Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut

Vierailija
05.07.2018 |

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Kommentit (254)

Vierailija
21/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sinä sitten katsot vain minua silmiin, mutta et mun vaimoa, jonka kanssa kassallasi asioimme?

Vierailija
22/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Kaikki jo mainitut nähty, lisäksi vielä yhden ukon tissien tuijotus ja sama kehu; voi kuinka hyvin tuo paita sopii sulle ja mairea hymy päällä virnuilee. Vaikka olisi mikä tahansa teltta päälle.

Mikä näitä miehiä vaivaa, en ymmärrä. Enkä yleistä, on ihan normaalejakin miesasiakkaita, tietenkin.

Minusta tuo paitajuttu on aika viaton tapa tehdä tuttavuutta, ehkä piristää päivää ja jättää portti auki erilaisille tulkinnoille. Iäkkäämmät naiskassat ovat kehuneet minun paitojani ja on ollut kaikilla hauskaa.

Se, että ajattelee olevansa jumalan lahja toiselle on sitten ihan eri asia ja en tiedä miten se tarkalleen näkyy, mutta pitää osata erottaa kaino toivomus kiinnostuksen mahdollisuudesta jostain suurieleisestä suuruudenhulluudesta.

Osittain tässä on ehkä myös kyse siitä, että miehet ja naiset kommunikoivat eri tavalla, mutta tasa-arvon myötä tätä ei ole enää mahdollista myöntää. Eli jos naisen psyyke ei kestä asioita samalla tavalla kuin mies, siitä syyllistetään miehiä. Tuossahan ei ole tavallaan vikaa, kunhan säännöt ovat kaikille tiedossa, mutta tasa-arvojutut ovat uusi ja vieras asia maailmanhistorian kaavassa ja monissa kulttuureissa edelleen verhotaan naiset ja kaikissa Euroopan maissakaan ei suhtauduta hyvällä siihen, että juttelee oman klikin ulkopuolisille naisille, vaan se voi olla jopa vaarallista miehelle.

Ongelmahan tuossa ei ole suoranaisesti se, että mies saattaa jutella asiakaspalvelijalle  vaan se, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostava. Johdonmukaisessa maailmassa kuitenkin suohirviökin voi jutella TAI vaihtoehtoisesti kuuluisa miesmallikaan ei saa jutella rumalle naiskassalle, koska kulttuuri ja/tai laki ei sitä salli, vaan kohtaamisten pitää tapahtua perhepiirin tai muun muodollisen kontekstin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sinä sitten katsot vain minua silmiin, mutta et mun vaimoa, jonka kanssa kassallasi asioimme?

Katson kaikkia asiakkaita silmiin. Myös vaimoasi.

Vierailija
24/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on hip ja cool jos sen tekee nainen mutta kun mies tekee saman se on huonoa käytöstä.

Puhelinnumeron vonkaaminen, treffipyynnöt yms. ei ole flirttailua.

Vierailija
25/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Kaikki jo mainitut nähty, lisäksi vielä yhden ukon tissien tuijotus ja sama kehu; voi kuinka hyvin tuo paita sopii sulle ja mairea hymy päällä virnuilee. Vaikka olisi mikä tahansa teltta päälle.

Mikä näitä miehiä vaivaa, en ymmärrä. Enkä yleistä, on ihan normaalejakin miesasiakkaita, tietenkin.

Minusta tuo paitajuttu on aika viaton tapa tehdä tuttavuutta, ehkä piristää päivää ja jättää portti auki erilaisille tulkinnoille. Iäkkäämmät naiskassat ovat kehuneet minun paitojani ja on ollut kaikilla hauskaa.

Se, että ajattelee olevansa jumalan lahja toiselle on sitten ihan eri asia ja en tiedä miten se tarkalleen näkyy, mutta pitää osata erottaa kaino toivomus kiinnostuksen mahdollisuudesta jostain suurieleisestä suuruudenhulluudesta.

Osittain tässä on ehkä myös kyse siitä, että miehet ja naiset kommunikoivat eri tavalla, mutta tasa-arvon myötä tätä ei ole enää mahdollista myöntää. Eli jos naisen psyyke ei kestä asioita samalla tavalla kuin mies, siitä syyllistetään miehiä. Tuossahan ei ole tavallaan vikaa, kunhan säännöt ovat kaikille tiedossa, mutta tasa-arvojutut ovat uusi ja vieras asia maailmanhistorian kaavassa ja monissa kulttuureissa edelleen verhotaan naiset ja kaikissa Euroopan maissakaan ei suhtauduta hyvällä siihen, että juttelee oman klikin ulkopuolisille naisille, vaan se voi olla jopa vaarallista miehelle.

Ongelmahan tuossa ei ole suoranaisesti se, että mies saattaa jutella asiakaspalvelijalle  vaan se, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostava. Johdonmukaisessa maailmassa kuitenkin suohirviökin voi jutella TAI vaihtoehtoisesti kuuluisa miesmallikaan ei saa jutella rumalle naiskassalle, koska kulttuuri ja/tai laki ei sitä salli, vaan kohtaamisten pitää tapahtua perhepiirin tai muun muodollisen kontekstin kautta.

Tuijottaa tissejä, vongata puh.nroa, jäädä kulman taakse odottamaan sulkemisaikaa, ettei uskalla yksin kotiin kävellä. Taidat olla aika sekaisin. Et taida oikeasti ymmärtää, mistä nämä naiset puhuvat. Jotain h.lvetin soopaa viisastelet.

Vierailija
26/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on hip ja cool jos sen tekee nainen mutta kun mies tekee saman se on huonoa käytöstä.

Flirtillekin on oma paikkansa.

Se ei ole silloin, kun kyseessä on työ- tai palvelussuhde.

Voit flirtata esim. autostasi, kun olemme liikennevaloissa, kadun vilinässä tai terassilla ollessamme molemmat asiakkaina. Se on jees ja piristää molempien päivää.

Mutta törkeyksiä älä latele, se ei ole flirttailua. Flirtissä on kohteliaisuus valttia.

Vierailija
27/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä kenenkään pitäisi flirttailla työtehtävissä olevan kanssa, niin miehen.kuin naisenkaan? Kassalla maksetaan ostokset. Parturissa istutaan leikattavana ja maksetaan sen jälkeen. Kahvilassa maksetaan kahvi ja pulla. Sairaanhoitaja mittaa verenpaineen tai ottaa ompeleet pois. Sitten sanotaan kiitos ja lähdetään pois. Ei tarvi sanoa mitään muuta, ei kysellä, kosiskella, kehua, kerskailla tai vitsailla. Hyvin simppeliä.

Vierailija
28/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi herättää edes negatiivisia tunteita kuin ei mitään. Tällaiset miehet on panneet elämänsä varrella kyllikseen. Ne miehet, jotka eivät sano mitään, eivät saa mitään.

Ovat panneet kyllikseen ja vonkaavat lapsenlapsensa ikäisiä, miksi? Tyttöjä, joiden pitää hymyillä kaikille työssä ollessa. Herättäisivät niitä negatiivisia tunteita jossain baaritiskillä muille asiakkaille, ei toisen työpaikalla. Baaritiskillä voi sanoa suorat sanat, mutta ei asiakaspalvelussa. Onko todellista, että asiaa ei ymmärretä?

Vierailija
29/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Mua taas ärsyttää nuoret naiset, jotka tekee töitä kaupassa tai muussa asiakaspalveluhommassa. Aina tervehtivät, itse en ota eka edes katsekontaktia mutta tervehdin toki takaisin koska en halua olla täysi mulkvisti.

Tosiaan en ikinä ota katsekontaktia, silti aina "terve! " Ja tänäänkin myyjä tervehti kaksi kertaa. Ensin kun menin hyllyn ohi jossa tervehdin takaisin, sitten uudelleen kassalla. Miespuoliset tervehtii vain kerran samoin vanhemmat naiset. Toki nuoret naiset on vielä uusia alalla ja haluavat kai tehdä työnsä hyvin. Ei siinä mitään, mutta kun itse olin vähän nuorempana kaupassa töissä tervehdin kassan ulkopuolella vain niitä jotka otti katsekontaktin ja selkeästi odottivat tervehdystä.

Olen 24v mies en kovin komea korkeintaan keskitasoa niin tuskin tervehtivät mistään "sellaisesta" syystä

Vierailija
30/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää nuoret naiset, jotka tekee töitä kaupassa tai muussa asiakaspalveluhommassa. Aina tervehtivät, itse en ota eka edes katsekontaktia mutta tervehdin toki takaisin koska en halua olla täysi mulkvisti.

Tosiaan en ikinä ota katsekontaktia, silti aina "terve! " Ja tänäänkin myyjä tervehti kaksi kertaa. Ensin kun menin hyllyn ohi jossa tervehdin takaisin, sitten uudelleen kassalla. Miespuoliset tervehtii vain kerran samoin vanhemmat naiset. Toki nuoret naiset on vielä uusia alalla ja haluavat kai tehdä työnsä hyvin. Ei siinä mitään, mutta kun itse olin vähän nuorempana kaupassa töissä tervehdin kassan ulkopuolella vain niitä jotka otti katsekontaktin ja selkeästi odottivat tervehdystä.

Olen 24v mies en kovin komea korkeintaan keskitasoa niin tuskin tervehtivät mistään "sellaisesta" syystä[/quot

Älä saa traumoja. Se kassa tervehtii jokaista kaksi kertaa. Ensin kauppaan tullessa ja sitten kassalla. Ehkä ei muista, onko jo tervehtinyt, kun esim. täytti jotain hyllyä, eikä keskittynyt jokaiseen. Tervehtii minuakin usein kaksi kertaa, olen 63 v. nainen. Vai olisiko sittenkin bi, jolle minäkin kelpaisin, hmmmm.

Vierailija
31/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samat kokemukset! Kuuluu asiaan kai.

Olin opiskelija 23v. ja hymyilin asiakkaille, koska kassa-tarjoilijan nyt vaan kuuluu olla aurinkoinen asiakaspalvelija. Ja olenhan minä iloinen luonne. Juttelin mukavia myös tarvittaessa ja nauroinkin. Mutta en suin surminkaan vihjaillut mitään seksuaalista tai pukenut/meikannut huomionhakuisesti. Mulla myös oli jo oma mies kotona.

No ans olla, tosi moni äijä luuli, että olen jotenkin tyrkyllä siinä. Minulta tivattiin numeroa, kyseltiin koska vuoroni päättyy, mulle ostettiin jopa jäätelö, kun olin terassilla kaljanmyynnissä. Joku vakkariukko jopa kosi (no vitsillähän se, hehe...) 8-/

Ulkonäköäni kommentoitiin (”Sulla on tiukka per_e”, ”Sun hiukset oli kauniit nutturalla, paa huomenna niin ne.”, ”Tarjoiletko pöytään, niin saa lisää silmäniloa?”, ”Kyllä oot niin kaunis, mun päivä aina paranee kun sut näkee” etc.) Joopa joo. Sellaisia työpäiviä. Ja ne asiakkaat oli jotain keski-ikäisiä ja vanhempia ukkeleita, oman isäni ikäluokkaa. Niistä oli kai hauskaa heittää tuollaista läppää nuorelle naiselle. Sisäisesti kyllä v-tti, mutta enhän minä sinä niille voinut vttuillakaan, aspa kun olin.

Muutuin sitten vakavaksi enkä enää jutellut mitään muuta kuin hei ja kiitos. Hyvä kun uskalsi silmiin katsoa sekuntia pitempään. Ei auttanut. Sitten ne tivasivat, että miksen mä enää hymyile, että onko huolia, tuu tänne niin setä halii.

Pääsin heistä, kun vaihdoin duunia. Eikä enää ole aspan hommat oikein napannut.

N42

Ei kuulu asiaan. Täysin asiatonta.

Vierailija
32/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v mies en kovin komea korkeintaan keskitasoa niin tuskin tervehtivät mistään "sellaisesta" syystä[/quot

Älä saa traumoja. Se kassa tervehtii jokaista kaksi kertaa. Ensin kauppaan tullessa ja sitten kassalla. Ehkä ei muista, onko jo tervehtinyt, kun esim. täytti jotain hyllyä, eikä keskittynyt jokaiseen. Tervehtii minuakin usein kaksi kertaa, olen 63 v. nainen. Vai olisiko sittenkin bi, jolle minäkin kelpaisin, hmmmm.

Tänään kävin lähikaupassa ja mun lisäksi samaan aikaan oli kaksi muuta ihmistä, molemmat mummoja että eiköhän se muistanut jo tervehtineensä minua. Siis toki ei se maailmanloppu ole, mutta voisivat vähän katsoa vaikuttaako tuo ihminen siltä että haluaa tervehtiä.

Vierailija
33/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. Myös te naiset voitte lopettaa sen asiakaspalvelijamiesten ahdistelemisen.

Ja tätähän riittää, taksikuskeista aina jopa palomiehiin asti.

Aloittajakin saa tästä vain boostia "olen maailman napa"-ajattelulleen, siinä mielessä olisi parempi että tällaisia vitukkeita ei kukaan liehittelisi.

Aivan oikein. Ahdistelu on huonoa käytöstä teki sen mies tahi nainen. Miksi loukkaantua kollektiivisesti, jos joku oman sukupuolen tai muun saman ryhmän edustaja on törppö.

Vierailija
34/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. Myös te naiset voitte lopettaa sen asiakaspalvelijamiesten ahdistelemisen.

Aloittajakin saa tästä vain boostia "olen maailman napa"-ajattelulleen, siinä mielessä olisi parempi että tällaisia vitukkeita ei kukaan liehittelisi.

Taidat olla keski-ikäinen mies, joka ahdistelee aspoja, kun meni noin tunteisiin.

Naiset ahdistelevat ihan yhtä lailla miesasiakaspalvelijoita = meni noin tunteisiin.

Kuinka helvetin tyhmää porukkaa tällä palstalla oikein käy?

Vierailija
35/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla keski-ikäinen mies, joka ahdistelee aspoja, kun meni noin tunteisiin.

Naiset ahdistelevat ihan yhtä lailla miesasiakaspalvelijoita = meni noin tunteisiin.

Kuinka helvetin tyhmää porukkaa tällä palstalla oikein käy?

Ensin hyökkäät ap:n kimppuun ja sitten kiukuttelet, kun sulle sanotaan rumasti takaisin.

Vierailija
36/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt on tullut paikalliseen ostoskeskukseen apteekin pakettiautomaatti minne voi tilata reseptilääkkeitäkin, ensin uusii reseptin kanta.fissä ja sitten tilaa apteekista lääkkeen automaattiin, ei tarvitse häiritä asiakaspalvelijoiden päivää. Eilen hain juuri tavallisen postipaketin automaatista ja oli kyllä tosi kiva vaan hakea se sieltä ilman mitään välikäsiä, olisin saanut tuotteen myös kodinkoneliikkeestä mutta eipä ole kiva mennä sinne nuorten miesten palveltavaksi.  Kerran kävin passikuvassa valokuvaamossa ja meinasivat nuoret miehet sielläkin jostain syystä ratketa riemusta kun kävelin sisään liikkeeseen. T. Täti.

Vierailija
37/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain luulet suuressa erinomaisuudessasi että kaikki ihastuvat sinun jumalattomaan kauneuteesi hetkessä.

Ja nyt alkaa tää sheimaus. :D ihan oikeesti. Papat jotka pyytävät numeroa, kysyvät koska vuoro loppuu ja pahimmillaan jäävät kyttäämään koska lähden töistä ei todellakaan piristä päivää.

Eikä se, kun teet kohteliaasti mutta lujasti selväksi missä raja kulkee. Saat kuulla olevasi yhtä ja toista ja ulkonäköäsi ja kroppaasi arvostellaan suureen ääneen. "Ei olis kelvannutkaan muuten kuin säkki päässä prkl".

Vierailija
38/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella ällöttävää, että normaali ystävällinen käytös otetaan ihan muuna.

Herätkää äijät! Teissä ei ole mitään mikä kiinnostaa nuorta. Teette hölmön itsestänne.

Hölmöjä ne ovatkin, laumaihmisen mentaliteetilla varustettuja, liberaaleja tomppeleita. 

Vierailija
39/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson kaikkia asiakkaita silmiin. Myös vaimoasi.

Hyvä niin. Kaikki eivät sitä kuitenkaan tee. Ollaan se molemmat huomattu.

Vierailija
40/254 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta henk.koht. ahdistelusta sekä miespuolisen työkaverini kokemasta ahdistelusta (lounaskahvilassa/ravintolassa). Yksi mamma pyysi häntä klubille ja sanoi tarjoavansa. Ei jättänyt poikaa rauhaan vaan tuli joka päivä "juttelemaan". Toisaalta en ole varma pitikö hän siitä vai ei. Ihmiset on erilaisia, ja itse en voi sietää ehdottelua itseäni kolme kertaa vanhemmilta miehiltä. Juttelen mielelläni niitä näitä, mutta ehdottelu vie kaiken ilon hommasta. Jotkut ikämiehet sen sijaan kiittää palvelusta tai kehuu työtäni, mikä on myönteistä ja tervetullutta. On ihan eri asia sanoa "kiitos oli hyvää" kuin tulla kysymään puhelinnumeroa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Ketju on lukittu.