneina. Yhden yön jutut tai vastaavat säädöt ei kiinnosta, enkä halua antaa vääriä signaaleja. Toki jotkut voi olla ihan oikeasti vain tutustumassa uusiin ihmisiin siellä, mutta ympäristö on vähän sellainen, että siellä ei kukaan ole parhaimmillaan ja henkilön todellisesta luonteesta on vaikea sanoa mitään. Jos joku on vesiselvänä baarissa juttelemassa ventovieraille, niin sekin on vähän epäilyttävää.

Tämä ei varmaankaan ole se toivottu vastaus, mutta näin itse ajattelen. Ehkä jos joku juttelisi ihan omana itsenään ja vaikuttaisi kivalta, niin voisin numeroni antaa ja voitaisiin jonain toisena ajankohtana jutella enemmän. Ikinä en kuitenkaan baariin mene ajatuksena löytää sieltä seuraa.

Vierailija
16/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua mitään iskuyrityksiä vaan jutella ja viettää aikaa uusien ihmisten kanssa. En siis lämpene pätkääkään millekään iskurepliikeille, koska en ensisijaisesti ole hakemassa seuraa (enkä varsinkaan seksiseuraa/kertapanoa) vaan kiinnostun, jos kiinnostun, miehestä ainoastaan keskustelun kautta.

N41

Vierailija
17/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten naiset ihmettelee miksei mies usko kun sanoo ei kiinnosta.

Vierailija
18/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa oikein suhtautua baareissa lähestyviin miehiin potentiaalisina kumppaneina. Yhden yön jutut tai vastaavat säädöt ei kiinnosta, enkä halua antaa vääriä signaaleja. Toki jotkut voi olla ihan oikeasti vain tutustumassa uusiin ihmisiin siellä, mutta ympäristö on vähän sellainen, että siellä ei kukaan ole parhaimmillaan ja henkilön todellisesta luonteesta on vaikea sanoa mitään. Jos joku on vesiselvänä baarissa juttelemassa ventovieraille, niin sekin on vähän epäilyttävää.

Tämä ei varmaankaan ole se toivottu vastaus, mutta näin itse ajattelen. Ehkä jos joku juttelisi ihan omana itsenään ja vaikuttaisi kivalta, niin voisin numeroni antaa ja voitaisiin jonain toisena ajankohtana jutella enemmän. Ikinä en kuitenkaan baariin mene ajatuksena löytää sieltä seuraa.

Mulla sama. Aivan sama, miltä mies näyttää tai mitä se sanoo, mutta ympäristö on niin väärä, että torjun kuitenkin. Tutustun miehiin mieluiten selvin päin jonkin yhteisen nimittäjän (työ, harrastus, kaveripiiri) kautta.

Baarissa käyn vain näkemässä kavereita, tanssimassa ja nauramassa. Ärsyttää, jos seurueeseen pyrkii joku ylimääräinen vänkääjä iskurepliikkiensä kanssa.

Vierailija
19/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mitäpä tytöt?"

"Mitäs tässä..."

"Kuis on ilta lähtenyt kulkee?"

"Mitä?"

"Että kuis on ilta menny?"

"Iha hyvin."

"Käytkö usein täällä?"

"En."

"Ai jaa. Mistä päin olet?"

"Espoosta."

"Ai, mun vanhemmat asuu siellä."

jne. jne.

Näin ennen vanhaan tehtiin. Siitä sitten kyseltiin musamakua, tarjottiin juomaa, mentiin hitaita tanssimaan ja sitten sovittiin jatkosta. Joko puhelinnumero ja treffit tai (mikäli oli helppo/ei etsinyt vakavaa seurustelua) meille-vai-teille?

Miten nykyisin?

Vierailija
20/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sitten luonteva ympäristö sinulle miehen tehdä tuttavuutta? Kerran kyselin samasta asiasta jos mies lähestyy kuntosalilla naista ja sekin oli huono juttu. Naiset haluvat jumpata rauhassa ja kadulla naisten täytyy saada kävellä rauhassa. Jos baaritkin on huono ympäristö ni kertokaas mikä on se luontevin ympäristö? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän