Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset kropat. Pieni voi olla läski ja suuri laiha.

Vierailija
04.07.2018 |

On kyllä hassua miten erilaiset kropat meillä on. Toisella esim. Vyötärönympärys voi olla 90cm myttei yhtään rasvaa ja toisella 60cm ja silti löllykkä ja ruma läskin näköinen kroppa. Toiset vaan on isompia ja toiset pienempiä muttei kerro lihavuudesta ja läskistä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Itse painan 90 kg. Olen pitkä ja iso muutenkin mutta läskiä ei ole tai ainkin se vähäinenkin on tiivistä. Vaikka vyötärö on lähes 100cm niin siinä ei ole läskiä edes istuessa. Kroppa vaan on iso. Luut tosi kaukana toisistaan. Lantiokaan ei voisi koskaan olla alle 110cm ihan luiden takia. Olen kyllä urheilullinen mutta tosiaan paino ja koko ei kerro mitään. Esim. Viskeraalista rasvaa mikussa ei ole juuri yhtään. Juuri katsoi kuvaa 55kg naisesta joka tosi pieni mut lihava vaikkei siis ympärysmitta ole suuri niin läskit roikkuu vatsalla eikä mitään kauniita muotoja.

Vierailija
2/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on vyötärönympärys 90 cm eikä yhtään läskiä siinä päällä, kannattaa huolestua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ihmettelen näitä että minkä kokoinen vyötärön tulisi olla. Toisella vyötärö 60cm ja suuret viskeraalirasvaluvut. Painoindeksikään ei kerro edes suuntaa antavasti kaikille ihmisille. Vain keskiverroille vertailukelpoinen.

Vierailija
4/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on vyötärönympärys 90 cm eikä yhtään läskiä siinä päällä, kannattaa huolestua.

Kai siinä vähän voi olla mut timmin näköinen eikä makkaroita. Kokonaisuus kun on iso niin ei vyötärökään ihan pieni voi olla.

Vierailija
5/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulunee yli 190-senttisten naisten harvinaiseen joukkoon. Jos hän on yhtään lyhyempi, on hän ylipainoinen. Ja kyllä, bmi ottaa huomioon yksilölliset erot ruumiinrakenteissa.

Vierailija
6/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Itse painan 90 kg. Olen pitkä ja iso muutenkin mutta läskiä ei ole tai ainkin se vähäinenkin on tiivistä. Vaikka vyötärö on lähes 100cm niin siinä ei ole läskiä edes istuessa. Kroppa vaan on iso. Luut tosi kaukana toisistaan. Lantiokaan ei voisi koskaan olla alle 110cm ihan luiden takia. Olen kyllä urheilullinen mutta tosiaan paino ja koko ei kerro mitään. Esim. Viskeraalista rasvaa mikussa ei ole juuri yhtään. Juuri katsoi kuvaa 55kg naisesta joka tosi pieni mut lihava vaikkei siis ympärysmitta ole suuri niin läskit roikkuu vatsalla eikä mitään kauniita muotoja.

Se on ihan tervettä, että kokee peilikuvan näyttävän kauniilta. Mulla jäi raskaudestani ylipainoa. Näytin peilistä katsottuna mielestäni tosi hyvältä 75-kiloisena. Mutta nyt 60-kiloisena on kuitenkin paljon parempi urheilla.

Vierailija
7/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulunee yli 190-senttisten naisten harvinaiseen joukkoon. Jos hän on yhtään lyhyempi, on hän ylipainoinen. Ja kyllä, bmi ottaa huomioon yksilölliset erot ruumiinrakenteissa.

Reilusti alle 190 ja kyllä, ylipainoinen painoindeksimukaan muttei viskeraalista rasvaa eikä näkyviä läskejä. Toki ihon alla varmasri voi läskiäkin olla mutta esim. ei vatsamakkaroita tms.

Vierailija
8/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan tervettä, että kokee peilikuvan näyttävän kauniilta. Mulla jäi raskaudestani ylipainoa. Näytin peilistä katsottuna mielestäni tosi hyvältä 75-kiloisena. Mutta nyt 60-kiloisena on kuitenkin paljon parempi urheilla.

Vaikka painan 90kg niin ihan helppo urheilla. Salilla käyn monta kertaa viikossa + muut urheilulajit. Miksi olisi vaikeampaa kun ei läskiäkään tiellä.

Vierailija
9/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä vähän voi olla mut timmin näköinen eikä makkaroita. Kokonaisuus kun on iso niin ei vyötärökään ihan pieni voi olla.

Terveydelle haitallisin on juuri se "timmin näköinen" iso maha.

Vierailija
10/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini ja monet muut miehet ja miehet sekä pojat suvustani ja tuntemattomat ovat myöskin sanoneet, että pitävät kurvikkaista naisista, ja että pystyy pitämään kunnolla kiinni siitä naisesta. Joten sopiva kurvikkuus ei siis oo toisaalta myöskään pahitteekisi, jos siis harrastaa ja liikkuu kuitåteskin siis.

Vierailija
11/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydelle haitallisin on juuri se "timmin näköinen" iso maha.

??? Eli littana jossa ei vatsamakkaroita ja viskeraaliluku 2. Ei kyllä varmasti ole terveydelle haitallinen vaikka olis yli 90cm.

Vierailija
12/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä kannattaa huolestua? (Raskaudesta?)

Vierailija
13/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka painan 90kg niin ihan helppo urheilla. Salilla käyn monta kertaa viikossa + muut urheilulajit. Miksi olisi vaikeampaa kun ei läskiäkään tiellä.

No ensinnäkin pitkällä tähtäimellä normaalipainoisen nivelet kestävät urheilua paremmin.

Vierailija
14/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini ja monet muut miehet ja miehet sekä pojat suvustani ja tuntemattomat ovat myöskin sanoneet, että pitävät kurvikkaista naisista, ja että pystyy pitämään kunnolla kiinni siitä naisesta. Joten sopiva kurvikkuus ei siis oo toisaalta myöskään pahitteekisi, jos siis harrastaa ja liikkuu kuitåteskin siis.

Näinhän se on. Miehet käy kuumana vaikka painoa 90kg mut sporttinen ja hoikka vaikkakin iso.

Vierailija
15/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin pitkällä tähtäimellä normaalipainoisen nivelet kestävät urheilua paremmin.

Milloinhan haitat alkaa näkyä? Olen jo aika vanhakin mutta terve juurikin sporttisen elämän tavan vuoksi. Eiköhän nivelet kestä jos kerran tällainen synnynnäisesti on, siis isompi. Luut kaukana toisistaan. Eiköhän niveletkin olet isommat ja kestävämmät.

Vierailija
16/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Miehet käy kuumana vaikka painoa 90kg mut sporttinen ja hoikka vaikkakin iso.

Niin. Ja mun piti myös sanoa se, että se riippuu myös siitä, että onko se rasvaa ja läskiä, vai onko sulla vähän isommat luut. Ja täs tapauksesaa, vaik mä liikun paljon, nii mun keho johtuu suurimmaksi osaksi siitä että mulla on vaa vähän isot luut. Oon laihtu 20 kiloa, ja painan silti 82 kiloa, ja näytän isolta ja duurelta. Mutta toisaalta on mulla pituuttakin 195cm.

Vierailija
17/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on päästy. Ennen ylipainoiset olivat "isoluisia", nykyään "sporttisia ja hoikkia". Ja naiset, joilla on 60-senttinen vyötärö, ovat tietysti armottomia plösöjä.

4/5.

Vierailija
18/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luut ei erityisen isot mulla mittausten mukaan ole mut toki vähän isommat kun paljon kauempana toisistaan kuin pienillä. Esim. just lantio on tosi leveä eikä luiden takia voisi koskaan kapea ollakaan.

Vierailija
19/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on päästy. Ennen ylipainoiset olivat "isoluisia", nykyään "sporttisia ja hoikkia". Ja naiset, joilla on 60-senttinen vyötärö, ovat tietysti armottomia plösöjä.

4/5.

Ei tietty kaikki. Mut moni pieni luulee olevansa hoikka vaikka viskeraaliluvut korkeat ja vatsamakkaroita vaikka vyötärönympärys pieni. Mut sen kyllä näkee peilistä onko aihetta huoleen. On vaan uskomatonta miten jotkus niin pieniä mutta läskejä. Se jos mikä on terveydelle vaarallista.

Vierailija
20/24 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkatietenkaanm pituus kerro mtn xD

Monesti jos on pien nayttaanaytta helpommin laskilta

Isot taas amazonilta,vaikka ois kiintee.

Ja kehotyypit on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi