Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko hehkuttaa!

Vierailija
03.07.2018 |

Kolmas tupakoimaton päivä takana ja 70 tupakkaa jäänyt polttamatta. Champix kuuri toimii hyvin ja sivuvaikutuksia ei ole ensimmäisten kolmen päivän jälkeen ollut. Tupakkaa tekee silloin tällöin mieli, mutta se menee nopeasti ohi. 😊 Pientä yskää, mutta ei mitään siihen tupakkayskään verrattunu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!!! :) Jatka samaan malliin!

Vierailija
2/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti, kiitos! Nyt olen huomannut että koko ajan tekee mieli syödä jotain, vaikkei ole nälkä ja haju- ja makuaisti ovat palanneet. 😊 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton vätys. Mulla on kymmeniä vuosia polttamatta. Onneton vunnukka.

Vierailija
4/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi paras päätös! Onnea!!!

Mikään ei ole niin paha haju kuin tupakalla käyneen ihmisen löyhkä. En tarkoita tupakansavua, vaan sitä kuvottavan pahaa pistävää limahajua mikä tupakanpolttajissa on. Isäni on ikänsä ollut salapolttaja mutta voi voi, eihän sitä löyhkää voi millään peittää. Tupakoitsija ei vaan itse tiedä haisevansa.

Vierailija
5/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäsi paras päätös! Onnea!!!

Mikään ei ole niin paha haju kuin tupakalla käyneen ihmisen löyhkä. En tarkoita tupakansavua, vaan sitä kuvottavan pahaa pistävää limahajua mikä tupakanpolttajissa on. Isäni on ikänsä ollut salapolttaja mutta voi voi, eihän sitä löyhkää voi millään peittää. Tupakoitsija ei vaan itse tiedä haisevansa.

Kiitos. 😊 Tää on niin totta. Tänään kaupassa huomasin kuinka pahalle tupakoivat haisevat! Ap

Vierailija
6/6 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, jatka vaan tupakoimasta. Ja vaikka kävisi niin, että jossain välissä sorrut niin älä lannistu ja kuvittele, että epäonnistuit. Jokainen tupakka jonka jätät polttamatta on sinulle hyväksi. Pieniä lipsahduksia jos sattuu, niin hyväksy se että niin pahus kävi ja jatkat polttamatta olemista tapauksesta huolimatta.

Sitten jonkun ajan päästä mieti suhdettasi tupakkaan ja rohkene päättää olla tupakoimaton. Ei siis että olet enää sen jälkeen lakossa, vaan että olet siitä lähtien tupakoimaton ihminen. Se on tärkeä päätös jatkoa ajatellen ja että et jossain välissä ala enää houkutuksen tullessa polttaa uudestaan.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan