Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut
Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.
Kommentit (254)
Kyllä minäkin mielummin irvistäisin, kaikille!
Terv. Kassa
Ehkä vain luulet suuressa erinomaisuudessasi että kaikki ihastuvat sinun jumalattomaan kauneuteesi hetkessä.
On todella ällöttävää, että normaali ystävällinen käytös otetaan ihan muuna.
Herätkää äijät! Teissä ei ole mitään mikä kiinnostaa nuorta. Teette hölmön itsestänne.
Toi on niin totta mitä AP kirjoittaa. Nyt vasta 50 v. plus uskallan pukeutua niin kauniisti kuin haluan ja olla niin mukava ihmisille (myös miehille) kuin minulle on luonnollista, ilman että joku mies aina käsittää ystävällisyyteni väärin. Edes jotain hyvää vanhenemisessakin, saa olla oma itsensä, eikä tarvitse varoa koko ajan näyttävänsä liian hyvältä tai olevansa liian ystävällinen.
En ihmettele, että kassat ovat tylyjä. Eivät he uskalla hymyillä, koska kohta on joku limapatu ehdottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin aloituksen asiattomaksi.
Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että kassat ovat tylyjä. Eivät he uskalla hymyillä, koska kohta on joku limapatu ehdottelemassa.
Olisko parempi jos ne 20-30-vuotiaat kaljut ja kuselle haisevat hormoonihiiret olis ehdottelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko parempi jos ne 20-30-vuotiaat kaljut ja kuselle haisevat hormoonihiiret olis ehdottelemassa?
Mitä jos antaisitte ihmisten tehdä työnsä?
Eivät kuvittele sinusta muuta kuin että saisipa jonkun asiallisen asiakaspalvelijan tämän tontun sijaan.
Niin tuttua, perus ongelma asiakaspalvelutyössä.
Vierailija kirjoitti:
Taas haukutaan valkoista heteromiestä.
Miehen väriä ei mainittu.
Pari päivää sitten miespuoliseksi 21-vuotiaaksi esittäytynyt etsi viisikymppistä naista tyttöystäväkseen. Maailmassa tapahtuu kaikenlaista ja mieltymyksiä on tietenkin erilaisia, mutta ns. äiti-poika -suhteet kuulostavat ihan yhtä hirvittäviltä, kuin isoisän tai isän ikäinen ja nuori nainen.
Useimmat naiset harvemmin jahtaavat lastensa tai lastenlastensa ikäisiä, koska huumorintajumme ei riitä siihen.
Satunpa tuntemaan yhden tällaisen. Olen N47 hän M52. Ei Ole mieheni. Ajattelee Kai jotenkin et lentoemot, sihteerit ym ovat siinä hommassa vaan sitä varten että Saa flirttailla vaikka kuinka, mielistellä että Saa asiat paremmin hoidettua, ja ties mitä mukavaa voisi onnistua saamaan. Asennevamma, ikäluokkakysymys.
Naimaton ihminen, ettepä yhtään ihmettele. Lokeroi ihmiset, etenkin naiset. Ihan järkyttävää katseltavaa, en tiedä saako ikinä keltään. Toisaalta väittänyt että pitää työ ja yksityisasiat erillään, mut muuten Metoo-käytös aika järkkyä. On kyllä tähän pakko ihmetellä, että esim sen duunissa yllättävän moni vaan sietää. Mutta saanu aiemmin hyvästä duunista kenkää, joten mahtoiko olla tällä naisten alistamisella tai vähättelyllä osuutta arpaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas haukutaan valkoista heteromiestä.
Huonosti käyttäytyvien vanhojen miesten käytös tuomitaan = valkoisen heteromiehen haukkumista
Älä oo tollanen. Nyt nelikymppisenä sovit yhteen jonkun kuuskymppisen kanssa oikein hienosti. 😉
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Kaikki jo mainitut nähty, lisäksi vielä yhden ukon tissien tuijotus ja sama kehu; voi kuinka hyvin tuo paita sopii sulle ja mairea hymy päällä virnuilee. Vaikka olisi mikä tahansa teltta päälle.
Mikä näitä miehiä vaivaa, en ymmärrä. Enkä yleistä, on ihan normaalejakin miesasiakkaita, tietenkin.
No jep. Onneksi nykyään voi kähminnästä tehdä rikosilmoituksen. Ei todellakaan ollut kivaa silloin 16-vuotiaana ensimmäisessä työpaikassani, kun vanhat miehet kouri perseestä pöytiä siivotessani.
Vierailija kirjoitti:
Älä oo tollanen. Nyt nelikymppisenä sovit yhteen jonkun kuuskymppisen kanssa oikein hienosti. 😉
Oon alle kolmekymppinen ja seurustelen alle kolmekymppisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Alkaa kyllästyttää tämä ikäjankkaaja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Alkaa kyllästyttää tämä ikäjankkaaja.
Eri
Niin joo. Keski-ikäisten ja vanhempien miesten huonosta käytöksestä ei saa keskustella. Ainoastaan silloin, jps kyseessä on ulkomaalainen.
Tuosta tuli mieleen, että olen koko kesän ja sitäkin aiemmin tutustunut yhteen kassaan ja miettinyt, että mitähän hän oikein ajattelee. Kerran tein hänelle epäsuoran aloitteenkin, johon hän vastasi vähän hankalasti pääteltävällä tavalla. En ole katsonut käsiä sormuksen varalta.
Varmaan hän suhtautuu minuun kuitenkin ihan positiivisesti, koska viimeksi käydessä hän aloitti itse keskustelun minun kanssani.
En toisaalta ole keski-ikäinen ja jos olisin, taktiikkani olisi ehkä vähän erilainen ja jättäisin enemmän sitä vastuuta sille toiselle osapuolelle. Luultavasti minua ei myöskään kiinnostaisi niin paljon, koska on normaalia, että naiset arkistuvat joka vuosi ja kunnianhimo naisia kohtaan vähenee.
Aivan samat kokemukset! Kuuluu asiaan kai.
Olin opiskelija 23v. ja hymyilin asiakkaille, koska kassa-tarjoilijan nyt vaan kuuluu olla aurinkoinen asiakaspalvelija. Ja olenhan minä iloinen luonne. Juttelin mukavia myös tarvittaessa ja nauroinkin. Mutta en suin surminkaan vihjaillut mitään seksuaalista tai pukenut/meikannut huomionhakuisesti. Mulla myös oli jo oma mies kotona.
No ans olla, tosi moni äijä luuli, että olen jotenkin tyrkyllä siinä. Minulta tivattiin numeroa, kyseltiin koska vuoroni päättyy, mulle ostettiin jopa jäätelö, kun olin terassilla kaljanmyynnissä. Joku vakkariukko jopa kosi (no vitsillähän se, hehe...) 8-/
Ulkonäköäni kommentoitiin (”Sulla on tiukka per_e”, ”Sun hiukset oli kauniit nutturalla, paa huomenna niin ne.”, ”Tarjoiletko pöytään, niin saa lisää silmäniloa?”, ”Kyllä oot niin kaunis, mun päivä aina paranee kun sut näkee” etc.) Joopa joo. Sellaisia työpäiviä. Ja ne asiakkaat oli jotain keski-ikäisiä ja vanhempia ukkeleita, oman isäni ikäluokkaa. Niistä oli kai hauskaa heittää tuollaista läppää nuorelle naiselle. Sisäisesti kyllä v-tti, mutta enhän minä sinä niille voinut vttuillakaan, aspa kun olin.
Muutuin sitten vakavaksi enkä enää jutellut mitään muuta kuin hei ja kiitos. Hyvä kun uskalsi silmiin katsoa sekuntia pitempään. Ei auttanut. Sitten ne tivasivat, että miksen mä enää hymyile, että onko huolia, tuu tänne niin setä halii.
Pääsin heistä, kun vaihdoin duunia. Eikä enää ole aspan hommat oikein napannut.
N42