Miksi miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota edes yökerhossa?
Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.
Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.
Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.
Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Saan olla rauhassa sellaisissakin paikoissa, joissa ottajia on kuulemma kaikille esim. laivalla ja etelässä lomilla. Jos harvoin saan miehiltä jotain huomiota, se on jotain veetuilua. Olin kerran keikalla laivalla yksin eikä yksikään kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Ainoastaan yksi humalainen mies taisi heilutella keskisormea naamani edessä. Hetken kuluttua sama humalikko sössötti vieressäni seisovalle naiselle, että hei, oot kaunis nainen hei. Olen nykyään ylipainoinen, en valtava massa kuitenkaan, tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutuva nainen. Nuorena olin normaalipainoinen ja suosio oli yhtä suurta.
Miltei sama täällä. Olen itse kyllä myös masentunut resting bitch Facebookissa, joten sekin toki saattaa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Saan olla rauhassa sellaisissakin paikoissa, joissa ottajia on kuulemma kaikille esim. laivalla ja etelässä lomilla. Jos harvoin saan miehiltä jotain huomiota, se on jotain veetuilua. Olin kerran keikalla laivalla yksin eikä yksikään kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Ainoastaan yksi humalainen mies taisi heilutella keskisormea naamani edessä. Hetken kuluttua sama humalikko sössötti vieressäni seisovalle naiselle, että hei, oot kaunis nainen hei. Olen nykyään ylipainoinen, en valtava massa kuitenkaan, tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutuva nainen. Nuorena olin normaalipainoinen ja suosio oli yhtä suurta.
Miltei sama täällä. Olen itse kyllä myös masentunut resting bitch Facebookissa, joten sekin toki saattaa vaikuttaa.
#face
Silloin, kun itse kävin yökerhoisssa, kävin siellä yleensä yhden kaverin kanssa ja myös yksin, kun halusin tanssimaan. (Minulla ei kyllä ollutkaan pahemmin kavereita.) Olen ulkonäöltäni keskiverto ja luonteeltani ujo, mutta pari lonkeroa on aina auttanut tuohon ujouteen. Tässä siis taustatietoja. Kun lähdin yökerhoon, pidin huolta siitä, että olen siellä iloisen ja hyväntuulisen näköinen ja kas kummaa, se tehosi aina. Miehet lähestyivät aina minua ja huomiostani jopa kilpailtiin. Kauniimmat naiset isoissa kaveriporukoissaan ihmettelivät tätä. Niin tosin ihmettelin minäkin silloin.
No onko hyvät tissit kanss? Olisko siinä syy jos mammalla on vain kaks kärpäslätkää ajamassa jämäköiden tisujen asiaa.
Olen varattu ja se näkyy sormuksilla kauaksi. Minulla olisi kuitenkin arkielämässä juttukavereita vaikka kuinka ja ikäiseni 40-50 vuotiaat miehet tulevat juttelemaan useinkin. Kun olin laivalla tyttöporukalla, niin vientiä ei ollut oikeastaan ollenkaan ja en sitä todellakaan edes halunnut.
Mietin tilanne ihan huvikseni ja päättelin, että kaupassa ja muualla arjessa viihdyn. Olen itsevarma, ulospäinsuuntautunut, hymyilevä ja helposti lähestyttävä tyyppi, joka itsekin aloittaa hyvin helposti juttelun ihan kenen kanssa vain. Muutaman minuutin juttelua pidemmälle ei mikään juttu ole luonnollisesti edennyt, mutta tottakai jutustelut piristävät mieltäni pitkään.
Laivalla taas olin pois omalta alueelta ja myös oma matkaseurani oli niin mukavaa, että en halunnut siihen edes sotkea mitään ylimääräistä. Minulla ei myöskään ollut minkäänlaista tarvetta saada huomiota osakseni ja kuljin siellä hymyillen, mutta en tarkentanut katsettani keneenkään. Luultavasti minusta paistoi jo kaukaa, että en ole lähtenyt laivalle seuraa etsimään. Laivalla oloni oli myös välillä kuin maalaishiirellä kaupungissa ja en tuntenut itseäni mitenkään itsevarmaksi.
En siis etsi seuraa kotimaisemissakaan, mutta juttelen kyllä mielelläni ihmisten kanssa yksin ollessani, varsinkin senioreiden kanssa kalkatan hyvin usein jossakin ruokakaupan vihannestiskillä.
Miehet näkevät päälle päin, että ap seurustelee. Seurusteleva nainen on ilmaa miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen näkökulmaa. Kun menen baariin, niin tiedän jo valmiiksi, että itse joudun tekemään aloitteita, jos haluan jotain tapahtuvan. Olen hyvänkin näköiseksi välillä kehuttu ja pyrin pitämään itseni kunnossa.
Jonkin verran pitää ottaa rohkaisua, jotta jotain voisi tapahtua. Lähestymisyritykset eivät ole itselle mikään helppo tehtävä, ja siksi jos nainen auttaa siinä esim katsomalla silmiin ja tulemalla avoimesti tanssimaan lähelleni, niin ollaan jo heti paljon helpommassa tilanteessa.
Siksi suosittelen ap:ta tekemään sopiville miehille lähestymisen mahdollisimman helpoksi omalla käytöksellään. Se on ainakin minun kohdalla se suurin tekijä, että jotain voisi tapahtua.
Olen nainen ja samaa mieltä. Käytös, eleet ja ilmeet. Meitä on noin 6 naisen kaveriporukka, josta voi jo sanoa miten ilta menee jos yökerhoon lähdemme. 3 on varattuja ja joka kerta on enemmän ja vähemmän kontaktia ottavia miehiä ympärillä, ulkonäkö ei ole mitenkään paha muttei mitään missejäkään, vaan enemmän merkitsee hymy ja iloisuus, rentous ja läsnäolo, pienet kohteliaat kommentit jotka tulevat luonnostaan ympärillä oleville ihmisille (ovatpa naisia tai miehiä, tuttuja tai tuntemattomia), sellainen välitön käyttäytyminen että löytää paikkansa yökerhossa ja siinä porukassa, hyvä meininki (jota voi vähän avittaa kohtuullisella määrällä alkoholia), tanssiminen ja iloisuus. Sitten on 3 sinkkua, yksi heistä kerää myös magneettina juuri näistä samoista käytöksellisistä syistä, mutta kaksi ovat varautuneempia. Toinen heistä on iloinen mutta itsevarmuus puuttuu, ja kolmas suorastaan luotaantyöntävä. En tiedä mistä se kumpuaa, mutta ensin on ihan mukava mutta todella hillitty, ei ota katsekontaktia, ei varsinkaan puhu muille, ei edes meille tytöille miehistä joita baarissa on, tanssii hyvin hillitysti liikehtien, vähän nyrpeä jopa. No jos siihen pöytään tai tanssilattialle tulee mies tai miehiä niin ei puhu enää sen jälkeen kenenkään kanssa mitään vaan alkaa eräänlainen mököttäminen. Ulkopuolisesta tuo tietenkin näyttää siltä ettei koko naista uskalla edes lähestyä. Ja ettei hänellä ole mitään käytöstapoja. Moni ajattelisi että kannattaisi varmaan juoda vähän niin ei olisi niin kireänä. Ei ole ruma. Lopulta saattaa jopa tiuskia jostakin meille muille tytöille tai vähintään valitus siitä että musiikki on liian kovalla tms, haluaa lähteä pois tai nukkumaan. Eli kyllä käytöksellä ja lähestyttävyydellä on se suurin vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet näkevät päälle päin, että ap seurustelee. Seurusteleva nainen on ilmaa miesten silmissä.
Ei todellakaan ole ilmaa. Seurusteleva tai parisuhteessa oleva hyvä nainen on kiinnostava ja haastava kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ilmaa. Seurusteleva tai parisuhteessa oleva hyvä nainen on kiinnostava ja haastava kohde.
T: Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen miehen elämää. Kuvittele mies joka on vielä hyvännäköinen, mutta ujo ja kiltti ja sen takia yksin kun ei halua baari-illan jälkeen hakata ihmisiä.
No joo, ei tarvitse kuin lukea tämä yksi kommentti enkä ihmettele, miksi jäät yksin.
En ehkä kestä kun akat valittaa toisessa keskustelussa kun niitä ei tulla iskemään jossain baareissa ja toisessa valittaa siitä kun niitä tullaan iskemään :D huuoh ei ylläty aavelaisten kaksinaismoralismi yhtään
Ai miehet eivät kiinnitä mitää huomiota edes yökerhossa ja sinulla on mies? Onkohan jokin ristiriita nyt tässä.
Syyt on monet. Minua ja kaveriani tuijotettiin Juhannuksena laivalla hiukan "liikaakin" eli varatutkin käänsivät päänsä kun käveltiin vaan ohi tax freehin, ihan kun oltais oltu jotain nähtävyyksiä. Minua ja kaveriani ollaan aina kytätty oli miehet sitten varattuja tai sinkkuja. Kannattaa miettiä miksi haluaisit tuijotusta varsinkin jos olet varattu? Minä taas ärsyynnyn turhasta kyttäämisestä, kai ohi voi kävellä ja miehet näkevät naisia joka päivä? Kyttääminen on epäkohteliasta. Asia muuttuu, jos kiinnostun itsekin ja katselija on minua kiinnostava mies. Ja on totta että miehet kyllä tuijottavat kaunista naista, mutta miten se että uskaltaa tulla juttelemaan? Sekin olisi kiva, ja ei ihan änkyräkännissä kun miehen pelot ja estot ovat vaihtuneet kännin tuomaksi "itsevarmuudeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Nainen
Tietenkin olen nainen. Olen varattu nainen ja olen nähnyt niin monta kertaa kuinka miehet eivät välitä pätkääkään siitä asiasta.
Onkohan ap:n ongelma nyt se, että hän on selkeästi varattu, mutta silti hyvin tyrkky? Eivät fiksut miehet sellaista naista halua. Jotkut voisivat ehkä pantavaksi ottaa, mutta todennäköisesti sekin tuottaisi vain harmia enemmän kuin iloa ja niin epätoivoisia miehet eivät ole.
Suurin ongelma lienee siinä, että olet tyrkyllä, vaikka olet parisuhteessa. Häpeäisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen näkökulmaa. Kun menen baariin, niin tiedän jo valmiiksi, että itse joudun tekemään aloitteita, jos haluan jotain tapahtuvan. Olen hyvänkin näköiseksi välillä kehuttu ja pyrin pitämään itseni kunnossa.
Jonkin verran pitää ottaa rohkaisua, jotta jotain voisi tapahtua. Lähestymisyritykset eivät ole itselle mikään helppo tehtävä, ja siksi jos nainen auttaa siinä esim katsomalla silmiin ja tulemalla avoimesti tanssimaan lähelleni, niin ollaan jo heti paljon helpommassa tilanteessa.
Siksi suosittelen ap:ta tekemään sopiville miehille lähestymisen mahdollisimman helpoksi omalla käytöksellään. Se on ainakin minun kohdalla se suurin tekijä, että jotain voisi tapahtua.
Olen nainen ja samaa mieltä. Käytös, eleet ja ilmeet. Meitä on noin 6 naisen kaveriporukka, josta voi jo sanoa miten ilta menee jos yökerhoon lähdemme. 3 on varattuja ja joka kerta on enemmän ja vähemmän kontaktia ottavia miehiä ympärillä, ulkonäkö ei ole mitenkään paha muttei mitään missejäkään, vaan enemmän merkitsee hymy ja iloisuus, rentous ja läsnäolo, pienet kohteliaat kommentit jotka tulevat luonnostaan ympärillä oleville ihmisille (ovatpa naisia tai miehiä, tuttuja tai tuntemattomia), sellainen välitön käyttäytyminen että löytää paikkansa yökerhossa ja siinä porukassa, hyvä meininki (jota voi vähän avittaa kohtuullisella määrällä alkoholia), tanssiminen ja iloisuus. Sitten on 3 sinkkua, yksi heistä kerää myös magneettina juuri näistä samoista käytöksellisistä syistä, mutta kaksi ovat varautuneempia. Toinen heistä on iloinen mutta itsevarmuus puuttuu, ja kolmas suorastaan luotaantyöntävä. En tiedä mistä se kumpuaa, mutta ensin on ihan mukava mutta todella hillitty, ei ota katsekontaktia, ei varsinkaan puhu muille, ei edes meille tytöille miehistä joita baarissa on, tanssii hyvin hillitysti liikehtien, vähän nyrpeä jopa. No jos siihen pöytään tai tanssilattialle tulee mies tai miehiä niin ei puhu enää sen jälkeen kenenkään kanssa mitään vaan alkaa eräänlainen mököttäminen. Ulkopuolisesta tuo tietenkin näyttää siltä ettei koko naista uskalla edes lähestyä. Ja ettei hänellä ole mitään käytöstapoja. Moni ajattelisi että kannattaisi varmaan juoda vähän niin ei olisi niin kireänä. Ei ole ruma. Lopulta saattaa jopa tiuskia jostakin meille muille tytöille tai vähintään valitus siitä että musiikki on liian kovalla tms, haluaa lähteä pois tai nukkumaan. Eli kyllä käytöksellä ja lähestyttävyydellä on se suurin vaikutus.
Kiinnostaako häntä etsiä seuraa baarista? Minä olen ollut tuollainen, että en jaksanut innostua turhanpäiväisestä läpänheitosta ja humalaisista miehistä. Tavallaan tiesin, etten baarista sopivaa miestä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako häntä etsiä seuraa baarista? Minä olen ollut tuollainen, että en jaksanut innostua turhanpäiväisestä läpänheitosta ja humalaisista miehistä. Tavallaan tiesin, etten baarista sopivaa miestä löydä.
Sama se oli minullakin aikoinani ja siksi lopetin koko ravintoloissa juoksemisen jo parikymppisenä. Inhosin baarien hyvin teennäistä ilmapiiriä ja känniääliöitä silloin ja en ole niihin sen koommin mennyt. Kuntopolulla ja luonnossa taas olen oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
No onko hyvät tissit kanss? Olisko siinä syy jos mammalla on vain kaks kärpäslätkää ajamassa jämäköiden tisujen asiaa.
Mulla on kärpäslätkät ja niitä on tarvittukin, miehet pyörimässä kärpäsinä ympärillä. Tisseillä ei oo tasan mitään merkitystä ap:n asiaan.
Sittenhän sinun täytyy mennä päiväkerhoon:)
10 vuotta sinkkuna, ei lähestymisiä baareissa kuin ulkomaalaisilta. Minä flirttasin, pokasin, tein itseäni tykö, otin katsekontaktia ym. Usein sain munaa, kunhan vaan itse pokasin. Ei minua koskaan.