Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaikki työ on arvokasta"? Onko jokin työ mitä et pidä arvokkaana?

Vierailija
03.07.2018 |

Mistä työstä voit sanoa suoraan ettet pidä sitä arvossa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman siivoojia tää maa olisi kaaoksessa muutamassa päivässä. Kerran laitoshuoltajat meinasi mennä lakkoon sairaalassa jossa olen töissä ja lääkärit oli ihan kauhuissaan koska puoleen päivään mennessä olisi ollut koko paikka sekaisin, leikkaukset peruttava ja ihmishenget vaarassa.

Monet saisivat olla kiitollisia siivoojille jotka mahdollistavat heidän "hienomman" työnsä. Ja onneksi monet fiksut tätä työtä ymmärtävätkin arvostaa.

Vierailija
62/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppu joka istuu ylhäällä pallilla jossain, työnkuva epämääräinen, lounailla istutaan ja neuvotellaan, on saanut hommansa pelkästään suhteilla.

Hedge fund managers, yäk.

Kuka tahansa joka hoitaa hommansa ainoastaan omaa etuaan ajatellen, kuvottavaa.

Turkistarhaus kiellettävä HETI.

Suuri osa laulajista ei osaa laulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen Talon tiedottaja.

Sarah Huckabeen ilme on aina ärtyisä ja syyttävä. 

Informaatiota on niukasti. Voisi yhtä hyvin pieraista mikrofoniin.

Vierailija
64/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä

Vierailija
65/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis arvostus kyseessä, ei se onko tarpeellista:

Hammaslääkärit (ylipalkatut ja itseään täynnä)

Konsultit ja firmoihin palkattavat itsestäänselvyyksiä lätisevät kouluttajat (ylipalkattuja ja turhia)

Blogaajat (hyvin harvalla on mitään kiinnostavaa sanottavaa)

Kansanedustajat (Takki se vaan kääntyy ja palkka juoksee)

Urheilijat (Liikaa rahaa ja aikaa pyörii koko asian ympärillä)

Oishan noita... 

Vierailija
66/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki konttorirotta-työt.

Palkanlaskija? Kirjanpitäjä? Asianajaja? Tietohallintopäällikkö? Nämä ovat arvottomia töitä, joita ilman pärjäisi?

Vierailija
67/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitusneuvoja.

Tähän hommaan palkataan peruspirkkomerkonomityttöjä, joiden pitää kysyä samat kysymykset kaikilta uhreilta ja tämän jälkeen esitellä pari pankin omaa sijoitusrahastoa.

Vain rahamaailmaa tuntematon merkonomityttö pystyy tämän tekemään vakavalla naamalla.

Sijoitusneuvojat on kyllä niin turhia. Olen seurannut ja ostellut osakkeita vuosien varrella, mutta en tosiaankaan ole mikään ammattilainen. Olen tehnyt ihan hyviä sijoituksia itsekseni, mutta kerran päätin varata ajan osuuspankin sijoitusneuvojalta kun ajattelin, että saan lisävinkkejä sijoittamiseen.

Olin kyllä todella hämmästynyt kun tuo nainen ei tiennytkään osakkeista oikeastaan mitään. Hän ei ollut yhtään kärryillä minkään yrityksen tuloksista ja näkymistä, eikä hänellä ollut mitään sellaista perustietoa mitä minullakin jopa on, vaikka olen ihan harrastelija ja jos jotain kysyin, niin hän vaan lunttasi papereista ja sanoi jotain, että eipä ole tullut meille vielä viikkokatsausta, että en nyt osaa sanoa.

Kaiken lisäksi hän sanoi, että on tullut juuri kuukauden kesälomalta, eikä ole yhtään vilkuillut osakemarkkinoita kun on vaan heittänyt aivot narikkaan ja relannut. Mielestäni tuossa ammatissa pitäisi edes vähän olla kiinnostunut mitä maailmalla tapahtuu ja mitä markkinoille kuuluu kun niin monet asiat vaikuttaa osakemarkkinoihin, eikä ainakaan pitäisi möläytellä tuollaista.

Osasi hän mainostaa minulle osuuspankin sijoitusrahastoa ja sitä varten he siellä töissä varmaan sitten vaan ovatkin, mutta hänen perustiedot osakemarkkinoista huomattuani, ei tuo rahasto kyllä kiinnostanut tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi