Kuka Trumpin ja Putinin tänne on kutsunut?
Sitä minä vain, että siinä on kaksi tämän maailmanajan pahinta ihmistä. Varmaan Kiinan johtaja kolmanneksi, mutta oletteko kuulleet viime aikoina Kiinasta että olisivat ilmastonmuutosskeptikoita tai kannattaisivat niiden yksien ainokaisten lastensa hakkaamista, näin esimerkiksi?
Että kuka noi urpot kutsui?
Nyt mietin pitääkö tuon tason kutsumattomiin vieraisiin ulottaa vieraanvaraisuus, vai saisiko noille todeta että menkää koteihinne sekoilemaan, Skypettäkää vaikka jos pitää naamakkain jutella?
Kommentit (13)
No ei ku pöytään mustikoita ja mansikoita
Minä lähetin heille kortit. Anteeksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein ajattelit?
Taas saadaan hävetä.
Joo, onhan se hienoa, kun Suomi ja Helsinki saa palstatilaa, mutta mikä se lasku on ja paljonko, joka lankeaa veronmaksajille, kun poliisit huudetaan takaisin töihin lomiltaan jne jne. Montako miljoonaa euroa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se hienoa, kun Suomi ja Helsinki saa palstatilaa, mutta mikä se lasku on ja paljonko, joka lankeaa veronmaksajille, kun poliisit huudetaan takaisin töihin lomiltaan jne jne. Montako miljoonaa euroa?
Pieni hinta turvallisuudesta. Yksi kokous antaa enemmän kuin koko eu koskaan joka nimenomaan markkinointiin turvallisuussyillä. Et jos eu kelpaa niin varsin halpaa vrt 5mrd joka katoaa ties minne. Takaisin kuulemma tulee 4mrd, mutta mitään varmuutta tästä ei ole muuta kuin eun ilmoitus, tilejä ei ole koskaan hyväksytty
Nyt kaikki persut Trumppia vastaan. Muistakaa pienet amerikan liput!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni hinta turvallisuudesta. Yksi kokous antaa enemmän kuin koko eu koskaan joka nimenomaan markkinointiin turvallisuussyillä. Et jos eu kelpaa niin varsin halpaa vrt 5mrd joka katoaa ties minne. Takaisin kuulemma tulee 4mrd, mutta mitään varmuutta tästä ei ole muuta kuin eun ilmoitus, tilejä ei ole koskaan hyväksytty
Miksi sinulle on niin vaikeata pysyä aiheessa?
Aihe ei ole EU:n jäsenmaksut vaan Putin ja Trump.
Oletko kenties venäjätrolli?
Vierailija kirjoitti:
Peru nyt ihmeessä niiden tulo. Sano että ollaan sairaana ja vettä sataa.
Meillä ainakin on noro. Ei tänne missään tapauksessa kannata nyt tulla, kyllähän heitä myöhemminkin ehtii tapaamaan.
Eikös kutsuja ollut Niinistö kun Trumpin tavatessaan sanoi Suomen isännöivän mahdollista tapaamista mielellään?
On suuri kunnia saada isännöidä tuon kaliperin kokousta.
Ne kutsui itsensä tänne. Suomelle lähinnä ilmoitettiin (käytännössä) että tulevat tänne.