Mikä on elämäsi suurin nautinto
Ruoka
Juoma
Matkustelu
Toisten mollaaminen vai jokin muu, mikä?
Kommentit (46)
saunominen mökillä, puusauna&vihta
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreun ja Saara Aallon tuotannon kuunteleminen.
Sinähän koomikko olet!
Saaressa oleminen (mökki), matkustelu, lukeminen ja nukkuminen.
Raittiissa ulkoilmassa lenkkeily hyvää musiikkia kuunnellen
Aamulla kahvin tuoksu ja kahvikupin juominen 😍
Viinilasillisen ääressä mökillä
Uinti järvessä ja saunominen mökillä
Naisen treenattu pylly vasten kasvojani. Oikeastaan parempaa ei maailmassa ole.
Löytyy mökki ja vene, laskuvarjohypyt ja moottoripyöräily on koettu, kehässäkin koeteltu. Klubit ja biletys ovat jääneet aikoja sitten, eikä alko enää maistu. Kaikissa maanosissa on käyty. Enää yksi asia tuo onnen elämääni, edes hetkeksi.
Kana Caesar ja lohi caesar salaattien syöminen
Valkoviini
Seksi
Uiminen
Juoksu metsässä
Hyvän biisin kuunteleminen
Autossa istuminen ja hyvän musiikin kuunteleminen
Kahvi
Mansikat
Sushi
Kuorossa laulaminen
Seksi
Hyvin nukkuminen
Aurinko pitkän talven jälkeen
Kanasalaatti ja kylmä, kuiva valkkari kuumana kesäpäivänä terassilla aurinkovarjon alla.
Saunan ja uinnin jälkeinen vilvoittelu saunatuvan terassilla kylmän oluen kanssa järvelle katsellen.
Valkoviinin juonti kauniissa maisemissa
Se kun oma rakas koirani antaa minulle pusuja❤️😍
Aurinkoisena päivänä mökin laiturilla loikoilu ja välillä uimaan hyppääminen 🙈
Sitten myös auringonnousun ja laskun ihailu❤️
Seksi ja vahvana kakkosena kannabis. Niitä kun saa molempia niin siitä ei elämä parane. Huippaahan se mutta rajallinen määrä verta ei riitä joka paikkaan. Leikkiä ihmiset ei mulla oikeasti ihan niin iso ole. Kuitenkin sellainen mitä kelpaa esitellä. Joskus tahallaan näytän jäykkää että tuolle pitäisi tehdä jotain.
Se kun kaivaa pumpulipuikolla korvaa, ja se pumpulipuikko hajoaa hieman korvakäytävässä. Aah. No ei ehkä elämän suurin nautinto, mutta kivalta tuntuu.
Meinasin vastata että nukkuminen, ja onhan se nautinto, mutta toisaalta enemmänkin perustarve. Samoin ruoka on perustarve, ja kyllä sekin hyvänä menee elämän suuriin nautintoihin.
Kyllä itselläni seksi ja läheisyys on kuitenkin kaikkein suurin nautinto.
Nukkuminen, kävely luonnossa, saunominen, herkkujen syöminen ja hyvän elokuvan /sarjan katselu.
Kyllä se valitettavasti on syöminen :D ja hyvänä kakkosena nukkuminen.
Nukkuminen. Olen uniongelmainen eli se kun saan nukuttua 12 h unet vaikka lääkkeillä jos ei muuten.
Maa sateen jälkeen, sen tuoksu. Sateen ääni, ukkonen, viileä kesä- tai kevätilta.
Aamutupakka ja kuppi kahvia.
Luonto: Linnut pöntössään, kettu jonka kohtasin aamulla, tuhiseva siili pusikossa.
Hiprakka.
Lasteni ilo.
Tuhiseva, uninen, lämmin koirani selkääni vasten ❤️. Sen suukot.
Vapaus. Hiljaisuus.
Miehen testosteron tms hormonin imppaaminen. Se käy hyvin vaattet päällä, tarpeeksi lähellä hiljaa, hän voi vaikka selata tietokonetta ta jutella jotain. Pääsen hurjiin sfääreihin missä leijailen valveillaolon ja unen välillä, keho on kevyt ja kaiken maailman lihasjumit ja kokotukset tiessään. Kuin myös ongelmat, mieli rauhoittuu.
Oon kokeillut rentoutumisharjoituksia, diapameja, xanoria,tenoxia, stellaa ja olutta. Myös ruohoa. Tää hormonihomma on ihan huippuluokkaa, en käytä enää muita aineita. Sivuvaikutukset: aiheuttaa riippuvuutta mikä voi johtaa läheisriippuvuuteen. Voi johtaa haasteellisiin ihmissuhteisiin. Itkuisuutta ja raivonpuuskia. Ei vaikuta ajokykyyn.
Kun nukahdan koiranpentu kyljessä kii. Pentu herättää muiskauttamalla pusun suoraan huulille.
- Aamulla pitkään nukkuminen
- Lempiruoka
- Seksi
- Teatterissa käyminen, tai itse siellä esiintyminen
- Laulaminen täysin palkein (anteeksipyyntö naapureille)
- Piirtäminen ja maalaaminen
- Kaikki hauskat hetket parhaan ystävän kanssa