Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kaikki työ on arvokasta"? Onko jokin työ mitä et pidä arvokkaana?

Vierailija
03.07.2018 |

Mistä työstä voit sanoa suoraan ettet pidä sitä arvossa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parkkipirkko

Tekevät hyvää työtä mutta niitä pitäisi olla Helsingissä kymmenen kertaa enemmän.

Koko ammatti pitäis yksityistää. Tulosta tulisi. 

Vierailija
42/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en arvosta mitään ammattikoulutason ammatteja.

En mäkään arvosta tiettyjen ihmisten toimintaa ja kapeakatseisuutta mutta jonkun tarvii sunkin vessa joskus korjata.

Vaikka, niin en silti arvosta sitä ammattia. Se ei vaadi ihmistä osaamaan asioita, joita minä arvostan. En arvosta kävelemistäkään, vaikka se on todella tärkeä kyky asioiden saamisen kannalta, mutta jos ne samat saisi ilman kävelemistä, sen voisi minun puolestani lopettaa.

Muistaa sitten olla käyttämättä vesivessaa tahi juoksevaa vettä huushollissa muutenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarityöt.

Vierailija
44/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti.

Vierailija
45/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurujoogaohjaaja. Life coach.

Vierailija
46/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogisti. Seuraan muutamaa blogia, mutta en maksaisi penniäkään niistä. Mielestäni blogin kirjoittaminen on harrastus, ja sellaisena se pitää pitääkin. En todellakaan anna klikkauksia "ammattibloggareille" jotka yrittävät syöttää mainospostauksiaan muka "päivän asuina" joita eivät ole edes käyttäneet sinä päivänä oikeasti. Ja kaikilla lifestylebloggareilla on tasan sama elämäntyyli: se mikä on massamuotia juuri sillä hetkellä. Ja jokainen esittelee sitä elämäänsä niinkuin olisi ihan itse keksinyt elää juuri niin...

Tiedän että olen tässä yksin, mutta: urheilija. En vaan käsitä mitä järkeä on harjoitella vuosikausia, että hyppää tosi pitkälle. Anteeksi, tiedän olevani huono ihminen, mutta en vaan käsitä. Opettelisi vaikka lääketiedettä samalla innolla nämä "sinnikkäät urheilijalupaukset".

Ja sokerina pohjalla: julkkikset. Siis tämmöiset, jotka eivät näyttele, eivät tee musiikkia, eivät kirjoita edes blogia, vaan esiintyvät vaan eri medioissa, ja heillä on kovasti mielipiteitä kaikesta. Tai sitten vaan tunkevat julkisuuteen puimaan parisuhteitaan. Miksi ihmiset edes seuraavat näitä? Lakatkaa! Ne saavat rahaa siitä kun annatte huomiota!

Et sinä olekaan blogistille asiakas. Olet heille kauppatavara.

Vierailija
47/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvoja.

Tähän hommaan palkataan peruspirkkomerkonomityttöjä, joiden pitää kysyä samat kysymykset kaikilta uhreilta ja tämän jälkeen esitellä pari pankin omaa sijoitusrahastoa.

Vain rahamaailmaa tuntematon merkonomityttö pystyy tämän tekemään vakavalla naamalla.

Vierailija
48/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja

Muun muassa säätää kaikki lait, joiden mukaan sinäkin täällä elät ja joita eittämättä tarvitaan. Kuulostaa tosi vähäarvoiselta.

Vierailija
49/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsultti.

Heppu, jolla on pitkä kokemus jostain asiasta auttaa tekemään hyvän päätöksen, jolla on vaikutuksia ehkä tuhansiin ihmisiin tai kokonaisiin yhteiskuntiin. Turhalta kuulostaa. Tehdään itse puusta tai arvataan ja säästetään.

Vierailija
50/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiurheilu on itse asiassa hyötynäkökulmasta katsottuna aika turhaa, ehkä autourheilua lukuunottamatta, jonka yhtenä tarkoituksena on kehittää ja edistää autoteollisuutta ja automerkkien myyntiä. Tietysti se on mukavaa viihdettä ja on hienoa, kun suomalaiset pärjäävät kansainvälisesti, mutta eipä se juuri mitään kehitä tai edistä. Ja huippu-urheilijoille vielä kaiken lisäksi maksetaan ihan älyttömiä palkkoja.

Jengi potkii palloa, ja yli miljardi ihmistä maailmasta saa siitä innostusta ja hyvää mieltä. Iso joukko saa myös toimeentulonsa alkaen kisakaupungin ravintoloiden pitäjistä. Jos tuo ei ole hyötyä, niin mikä on?

Vierailija
51/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkistarhaaja

Mieluummin Suomessa kuin esim Kiinassa tms. Valitettavasti turkis myy ja eläimille parempi täällä kun on valvontaa ja edes mietitään eläimenä eikä pelkkänä turkkina. Valvontaa ja elinolosuhteita voisi kyllä täälläkin vähän tarkistaa paremmaksi.

Ei onneksi enää käy.

https://www.salkunrakentaja.fi/2018/04/saga-furs-antoi-tulosvaroituksen…

ja taisi viime huutokaupassa jäädä turkkeja myymättä.

On ollut aikaisempina vuosina ihan hyvä osingonmaksaja, mutta minun salkkuuni ei ole eettisistä syistä eksynyt.

Vierailija
52/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogisti. Seuraan muutamaa blogia, mutta en maksaisi penniäkään niistä. Mielestäni blogin kirjoittaminen on harrastus, ja sellaisena se pitää pitääkin. En todellakaan anna klikkauksia "ammattibloggareille" jotka yrittävät syöttää mainospostauksiaan muka "päivän asuina" joita eivät ole edes käyttäneet sinä päivänä oikeasti. Ja kaikilla lifestylebloggareilla on tasan sama elämäntyyli: se mikä on massamuotia juuri sillä hetkellä. Ja jokainen esittelee sitä elämäänsä niinkuin olisi ihan itse keksinyt elää juuri niin...

Miksei yhtä lailla sairaiden hoitamisen tai putkien korjaamisen tai vaikka palkanlaskennan pitäisi olla harrastus? Onko viihde jotenkin erilaista työtä?

Vierailija
53/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV-median tutkivat journalistit.

Polttavat kannabista ja tekevät päänsisäisiä tutkimusmatkoja.

Vierailija
54/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ja feissaus.

Vierailija
55/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissari.

(Ymmärrän toki, että nuorten pitää jostain saada rahaa ja työkokemusta.)

Vierailija
56/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nää muille jotain kyttäyssysttemiä ylläpitävät tahot.. kaikki ne. valtiorikollisiahan he ovat itse. kyttärit. ja valtion rahoista saavat palkkansa. hekin. eli kaikki sossu kela ym tätitahot lastenusuojelut ymkyttärit.

Vierailija
57/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

verovirastotädit yök  muita kyttäävät alat 

Vierailija
58/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli heti mieleen mm.

-laihdutusvalmisteiden ym. "ihmeaineiden" kauppias

-puhelinmyyjä ylipäätään

mutta tulinpa toisiin ajatuksiin, kun luin tätä ketjua.

*

Kaikki työ, joka tuotta edes muutamalle ihmiselle mielihyvää, on HYVÄÄ työtä.

Vaikka prostituoidun työtä pidetään yleisesti kaameana ja naista alentavana, se voi olla joillekin ihmisille ainoa tapa harrastaa seksiä.

*

Bloggaajien työ ei ole sitä, että he vain kivasti kotona kuvailevat vaatteita, leipomuksiaan, ruokiaan tms., koska rahat tulevat heille mainostajilta.

Tästä syystä he ovat kyllä viikoittain muuallakin kuin kotonaan kivasti ohimennen kirjoittelemassa, sillä eivät mainostajat ilman tiukkoja sääntöjä tee kenenkään kanssa yhteistyötä.

Ihmiset seuraavat näitä (palkka)blogeja ja saavat siitä mielihyvää, inspiraation, iloa, tunteita.

*

Se, kukaa kirjoitti siivoojan työn olevan arvotonta, saisi hävetä.

Harvoin kirjoitan tätä, mutta sen oli pakko olla joko provo tai täysin järjettömän ihmisen kirjoittama.

En ole siivooja, mutta tunnen monta ammattisiivoojaa.

Aliarvostettua ja -palkattua, mutta erittäin arvokasta työtä!

Mm. Helsingin lentokentän molemmat terminaalit hukkuisivat roskiin ja ihan konkreettiseen paskaan kahdessa tunnissa, jos siellä ei olisi jatkuvaa siivousta suorittavia ihmisiä.

Vierailija
59/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki nää muille jotain kyttäyssysttemiä ylläpitävät tahot.. kaikki ne. valtiorikollisiahan he ovat itse. kyttärit. ja valtion rahoista saavat palkkansa. hekin. eli kaikki sossu kela ym tätitahot lastenusuojelut ymkyttärit.

Ei ketään kytätä ilman syytä.

Vierailija
60/67 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pääministeri