Miksi miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota edes yökerhossa?
Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.
Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.
Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.
Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?
Kommentit (136)
Jälleenmyyntiarvoa testaava prinsessa 65 kirjoitti:
Siis mitä helvettiä, oot varattu ja sinua ottaa päähän se ettei kukaan yritä iskeä sinua, ei mikään ihme että sanotaan: naisia on vaikeaa ymmärtää ja mielyttää.
Pysy suhteessa jos sinulla sellainen On siis 4real
Tuo on kyllä totta. Vähitellen tuokin nainen kyllästyy siihen omaan suhteeseensa totaalisesti ja pakko saada vierasta miestä vaikka väkisin. Pakko tuntea muiden miesten kiimainen halu, kun se oma suhde on niiiiin tylsä ja tasainen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen näkökulmaa. Kun menen baariin, niin tiedän jo valmiiksi, että itse joudun tekemään aloitteita, jos haluan jotain tapahtuvan. Olen hyvänkin näköiseksi välillä kehuttu ja pyrin pitämään itseni kunnossa.
Jonkin verran pitää ottaa rohkaisua, jotta jotain voisi tapahtua. Lähestymisyritykset eivät ole itselle mikään helppo tehtävä, ja siksi jos nainen auttaa siinä esim katsomalla silmiin ja tulemalla avoimesti tanssimaan lähelleni, niin ollaan jo heti paljon helpommassa tilanteessa.
Siksi suosittelen ap:ta tekemään sopiville miehille lähestymisen mahdollisimman helpoksi omalla käytöksellään. Se on ainakin minun kohdalla se suurin tekijä, että jotain voisi tapahtua.
ÖÖÖÖ... siis ap on onnellisessa parisuhteessa eikä etsi seuraa. Hänestä vaan olisi kiva saada huomiota, jonka voisi jättää huomiotta.
Kenestäpä ei olisi.............
Mutta koska ap ei ole itse halua huomiota, niin hän ei sitä myöskään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...
Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.
Mistä tuollainen käsitys tulee että hissukka olisi helpompi?
Kaikkein helpooin nainen on huoramaisesti meikannut ja pukeitunut rääväsuu. Kyllähän sen näkee tyylistä ja käytöksetä että onko tarkoitus saada munaa just tänään.
Jos nainen ei ole panostanut panoseuran hankkimiseen, niin häntä on hankala pokata.
t. Mies
Olisikohan syy siinä, että nainen joka on laittautunut viimeisen päälle ja myös näyttää hyvältä vaatii myös miehiltä parempaa ulkonäköä.
Varmasti vaatii, mutta hänellä kuitenkin on tarkoitus saada joku. Ne alfat loppuu baarista aika äkkiä ;)
t. Mies (beetta)
Ei laittautuneilla naisilla ole aina tarkoitus saada joku (lue: ihan kuka vaan). He tulevat sitten palstoille tai kavereilleen itkemään, kun ei ketään sopivaa (lue: komeaa alfaa) löytynyt taaskaan baarista.
Ei tietenkään. Naisethan lähtökohtaisesti etsii itseään parempaa seuraa tai kumppania. Mutta kuitenkin laittautunut on helpompi pokata, koska hänellä sentään on edes vakava haku päällä. Jos nainen ei ole laittautunut, niin häntä tuskin seura edes kiinnostaa. Hyvä beetta voi mennä alfasta jos on pikkuisen epätoivoinen ja vähähän huppelissa.
Vierailija kirjoitti:
Totesit syyn itse tuossa heti kirjoituksesi alussa. -Ympärilläsi on näyttävää seuraa. Jos sinulla on joitakin hiukan vähemmän kauniita kavereita, tulisit paremmin 'valituksi'. Kauneus on suhteellista. Ja voi olla niinkin, että tietyn tyyppiset kasvonpiirteet omaavien kavereiden seurassa ihmisen kauneus alenee, vaikka olisikin erikseen arvioituna paremman näköinen. Eli kokeilla voisi lähteä seuraavan kerran eri seurassa. Lisäksi parin kerran jälkeen ei voi vielä tehdä johtopäätöstä. Ihmisten mielipiteissä nimittäin on paljon vaihtelua.
Joo tämä pitää paikkansa, kun liikkuu itseään vanhempien/rumempien naisten seurassa niin tasan tarkkaan saa eniten ehdotuksia. Ja hiusten värjäys blondiksi auttaa, miehet on sillä tavalla yksinkertaisia. Itsellä monta blondia kaveria niin kyllähän tällainen tummapuhuva koristebataatti https://puutarha.net/kasvikortisto/koynnoskasvit/bataatti_2257.htm jää auttamatta taustalle korostamaan värikkäiden, iloisten pionien https://puutarha.net/artikkelit/1637/pionit_puutarhassa.htm loistoa ja upeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Viimeksi lauantaina käväisin terassilla ja mulle tarjottiin juoma ja juttelin mukavia jonkun suht normaalin miehen kanssa---
Tää on nyt vähän ohis, mutta miten yleensä suhtaudutte näihin juoman tarjoajiin? Jos vastaanottaa tarjotun juoman, niin onko se signaali "vastapalveluksesta". Toisaalta, jos kieltäytyy, niin saako koppavan ja leuhkan ämmän maineen?
Pahimipia ovat ne jotka pyytävät tarjoamaan. Hyväksikäyttäjähutsuja. Toisaalta jos tarjottu drinkki ei kelpaa, niin se tarkoittaa että ei kiinnosta muutenkaan.
t.Mies
Nääh. Mä oon just se hankalan asenteen omaava akka, jolle ei saa tarjota (edes kaverit) siitäkään huolimatta että uros kiinnostaisi. Vaikka arvostan toisen ajattelemista, herrasmiesmäisyyttä ym. ihmisystävällisiä tapoja sukupuolesta riippumatta, haluan tulla toimeen omillaan. Ne jotka kestää sen että osaan tilata ja maksaa itse tai saan tarjota heille ekana tai seuraavan pärjää mun kans jatkossakin. Tiedostan kyllä että täten olen monesti se hankala akka ja torjun tylysti ystävällisen eleen, mutta minusta ei elättiä saa tekemälläkään ekoilla sekoilla tai jatkossakaan. Ja ei, en ole rikas, kuten toiseenkaan suuntaan sillä ei ole mitään väliä parinvalinnassa jos muuten hoitaa asiat fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.
Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.
Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.
Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?
Tunnen tilanteen. Vain komeat miehet ovat sinusta miehiä. Muiden lähestymistä et noteeraa. "Yksin" tarkoittaa ilman alfaa.
Useimmat naiset saavat yökerhoissa kuitenkin komeiltakin miehiltä huomiota. Jos itse et saa, niin totta kai se tuntuu kuin olisi yksin.
Samahan se on rahassa. Ei köyhätkään ole köyhiä siinä mielessä, ettei heillä olisi varaa kaikkeen tarvittavaan. Kyse on siitä, että jos naapuri tienaa 3000 nettona ja itse saat sen tonnin tukia, niin tuntuu rahattomalta.
Niin eli naiset on hemmoteltu piloille
Tässä asiassa tavallaan kyllä. Monet naiset eivät itse sitä näe tai myönnä, mutta onhan se valtava etuoikeus, että kaikkialla sinut huomataan ja sinua halutaan.
Sama juttu niillä, jotka ovat työelämässä niin suosittuja, että huippupaikkoja tarjotaan tuon tuosta.
Tai niillä, joiden genetiikka varmistaa, että kuntosalimaksun maksaminen riittää pitämään kropan vahvana ja hoikkana.
Tai monilla muilla etuoikeutetuilla ryhmillä.
Tää on muuten täyttä pas*aa.
Hoikkana urheilullisena saan kuulla, että hyvät geenit on syy. Siinä käytännössä pyyhitään kokonaan pois ihmisen omat valinnat ja työ sen eteen.
Tuskin huippuduunejakaan kukaan saa ilman meriittejä.
Ja kyllä yleensä ne kauniitkin joutuvat ehostamaan ihan joka päivä. Ne vaan viitsivät.
Epäonnistujien on helppo puolustella elämäänsä just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesit syyn itse tuossa heti kirjoituksesi alussa. -Ympärilläsi on näyttävää seuraa. Jos sinulla on joitakin hiukan vähemmän kauniita kavereita, tulisit paremmin 'valituksi'. Kauneus on suhteellista. Ja voi olla niinkin, että tietyn tyyppiset kasvonpiirteet omaavien kavereiden seurassa ihmisen kauneus alenee, vaikka olisikin erikseen arvioituna paremman näköinen. Eli kokeilla voisi lähteä seuraavan kerran eri seurassa. Lisäksi parin kerran jälkeen ei voi vielä tehdä johtopäätöstä. Ihmisten mielipiteissä nimittäin on paljon vaihtelua.
Oon täysin päinvastaista mieltä. Olin kerran viihteellä parin upean nuoren työkaverin kanssa ja väitän et heidän kauneudesta osa säteili muhunkin, tyrkykkäitä oli jopa useita, mitä ei yleensä tapahdu ikätoverien kans hengaillessa ( samoilla paikoilla, samalla laittautumisella) . Kaunis seura nimenomaan kaunistaa.
Totta. Jos on iskenyt silmänsä kauniiseen naiseen, joka on ehkä itselle saavuttamattomissa, niin kannattaa yrittää pokata tämän kaveri ja päästä porukkaan. Tutustumisen jälkeen voi olla mahkuja myös alfanaaraaseen.
t. Mies
Joo, varmasti näin. Naiset tunnetusti tykkää olla se kakkosvaihtoehto. :D
Typerä, hieman jopa kanamainen kysymys.
Koska monet miehet eivät enää pelaa peliä. Pelimiehet iskee ja ne loput on siellä vaan ryyppäämässä. Suurin osa ei ole siellä ollenkaan. Baareissa pyörii debiilein aines kaikista.
Onko nainen jotenkin niin heikko vieläkin, että ei voi itse mennä edes juttelemaan kellekään vaan pitää odotella paikallaan että se eniten höpöttävä janari tulee siihen kertomaan lorujaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...
Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.
Kaikkein helpooin nainen on huoramaisesti meikannut ja pukeitunut rääväsuu. Kyllähän sen näkee tyylistä ja käytöksetä että onko tarkoitus saada munaa just tänään.
Jos nainen ei ole panostanut panoseuran hankkimiseen, niin häntä on hankala pokata.
t. Mies
Olisikohan syy siinä, että nainen joka on laittautunut viimeisen päälle ja myös näyttää hyvältä vaatii myös miehiltä parempaa ulkonäköä.
Varmasti vaatii, mutta hänellä kuitenkin on tarkoitus saada joku. Ne alfat loppuu baarista aika äkkiä ;)
t. Mies (beetta)
Ei laittautuneilla naisilla ole aina tarkoitus saada joku (lue: ihan kuka vaan). He tulevat sitten palstoille tai kavereilleen itkemään, kun ei ketään sopivaa (lue: komeaa alfaa) löytynyt taaskaan baarista.
Ei tietenkään. Naisethan lähtökohtaisesti etsii itseään parempaa seuraa tai kumppania. Mutta kuitenkin laittautunut on helpompi pokata, koska hänellä sentään on edes vakava haku päällä. Jos nainen ei ole laittautunut, niin häntä tuskin seura edes kiinnostaa. Hyvä beetta voi mennä alfasta jos on pikkuisen epätoivoinen ja vähähän huppelissa.
Siis jos nainen ei ole laittautunut, niin tuskin häntä edes seura kiinnostaa??? Viitsisitkö perustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Viimeksi lauantaina käväisin terassilla ja mulle tarjottiin juoma ja juttelin mukavia jonkun suht normaalin miehen kanssa---
Tää on nyt vähän ohis, mutta miten yleensä suhtaudutte näihin juoman tarjoajiin? Jos vastaanottaa tarjotun juoman, niin onko se signaali "vastapalveluksesta". Toisaalta, jos kieltäytyy, niin saako koppavan ja leuhkan ämmän maineen?
Pahimipia ovat ne jotka pyytävät tarjoamaan. Hyväksikäyttäjähutsuja. Toisaalta jos tarjottu drinkki ei kelpaa, niin se tarkoittaa että ei kiinnosta muutenkaan.
t.Mies
Oikeesti!? Siis pyytääkö joku tarjoamaan drinkin? :D Nähtävästi en tunne enää baarielämää ollenkaan, jos tuollaista todellakin tapahtuu. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen miehen elämää. Kuvittele mies joka on vielä hyvännäköinen, mutta ujo ja kiltti ja sen takia yksin kun ei halua baari-illan jälkeen hakata ihmisiä.
Jos mies jää ilman naisseuraa vain siksi, ettei halua baari-illan jälkeen hakata ihmisiä, niin silloin tuon miehen kannattaa ihan kunnolla laajentaa naismakuaan. Suurin osa naisista ei pidä erityisen kiinnostavana piirteenä aggressiivisuutta, väkivaltaisuutta ja kykenemättömyyttä hallita vihaansa. Joten jos näiden piirteiden puuttumisen vuoksi jää yksin, on se merkki siitä, ettei miestä itseään kiinnosta kuin se väkivaltaisista öykkäreistä viehättynyt naisten vähemmistö.
Ap oletko ujo?
Minä olen ujo ja minua kerran luultiin ylpeäksi vaikka sitä en ole.
Ehkä nostan nenän pystyyn tai jyrkkä ilme kasvoillani hylkii ihmisiä, mutta kaikki johtuu ujoudesta.
Nykyään tiedostan tämän ja koitan olla rennomman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa minkäänlaista huomiota yökerhoissa. Ai niin, mutta olenkin mies ja asia pitää vain hyväksyä sellaisenaan. Vai miten tämä homma taas menikään arvon naiset?
No en mä ainakaan muuta fiksua ratkaisua keksi, kuin hyväksyä asia. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan ja veikkaan että itkeminen tai suuttuminen veisi viimeisetkin mahdollisuudet. 😁 Onko sinulla itselläsi parempia ideoita?
- nro 18
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö liian menestyvältä? Joidenkin naisten tyyli ja olemus on liian menestyvä ja siten ehkä jäykkä. Siisti meikki, pitkät hiukset, tyylikäs vähän business mekko, merkkilaukku? Ei väliä onko vaalea vai tumma. Hoikasta jonkun verran ylipainoiseen, ei selvästi lihava kuitenkaan.
Kuka oikeasti luulee että miehet kiinnittää mitään huomiota laukkuun tai tietää onko se merkkilaukku.
Mulla on sama. Saan olla rauhassa sellaisissakin paikoissa, joissa ottajia on kuulemma kaikille esim. laivalla ja etelässä lomilla. Jos harvoin saan miehiltä jotain huomiota, se on jotain veetuilua. Olin kerran keikalla laivalla yksin eikä yksikään kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Ainoastaan yksi humalainen mies taisi heilutella keskisormea naamani edessä. Hetken kuluttua sama humalikko sössötti vieressäni seisovalle naiselle, että hei, oot kaunis nainen hei. Olen nykyään ylipainoinen, en valtava massa kuitenkaan, tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutuva nainen. Nuorena olin normaalipainoinen ja suosio oli yhtä suurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tilanteen. Vain komeat miehet ovat sinusta miehiä. Muiden lähestymistä et noteeraa. "Yksin" tarkoittaa ilman alfaa.
Useimmat naiset saavat yökerhoissa kuitenkin komeiltakin miehiltä huomiota. Jos itse et saa, niin totta kai se tuntuu kuin olisi yksin.
Samahan se on rahassa. Ei köyhätkään ole köyhiä siinä mielessä, ettei heillä olisi varaa kaikkeen tarvittavaan. Kyse on siitä, että jos naapuri tienaa 3000 nettona ja itse saat sen tonnin tukia, niin tuntuu rahattomalta.
Niin eli naiset on hemmoteltu piloille
Tässä asiassa tavallaan kyllä. Monet naiset eivät itse sitä näe tai myönnä, mutta onhan se valtava etuoikeus, että kaikkialla sinut huomataan ja sinua halutaan.
Sama juttu niillä, jotka ovat työelämässä niin suosittuja, että huippupaikkoja tarjotaan tuon tuosta.
Tai niillä, joiden genetiikka varmistaa, että kuntosalimaksun maksaminen riittää pitämään kropan vahvana ja hoikkana.
Tai monilla muilla etuoikeutetuilla ryhmillä.
Tää on muuten täyttä pas*aa.
Hoikkana urheilullisena saan kuulla, että hyvät geenit on syy. Siinä käytännössä pyyhitään kokonaan pois ihmisen omat valinnat ja työ sen eteen.
Tuskin huippuduunejakaan kukaan saa ilman meriittejä.
Ja kyllä yleensä ne kauniitkin joutuvat ehostamaan ihan joka päivä. Ne vaan viitsivät.
Epäonnistujien on helppo puolustella elämäänsä just näin.
Ei toki pyyhitä kenenkään valintoja pois, mutta pakkohan sinunkin on myöntää, että aivan uskomattoman iso merkitys on asioilla, jotka on syntymässä saatu.
Kasvojen ja vartalon luustoa et voi muuttaa, joten pitkää ja harteikasta miestä tai hoikkaa tiimalasinaista ei millään treenillä pysty tekemään, jos ei sellainen lähtökohtaisesti ole.
Lihaksiston koostumusta et voi muuttaa, joten osa ei saa millään treenillä lihaksia aikaiseksi merkittävästi.
Älykkyyttä ei juurikaan pysty kehittämään, joten jos sitä ei ole, niin huippuduuneihin ei ole asiaa. Paitsi jos sattuu olemaan sosiaalisesti erinomainen ja karismaattinen... joka on lähtökohtaisesti synnynnäistä.
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Vaikka miten innostunut olisi selfhelp-lausahduksista ja seinille liimattavista tsemppitarroista, niin aivan objektiivisesti katsoen asia on kuten kirjoitin. Voin toki linkata sinulle tutkimuksia siitä, miten älykkyys ei kehity tai - mitä hetki sitten luin - miten osalla ihmisistä kuntosalitreeni jopa vähentää lihasmassaa.
Onko Sulla viidenkilon vihkisormus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Tämä on kyllä ilmiselvästi naisen tekstiä. Kukaan mies, jos ei ole ihan naisvihaaja, ei kirjoita, että hyvännäköinen, kroppansa hyviä puolia korostava seksikäs nainen olisi huorahtava helppo kaato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa minkäänlaista huomiota yökerhoissa. Ai niin, mutta olenkin mies ja asia pitää vain hyväksyä sellaisenaan. Vai miten tämä homma taas menikään arvon naiset?
No en mä ainakaan muuta fiksua ratkaisua keksi, kuin hyväksyä asia. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan ja veikkaan että itkeminen tai suuttuminen veisi viimeisetkin mahdollisuudet. 😁 Onko sinulla itselläsi parempia ideoita?
- nro 18
Tuolla miehellä tuskin on paljonkaan tehtävissä. Suuri osa miehistä ei saa mitään huomiota, joten kirjoittajan pitäisi tehdä luultavasti aika isoja temppuja noustakseen pieneen eliittijoukkoon, mikä luultavasti ei ole mahdollista.
Ap:n tilanne on sikäli toisenlainen, että miltei kaikki naiset kuitenkin seuraa ja huomiota saavat. Niinhän hän itsekin kertoi, että kavereille aina löytyy ihailijoita. Se tarkoittaa, että huomion saamiseen ei kovin paljon vaadita, mikä taas tarkoittaa, että pystymme varmastikin ap:n siihen porukkaan saamaan. Keksitään vain, missä vika on.
Pieni koko ei ainakaan ole syy. Silloin kun olin ennen perheytymistä samoissa mitoissa, miehiä sai hätistää oikealta ja vasemmalta, siis joskus ihan kirjaimellisestikin. Sun kaverit antaa luvan lähestyä, sä et sitä huomaa, mut miehet kyllä. Kehonkieli on avoimempaa ja katsekontaktia enemmän. Sä oot varattu.