Erilaiset kropat. Pieni voi olla läski ja suuri laiha.
On kyllä hassua miten erilaiset kropat meillä on. Toisella esim. Vyötärönympärys voi olla 90cm myttei yhtään rasvaa ja toisella 60cm ja silti löllykkä ja ruma läskin näköinen kroppa. Toiset vaan on isompia ja toiset pienempiä muttei kerro lihavuudesta ja läskistä mitään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on vyötärönympärys 90 cm eikä yhtään läskiä siinä päällä, kannattaa huolestua.
Kai siinä vähän voi olla mut timmin näköinen eikä makkaroita. Kokonaisuus kun on iso niin ei vyötärökään ihan pieni voi olla.
Terveydelle haitallisin on juuri se "timmin näköinen" iso maha
^jep.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Itse painan 90 kg. Olen pitkä ja iso muutenkin mutta läskiä ei ole tai ainkin se vähäinenkin on tiivistä. Vaikka vyötärö on lähes 100cm niin siinä ei ole läskiä edes istuessa. Kroppa vaan on iso. Luut tosi kaukana toisistaan. Lantiokaan ei voisi koskaan olla alle 110cm ihan luiden takia. Olen kyllä urheilullinen mutta tosiaan paino ja koko ei kerro mitään. Esim. Viskeraalista rasvaa mikussa ei ole juuri yhtään. Juuri katsoi kuvaa 55kg naisesta joka tosi pieni mut lihava vaikkei siis ympärysmitta ole suuri niin läskit roikkuu vatsalla eikä mitään kauniita muotoja.
Vaarassa oot
.
Tajua, etta ulkonako ei ole yhta suuri ku terveys.
Joo sillalailla, et ehk syntymastaan kaunis voi olla terveempi mut esim se et jos sil kertyy laski loysana ei tee mtn epatervetta siita
Sori mutta en usko että 90 cm vyötärö olisi naisella normaali.
Ma en ainakaan luule olevani hoikka vaikka vyotaro on kuinka kapea.
Oon just pieni ja loysa. Ja haitallista mun rasva ei niinkaahaitniinkaan ole, mul vaan kertyloysana loysana, k u taas joillai tulee sellane kova kaljamaha