Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?

Vierailija
03.07.2018 |

Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?

Kommentit (451)

Vierailija
21/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haise mutta ilmeisesti moni muu haisee, koska minulle ovat kaikki seksikumppanit kehuneet tuoksuani ja makuani poikkeuksellisen hyväksi. Peseydyn aamuin illoin, käytän pH-neutraalia pesunestettä ja puhtaat pikkarit aamuin illoin. Mieheni mukaan en haise pahalta vaikka olisin juuri tullut pitkältä hikilenkiltä.

Vierailija
22/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt taas haissut itsella monta viikkoa.  Olen sinkku mutta satuin harrastamaan seksia noin kuukausi sitten..  Se vaikuttaa mulla.   Sain kaikenlisaks touhusta virtsatientulehduksen,  jouduin antibiooteille ja sekaan ei varmaan yhtaan auttanut. 

Mulla usein myos menkkojen jalkeen jatkaa haisemista ellen laita yhdeksi yoksi balance aktiv- geelia.  Nyt en oo jaksanut ostaa niita kun ovat aika hinnakkaita mut pakkohan se taas on.  En tykkaa yhtaan nailla keleilla kun alkaa haiskahtaa.  Mun normaali haju on tosi mieto ja neutraali,  vahankuin maustamaton jogurtti tms.     Nyt on ollut kalamainen ja odotan vaan et saan taas bakteeritasapainon tms kuntoon.  Kellaan vinkkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haistanut muiden. Oman joskus liikunnan tai muun kovan hikoamisen jälkeen.

Vierailija
24/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamainen haju viittaa bakteeritulehdukseen, ammoniakin haju liikaan proteiininsaantiin tai diabetekseen, virtsan haju taas liian vähäiseen vedenjuontiin tai alkoholismiin tai virtsatietulehdukseen.

Vierailija
25/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle gyne suositteli jotain karpalokapseleita, mitä saa apteekista. Ei oo tulehdusta, mut bakteeritasapaino nähtävästi heilahtelee välillä. En oo vielä testannut.

Vierailija
26/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuoksahtaa ja usein menkkojen jälkeisinä päivinä. Käytän siteitä ja vaikka vaihdan usein, ne hautovat.

Pesu kahdesti päivässä pahentaa tilannetta. Pesen Illalla ja miedolla saippualla nivuset, vedellä alapään muuten. Aamulla hieron alapäähän Aqualan L:ää ja ylimäisen pyyhin paperiin. Auttaa tuoksuongelmaa, enemmän kuin pesu.

Vierailija
27/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?

T: N 40

Vierailija
28/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä ongelma kans! Ihana tietää että en ole ainoa

Vierailija
29/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ällöttävää on siinä, että alapää joskus haisee? Täysin normaalia. Ikävää ja noloa voi olla, mutta ei ällöttävää.

Vierailija
30/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ällöttävää on siinä, että alapää joskus haisee? Täysin normaalia. Ikävää ja noloa voi olla, mutta ei ällöttävää.

No ei alapaan normaalisti kuulu kylla haista,  ainakaan pitkakestoisesti.  Ma saan tosi herkasti bakteerivaginooseja ja mulla jokaisten menkkojen jalkeen aina haiskahtaa.  Olen sinkku mutta jos satun harrastamaan seksia joskus kerran sadassa vuodessa niin saan joko virtsa- tai ematintulehduksen,  joilloin joudun antibioottikuurille,  ja saan sen jalkeen viela hiivan.  Eipa paljoa huvita alkaa haisevaa ja epamukavalta tuntuvaa alapaata esitella potentiaalisille kosijoille :(

Vierailija
31/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin kesäaikaan haisee, kun on lämmintä ja koko päivän hikoaa. Hyh.

Vierailija
32/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ongelma hoituu käymällä pesulla ja vaihtamalla vaatteet riittävän usein. Työpäivän aikanakin voi käydä vessassa alapesulla ja vaihtamassa

pikkuhousunsuojan vähintään.

Ihmettelen naisia, joita näen samoissa housuissa viikkotolkulla. Ei ihme jos haisee.

Ai meinaatko etteivät niitä housuja voi pestä välillä, vaan viikkotolkulla samat housut pesemättä päällä. Mahtaa olla komeat polvipussit :D

Vierailija
33/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joskus huoliteltuja ja raikkaita kanssasisariani etenkin iltapäivällä. Mietin ovatko yhtä raikkaita alapäästään, etenkin kun ovat pukeutuneet tiukkoihin housuihin tmv. Itse en ole raikas vaikka hygieniastani huolehdin sekä puhtaista vaatteista.

:(

34/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haisee. Teen fyysisesti raskasta työtä ja olen aktiivisessa liikkeessä 8 tuntia päivässä, joten nivuset ja reidet hikoavat paljon ja päivän lopussa alapää haisee jopa housujen läpi ummehtuneelta. Suihkun jälkeen tai vapaapäivinä näin ei käy, joten on helppoa päätellä, mistä se johtuu. Öisin en käytä alkkareita ollenkaan ja uudet vaihdan tietysti joka aamu, mitään suojia tms. en myöskään käytä.

Vierailija
35/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle gyne suositteli jotain karpalokapseleita, mitä saa apteekista. Ei oo tulehdusta, mut bakteeritasapaino nähtävästi heilahtelee välillä. En oo vielä testannut.

Ostin niitä joskus ja ei ollut mitään apua, joten älä pistä niihin rahojasi. Osta mielummin Femifloria, se auttaa. On kallista, mutta kyllä sitä rahaa menee taatusti turhempaankin, kuin oman terveyden hoitoon.

Vierailija
36/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun joskus luennolla tunninkin putkeen jalat ristissä. Sitten kun avaan siitä kunnon äijähaaraan kun paikat alkaa puutua, ainakin mun nenään nousee semmoinen ohimenevä hikiseltä pillulta tuoksuva tuulahdus. :D Sanon tuoksuva, koska se ei mielestäni ole mitenkään kuvottava haju, lähinnä semmoinen valkovuodon haju. Onneksi en yleensä istu kenenkään vieressä.

Vierailija
37/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei alapaan normaalisti kuulu kylla haista,  ainakaan pitkakestoisesti.  Ma saan tosi herkasti bakteerivaginooseja ja mulla jokaisten menkkojen jalkeen aina haiskahtaa.  Olen sinkku mutta jos satun harrastamaan seksia joskus kerran sadassa vuodessa niin saan joko virtsa- tai ematintulehduksen,  joilloin joudun antibioottikuurille,  ja saan sen jalkeen viela hiivan.  Eipa paljoa huvita alkaa haisevaa ja epamukavalta tuntuvaa alapaata esitella potentiaalisille kosijoille :(

Mulla sama, eli saan bakteerivaginoosin aika herkästi seksistä ja menkkojen jälkeen menee äkkiä useampi päivä, että toosa haisee. Mieheni ei ole onneksi turhan hienohelma ja käyn ennen seksiä pesulla, joten hajut ovat miedot.

Vierailija
38/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee

Vierailija
39/451 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuoksahtaa ja usein menkkojen jälkeisinä päivinä. Käytän siteitä ja vaikka vaihdan usein, ne hautovat.

Pesu kahdesti päivässä pahentaa tilannetta. Pesen Illalla ja miedolla saippualla nivuset, vedellä alapään muuten. Aamulla hieron alapäähän Aqualan L:ää ja ylimäisen pyyhin paperiin. Auttaa tuoksuongelmaa, enemmän kuin pesu.

Ei ikinä saippuaa pildeen, vaan hapanta pesunestettä (Lacto line).

Ovulaation aikaan voi kyllä haista kitkerähkösti, vaikkei mitään tulehdusta.

Vierailija
40/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä saippuaa pildeen, vaan hapanta pesunestettä (Lacto line).

Ovulaation aikaan voi kyllä haista kitkerähkösti, vaikkei mitään tulehdusta.

Pilden ei tule laittaa yhtään mitään kemiallista pesuainetta, siitä ei ole mitään hyötyä!! Ei haju pesunesteillä pois lähde, vaan syyt hajulle ovat täysin muualla.

Ruokavaliota on helppo muuttaa erilaiseksi ja esimerkiksi seksin ja menkkojen jälkeiset hajut ovat ohimeneviä. Tulehdukset tulee hoitaa asianmukaisella tavalla.