Hoikkana normaalipainoisena kärsin aina nälästä! :(
Pysyäkseni hoikassa painossa mun on syötävä niin vähän, että nälkä on aina. Syödessä ei maha täyty täysin, vaan jää lievä nälkä ja ennen seuraavaa ruokailua se on muuttunut kiljuvaksi näläksi. Näin on vaikken enää laihduta, vaan pyrin vaan pitämään nykyistä painoa yllä. Mitat on 162 cm ja 59 kg. Mielessä käy väkisin onko hoikkuus nälän arvoista, ehkä se on.
Kärsittekö muut hoikat nälästä?
Kommentit (113)
En kärsi nälästä ja olen aina ollut hoikka, vaikka ikää jo 50+. Tosin liikun paljon ja olin nuorena kilpaurheilija. Ihminen tottuu tiettyyn syömisen määrään eli kannattaa totuttaa itsensä näistä tavoista pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko 168/58 hoikka?
On laiha juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipaunoinen AP.
Jos ap tuntee itsensä hoikaksi, hän on hoikka.
Juu, ja jos ap tuntee itsensä 20-vuotiaaksi kaksimetriseksi koripalloilijaksi niin hän on varmaan sellainenkin? Mistä teitä mänttejä oikein sikiää...
Joo ja ei todella ole mitoiltaan mikään hoikka. Tunnen monta n. 170 senttistä joilla upea kroppa, naisellista muotoakin löytyy ja paino alkaa vitosella eikä pääty ysiin..
Hiilaripaskaa syömällä nälkä pysyy..
Ap:n painoindeksi on 22,5. Eli on hoikka, senkin pölvästit.
Jos on nälkä niin syö! Kuolinvuoteellasi et taatusti mieti että voi kun olisin kitunut nälissäni koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipainoinen, et hoikka.
Eli hoikat eivät ole normaalipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit aloittajan hoikkuudesta kuulostavat "laihojen läskien" ja vähä-älyisten miesten tietämättömältä huutelulta. Ap on mitä parhaimmissa mitoissa, eikä nälkäkään ihmetytä mikäli harrastaa säännöllistä liikuntaa.
Kasvata hiilareiden määrää niinä päivinä, kun harrastat (raskasta) liikuntaa. Sen luulis poistavan sudennälän :)
- Puhuu tietämättömyydestä
- Ehdottaa hiilareita nälän tunteen hallintaan
***huutonaurua***
Syö. Joka kolmas saa syövän, kaikki vanhenee ja jokaisesta tulee ruma. Me kuollaan kaikki. Nämä ovat debiilejä - ansaisemmekin kuolla tällaisilla aivoituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit aloittajan hoikkuudesta kuulostavat "laihojen läskien" ja vähä-älyisten miesten tietämättömältä huutelulta. Ap on mitä parhaimmissa mitoissa, eikä nälkäkään ihmetytä mikäli harrastaa säännöllistä liikuntaa.
Kasvata hiilareiden määrää niinä päivinä, kun harrastat (raskasta) liikuntaa. Sen luulis poistavan sudennälän :)
***huutonaurua***
Taidat aika yksinäsi naureskella. Mutta kiva kun on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***huutonaurua***
Hiilihydraatit on parasta polttoainetta liikuntasuorituksen aikana. Nähtävästi sinulle hiilareiden syönti tarkoittaa makaronin ja makeisten mussutusta. Suosittelen sinuakin vaihtamaan ne täysjyvään ja runsaasti kuituja sisältäviin ruoka-aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Syö. Joka kolmas saa syövän, kaikki vanhenee ja jokaisesta tulee ruma. Me kuollaan kaikki. Nämä ovat debiilejä - ansaisemmekin kuolla tällaisilla aivoituksilla.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Jos on nälkä niin syö! Kuolinvuoteellasi et taatusti mieti että voi kun olisin kitunut nälissäni koko elämäni.
Se kuolinvuode tosiaan lähestyy vähän turhankin nopeaa jos syö ja syö aina kun maistuu. Ylipaino johtaa vakaviin sairauksiin kuten diabetekseen joka lyhentää elämää. Nälkä on luonnollinen tunne. Ei ole tarve syödä niin usein ja paljon ettei nälkä koskaan tule.
Hmm. En minä ole mistään nälästä kärsinyt. Syön normaalisti, terveellisesti ja säännöllisesti ja pysyn hoikkana kuin itsestään. Miksi ihmiset tekee asioista niin vaikeita. :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En minä ole mistään nälästä kärsinyt. Syön normaalisti, terveellisesti ja säännöllisesti ja pysyn hoikkana kuin itsestään. Miksi ihmiset tekee asioista niin vaikeita. :D
Jos et voisi syödä noin, että olet aina kylläinen, voi olla, että asia stressaisi sua, jos päivittäin olisit nälässä lihoamisen pelossa, sulla ei tällaista ongelmaa ole, niin varmasti on helppoa.
Ap, mä olen tottunut näläntunteeseen. Ei mulla auta kasvikset välipaloina, ei ne vielä mulla nälkää. Enkä tiedä, mitä pitäisi tehdä toisin, paitsi antamalla periksi ja lihoamalla. Sekin on testattu, ei kiva. Syytä ei ole lääkäritkään löytäneet, jokin aineenvaihduntahäiriö ilmeisesti, joten vitamiinitkin purkista pitää popsia.
Kskskdkdkdkeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuolinvuode tosiaan lähestyy vähän turhankin nopeaa jos syö ja syö aina kun maistuu. Ylipaino johtaa vakaviin sairauksiin kuten diabetekseen joka lyhentää elämää. Nälkä on luonnollinen tunne. Ei ole tarve syödä niin usein ja paljon ettei nälkä koskaan tule.
Se että syö itsensä kylläiseksi ei tosiaankaan tarkoita sitä että lihoisi vakavasti ylipainokseksi! Ihmiset ovat tosi hukassa elämänsä kanssa jos pitävät jatkuvaa nälkää normaalina ja kaikkea syömistä lihottavana.
Vierailija kirjoitti:
Oletko heikkolahjainen?
En kärsi, syön sen verran kun tarvii.. Paljon vihanneksia ja kalaa, kanaa, maitotuotteet täysirasvaisina, kahvi kermalla jne.. Pitää nälkää ainakin itsellä paremmin. Mun vartalotyyppi on muutenkin todella siro. Miten syöt? Syötkö tarpeeksi proteiinia, vihanneksia? Sano esimerkkipäivän syömisesi. Painan itse 162/48kg ja ei ole ollut mitenkään vaikeeta. Oon ollut samankokoinen vuosia ja nyt 26v eli en mikään teini enää. Minkä ikäinen olet? Ehkä sulla on luonnostaan vähän rotevampi rakenne? Ei 59kg musta meidän pituiselle ihan hirveän hoikka ole, mutta ehdottomasti normaalipainossa ja oikein hyvä paino. Nykyään vaan ehkä hoikkuus määritetään eritavalla kuin ennen...
Mullakin (172/58) on aina nälkä, vaikka syön niin paljon kuin huvttaa. Ainut vaan, että kaikki mitä suuhuni laitan, on kasvisruokaa tai kevyitä maitotuotteita. Mutta mielummin olen pienessä nälässä kuin lihava. Elämä on valintoja!
Jos ap tuntee itsensä hoikaksi, hän on hoikka. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä teille jankkaajille? Ei jokainen 50-kiloinen näytä samalta, vaikka pituutta olisi yhtä paljon.
Ap, syö vaan nälkä pois, tuossa ei ole mitään järkeä.