Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkovoiteiden käyttäminen

Vierailija
05.07.2018 |

Levitä oman kouran verran voidetta kasvoihin ja vartalolle, anna imeytyä puolisen tuntia, laita vaatteet päälle. Menet ulos ja tietenkin hikoilet > lisää voidetta > anna vaikuttaa 15-30min ? sitten voit jatkaa juttujasi. Tai jos menet uimaan tai aurinkopalvojaksi, niin jatkuvasti saisi olla lisäämässä voidetta jokaisen uinnin tai hikoamisen jälkeen. Anna vaikuttaa 15-30min. Kuka muka oikeesti noin toimii? Kukaan nyt jouda jatkuvasti lisäämään ja odottamaan voiteen tehoja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei se häslääminen voiteen kanssa ole tehokasta. Pikkumäärä huitaistaan niin ja näin, heti menoksi ja sitten kumminkin palataan? Ap

Vierailija
2/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin suojaan vaatteilla ja pois pahimmasta paisteesta kuin leikkisin voiteen kanssa. Onneksi en pala herkästi. Ap

Vierailija
4/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytän aurinkovoiteita, kåytän niitä niinkuin pitää. Ja yleensä sen lisäksi vaatteita ja hattua. Keskipäivällä pyrin olemaan sisällä. Olen vaalea, eikä ole varaa otta mitään riskejä.

Vierailija
5/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voiteet on täyttä rahastusta

Vierailija
6/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin että aurinkovoiteet on pilannut monet suosikkikoltut :( jäänyt rumia tahroja mitkä ei lähteneet pesussa :(

Vierailija
7/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt niin että aurinkovoiteet on pilannut monet suosikkikoltut :( jäänyt rumia tahroja mitkä ei lähteneet pesussa :(

Tahranpoistoaine mahdollisesti auttaa. Pesula sai putsattua historian hämärissä suosikkipaitani, jossa suuri musta öljytahra.

Vierailija
9/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlääksi koen aurinkorasvojen käytön. Varsinkin se määrä, mikä pitäisi yhdellä kerralla laittaa, on ihan tolkuton.

Muutin kaksi vuotta sitten Afrikkaan. Toin mukanani kolme puteloa aurinkorasvaa. Kaksi viikkoa jaksoin läträtä niillä. Nyt on edelleen yksi purkki avaamatta ja toisestakin lähes puolet jäljellä...

Vierailija
10/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vauva suojataan auringolta? Oon menos 2kk kaa biitsille, nauttimaan lämmöstä ja uimaan. T.tietämätön 18v mutsi

Vierailija
11/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahranpoistoaine mahdollisesti auttaa. Pesula sai putsattua historian hämärissä suosikkipaitani, jossa suuri musta öljytahra.

Käytin tahranpoistoainetta ja pesulassa käytin, ei lähteneet tahrat :( roskiin jouti vaatteet.

Vierailija
12/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työlääksi koen aurinkorasvojen käytön. Varsinkin se määrä, mikä pitäisi yhdellä kerralla laittaa, on ihan tolkuton.

Muutin kaksi vuotta sitten Afrikkaan. Toin mukanani kolme puteloa aurinkorasvaa. Kaksi viikkoa jaksoin läträtä niillä. Nyt on edelleen yksi purkki avaamatta ja toisestakin lähes puolet jäljellä...

Niinpä, kuka jaksaa läträtä viikosta toiseen? Ja sitten helposti jää voide vajaaksi, jos ei ole tarvetta paljoa käyttää. Eli vajaata purkkia ei voi käyttää ensivuonna uudelleen. (Lähtenyt tehot voiteesta,kait?) eli rahaa menee roskiin. Ap

Vierailija
13/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/22 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vauva suojataan auringolta? Oon menos 2kk kaa biitsille, nauttimaan lämmöstä ja uimaan. T.tietämätön 18v mutsi

Vaatteilla.

Kookosöljy on turvallista käyttää vauvallekin, mutta ei poista vaatteiden tarvetta, jos oikeasti oleilette pitkään auringossa.

Itse en muuta käytä kuin kookosöljyä. Jos sitäkään. En pala herkästi enkä pelkää aurinkoa.

Vierailija
15/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palamisen ainakin estää vanhakin rasva eikä tarvitse kourakaupalla levittää. Kait se silloin suojaakin?

Vierailija
18/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, en ole huomannut mikä asiassa olisi ongelma. Fakta on, että auringossa voi palaa tiettyinä kellonaikoina ja minä en rajoita elämääni neljän seinän sisälle kesällä kotimaassa tai ulkomailla. Peittävä pukeutuminenkin jättää osan vartalosta (mm. jalkapöydät) suojaamatta, joten voidetta joutuu auttamattakin laittamaan. Kerran vuoteen sen alle 20e aurinkorasvan ostaminen ei kaada minun budjettiani tässä elämässä.

Vasta kun olen laittanut vaatteet päälle levitän aurinkovoidetta niille ihoalueille, jotka vielä näkyvät. Odottelu ja sitten ulos. Mikäli oleskelen pitkän aikaa auringossa hattu päähän. Rannalla aurinkovoidetta lisää jokaisen uimakerran jälkeen.

Vierailija
19/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan läträtä. Pakko, kun iho on couperosa ja muutenkin herkkä. Avene ja Louis Widmer sekä Eucerin spray kulkevat aina laukussa. Öisin laitan ne jääkaappiin. Ihotautilääkärin mukaan jos suojakerroin on 50 niin käytännössä se on 24-26, eli 50 yleensä käytän, ainakin kasvoissa ja käsissä. 

Kolmella tutulla on melanooma, tyvisolusyöpä tai okasolusyöpä:(

Vierailija
20/22 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei käytä. Ruskettuu nopeammin, ja miksi sitä aurinkoa pitäisi ottaa monta tuntia päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä