Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota edes yökerhossa?

Vierailija
03.07.2018 |

Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.

Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.

Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.

Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaat siis markkina-arvoasi? Ajattelepa niitä joilla ei ole sitä ensimmäistäkään parisuhdetta.

Vierailija
2/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa täytyy olla jotain todella pahasti vialla jos kukaan ei kiinnitä huomiota. Minä olen tälläinen hiukan ylipainoinen, tukka ponnarilla ja yleensä vielä ilman meikkiä ja aina saisi miehen mukaan jos haluaisi, ja kuitenkin töissä baarissa olen enkä asiakkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pahasti vialla. Ei ikinä ole ollut tuota ongelmaa yökerhossa.

Vierailija
4/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa seuraa. Toki käyn baarissa aika harvoin. Mutta yksin saan tanssia. Viimeksi odotin ulos tupakalle lähtenyttä kaveria yksin sisällä. Kaveri oli jäänyt ulkona vielä suustaan kiinni jonkun kanssa, joten varmaan 20min hengasin yksin ja katselin meininiä välillä nätisti hymyillen jollekin. Eikä kukaan tullut juttelemaan.

Oltiin myös risteilyllä työkavereiden kanssa ja jopa 60v pomoni sai pokausyrityksen. Mä en yhtäkään. Enkä tosiaan saa edes tanssilattialla tanssikaveria. Siellä kun tuntuu vähän kaikki heiluvan jonkun kanssa

Vierailija
5/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...

Vierailija
6/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla aina puhutaan näistä hoikista ja ihan kauniistakin naisista, joita ei edes yökerhossa huomata. En ole ikinä sellaista tosielämässä tavannut. Laittaisitte vaikka kuvan edes.

Vierailija
7/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus mietin myös, että mikä kumma meikäläisessä mättää. Kun mennään tanssimaan, niin melkein heti mun kavereilla on joku kaksilahkeinen tanssikaverina. Mä saan helposti tanssia yksin koko illan.

Vierailija
8/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...

Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.

Vierailija
9/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se resting bitch face, joka pelottaa miehiä. Arvelen näin, koska minullakin on se. Siitä on hyötyä kun haluaa olla rauhassa, mutta yöelämässä pitää vääntää suupieliä ylös tai hakea itse seuraa jos niin haluaa.

Vierailija
10/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö liian menestyvältä? Joidenkin naisten tyyli ja olemus on liian menestyvä ja siten ehkä jäykkä. Siisti meikki, pitkät hiukset, tyylikäs vähän business mekko, merkkilaukku? Ei väliä onko vaalea vai tumma. Hoikasta jonkun verran ylipainoiseen, ei selvästi lihava kuitenkaan.

Vierailija
12/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee pariskuntia, jossa nainen on sellainen "harmaa hiiri" en tarkoita vaatetusta vaan sitä koko olemusta. Hajuton ja mauton, jotenkin hyvin tylsä olemus, usein ovat vielä hoikkia ja "ns. kunnollisisia". Se sama harmaa hiirulaisuus seuraa mukana myös ikääntyessä ja 50-60 vuotiaissa se ehkä tulee voimakkaamin vielä esiin. Vaikea selittää tätä havaintoa, mutta näitä naisia on aika paljon. Tulee hieman aloituksesta mieleen olisiko tästä kyse.

Vierailija
13/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tuskin on syy. Olen 164/98, lyhyet hiukset, käytän aina farkkuja, tavallisen näköinen, pienet rinnat ja iso maha. Aina on tanssittajaa ja aina joku tulee juttelemaan. Viimeksi lauantaina käväisin terassilla ja mulle tarjottiin juoma ja juttelin mukavia jonkun suht normaalin miehen kanssa.

Olen iloinen ja rempseä luonne.

Otatko itse katsekontaktia? Oletko huomannut, että muut naiset ottavat yleensä selvää katsekontaktia miehiin?

Vierailija
14/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnukin keljulta? Sellaista se on tavismiehen elämä

Vierailija
15/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei voi olla syy, ellei ole oikeasti ihan kaatopaikka kamaa.

Vierailija
16/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin, itseäni paljon rumemmat ja isommat naiset saavat seuraa mutta itse ok-näköisenä jään aina yksin. Olen kyllä lihonut ja olen edelleen ylipainoinen, mutta en missään tapauksessa megalihava. Hoikkanakin sain olla ihan rauhassa kun kaverit vietiin ympäriltä. En tajua mikä joissakin ihmisissä on sellainen juttu mikä tekee heistä täysin näkymättömän vastakkaiselle sukupuolelle, vaikka heidän ulkonäössään ja käytöksessään ei ole mitään suurta näkyvää vikaa? Tämä on minulle edelleen ihan täysi mysteeri.

Vierailija
17/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin, itseäni paljon rumemmat ja isommat naiset saavat seuraa mutta itse ok-näköisenä jään aina yksin. Olen kyllä lihonut ja olen edelleen ylipainoinen, mutta en missään tapauksessa megalihava. Hoikkanakin sain olla ihan rauhassa kun kaverit vietiin ympäriltä. En tajua mikä joissakin ihmisissä on sellainen juttu mikä tekee heistä täysin näkymättömän vastakkaiselle sukupuolelle, vaikka heidän ulkonäössään ja käytöksessään ei ole mitään suurta näkyvää vikaa? Tämä on minulle edelleen ihan täysi mysteeri.

Syitä on monia, mutta auttaa paljon jos nainen flirttailee miehille.

Siitä on jo kauan kun kävin yökerhoissa mut jotkut naiset oli todella flegmaattisia ja vähän sellaisia kuin olisivat pakosta viety sinne. Sellaisten kanssa ei voi jutella kun se on yksipuolista tenttaamista.

Vierailija
18/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan yökerhoissa tai baareissa huomaa. Ja mä kyllä epäilen tämän johtuvan ulkonäöstä, koska samaa ongelmaa ei ole muissa sosiaalisissa tilanteissa, joissa ei oletusarvoisesti olla etsimässä seuraa nimenomaan romanttisessa/seksuaalisessa mielessä. Tuollaisissa tilanteissa mun on aina ollut helppo tutustua ihmisiin ja luoda keskustelukontakteja.

Olen luonteeltani sosiaalinen, ystävällinen ja avoin. Minusta on sanottu että minua on helppo lähestyä ja vaikutan mukavalta ja luotettavalta ihmiseltä. Ulkonäöltäni en ole millään tavalla hyvännäköinen. Kasvot eivät ole nätit tai sievät ja kroppa on kamala. Olen ylipainoinen ja omenavartaloinen.

Nykyään monet ihmiset ovat hirveän ulkonäkökeskeisiä ja sen huomaa etenkin pariutumisasioissa. Vaikka toinen olisi miten hyvä tyyppi tahansa, mutta jos ulkonäkö on huono, äärimmäisen harva on romanttisessa mielessä millään tavalla kiinnostunut.

Vierailija
19/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Resting Bitch Face

Hitto, että minä pidän vakavamielisen näköiistä naisista. En tosiaan ole mikään hymypoika tai tyhjännauraja itsekään.

Vierailija
20/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.

Huono tanssityyli/rytmitaju = epäseksikästä, ei varmaan liiku sängyssäkään hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan