Miksi miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota edes yökerhossa?
Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.
Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.
Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.
Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Saan olla rauhassa sellaisissakin paikoissa, joissa ottajia on kuulemma kaikille esim. laivalla ja etelässä lomilla. Jos harvoin saan miehiltä jotain huomiota, se on jotain veetuilua. Olin kerran keikalla laivalla yksin eikä yksikään kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Ainoastaan yksi humalainen mies taisi heilutella keskisormea naamani edessä. Hetken kuluttua sama humalikko sössötti vieressäni seisovalle naiselle, että hei, oot kaunis nainen hei. Olen nykyään ylipainoinen, en valtava massa kuitenkaan, tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutuva nainen. Nuorena olin normaalipainoinen ja suosio oli yhtä suurta.
Tämä on yhtä suurta mysteeriä. Tavallisia perushyviä naisia ilmoittautuu useinkin näissä ketjuissa kertomaan, että mitään huomiota ei tule edes baareissa tai laivoilla. Mutta sitten taas moni (minä mukaanlukien) ei ole koskaan tavannut sellaista naista.
Emmekö me ole huomanneet sellaisia naisia ollenkaan eivätkä he ole siitä meille tosielämässä kertoneet? Vai onko näissä kirjoittavissa naisissa todellisuudessa jotain isompaa "vikaa"? Vai mitä ihmettä? Aidosti haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vihainen/tympääntynyt/ kyllästynyt/outo/tyhjä/pilkallinen/ylimielinen tms ilme kasvoilla luonnostaan? Se on hyvin vaikea ongelma, eikä sitä itse välttämättä ymmärrä miten muut saattaa sinut nähdä. Voi olla ettei toinenkaan osaa edes selittää mistä on kysymys.
Minulla oli tällaista ongelmaa enkä jaksanutkaan käydä ko paikoissa mm tästä syystä. Miehet kiinnostuivat minusta useammin toiminnan keskellä, esim asiakkaina, yhteistyökumppanit, harrastuksissa, ystävien luona, tilaisuuksissa jossa on muutakin sisältöä kuin tanssiminen tai baarissa oleskelu. Netissä voisit myös päästä viestittelyn kautta etenemään paremmin.
Arvelen itsekin tästä olevan kyse.
Itse olen mies, joka näyttää luonnostaan hiukan vihaiselta ja ylimieliseltä sekä ylipäätään vaikeasti lähestyttävältä. En ole hymyileväinen, olen hyvin rauhallinen liikkeissäni, en sellainen rennon ryhdikäs jne. En siis vedä ihmisiä puoleeni baareissa tms, enkä siksi viitsi käydä pippaloissa tai muissa pelkästään sosiaalisissa tapahtumissa, kun ei niissä ole hauskaa tästä syystä.
Kuten lainaamani kirjoittaja, itsekin pärjään toisaalta hyvin muissa ympäristöissä. Töissä vedän ison firman maaorganisaatiota ja harrastuksessakin olen aktiivi, joka järjestää toimintaa. Kun tutustuminen ja yhdessäolo syntyy muita reittejä, niin (ainakin omasta mielestäni) reilu ja huomioonottava luonteeni tulee esille.
Joo pitää flirttailla, ottaa katsekontaktia niin kyllä niitä tanssittajia löytyy:) tai itse etsiä se tanssikaveri, ei niitä pakkeja tanssilattialla tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...
Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.
Mistä tuollainen käsitys tulee että hissukka olisi helpompi?
Kaikkein helpooin nainen on huoramaisesti meikannut ja pukeitunut rääväsuu. Kyllähän sen näkee tyylistä ja käytöksetä että onko tarkoitus saada munaa just tänään.
Jos nainen ei ole panostanut panoseuran hankkimiseen, niin häntä on hankala pokata.
t. Mies
Tämä on kyllä ilmiselvästi naisen tekstiä. Kukaan mies, jos ei ole ihan naisvihaaja, ei kirjoita, että hyvännäköinen, kroppansa hyviä puolia korostava seksikäs nainen olisi huorahtava helppo kaato.
Missä pilvilinnoissa sä elät? :D Jos jätkät puhuu keskenään ja valitsee sillä perusteella baarissakin jos on kaato mielessä, miksei anonyymina sanoisi täälläkään? Ihan perussettiä poikien suusta kuultua esim. ekan yön jälkeen "oliko tiukka" eikä että tuijotin hänen kauniita silmiä koko yön. JA tämä ei tietysti tarkoita että KAIKKI miehet olisi sellaisia, eikä kaikki niistäkään jotka heittää sitä jätkäsettiä, se on jonkinlainen porukanpaine ja tapa kuten naisten juoruilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Saan olla rauhassa sellaisissakin paikoissa, joissa ottajia on kuulemma kaikille esim. laivalla ja etelässä lomilla. Jos harvoin saan miehiltä jotain huomiota, se on jotain veetuilua. Olin kerran keikalla laivalla yksin eikä yksikään kiinnittänyt muhun mitään huomiota. Ainoastaan yksi humalainen mies taisi heilutella keskisormea naamani edessä. Hetken kuluttua sama humalikko sössötti vieressäni seisovalle naiselle, että hei, oot kaunis nainen hei. Olen nykyään ylipainoinen, en valtava massa kuitenkaan, tavallisen näköinen, tavallisesti pukeutuva nainen. Nuorena olin normaalipainoinen ja suosio oli yhtä suurta.
Tämä on yhtä suurta mysteeriä. Tavallisia perushyviä naisia ilmoittautuu useinkin näissä ketjuissa kertomaan, että mitään huomiota ei tule edes baareissa tai laivoilla. Mutta sitten taas moni (minä mukaanlukien) ei ole koskaan tavannut sellaista naista.
Emmekö me ole huomanneet sellaisia naisia ollenkaan eivätkä he ole siitä meille tosielämässä kertoneet? Vai onko näissä kirjoittavissa naisissa todellisuudessa jotain isompaa "vikaa"? Vai mitä ihmettä? Aidosti haluaisin tietää.
Ajattelit, että jotkut satuolennot näitä kirjoittava? No, olen aivan aito oikea ihminen ja ylläoleva tarina tosi.
oososososo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla ulkonäön lisäksi esim. tyly perusilme, ylimielinen perusolemus, hissukkamainen olemus, huono tanssityyli (lue: nolo)...
Tylyys ja ylimielisyys voi hyvinkin olla. Hissukoita yrittää monikin mies (itsekin), koska ne ovat usein helpompia. Tanssityylin en näe voivan vaikuttaa tässä asiassa.
Kaikkein helpooin nainen on huoramaisesti meikannut ja pukeitunut rääväsuu. Kyllähän sen näkee tyylistä ja käytöksetä että onko tarkoitus saada munaa just tänään.
Jos nainen ei ole panostanut panoseuran hankkimiseen, niin häntä on hankala pokata.
t. Mies
Tämä on kyllä ilmiselvästi naisen tekstiä. Kukaan mies, jos ei ole ihan naisvihaaja, ei kirjoita, että hyvännäköinen, kroppansa hyviä puolia korostava seksikäs nainen olisi huorahtava helppo kaato.
Missä pilvilinnoissa sä elät? :D Jos jätkät puhuu keskenään ja valitsee sillä perusteella baarissakin jos on kaato mielessä, miksei anonyymina sanoisi täälläkään? Ihan perussettiä poikien suusta kuultua esim. ekan yön jälkeen "oliko tiukka" eikä että tuijotin hänen kauniita silmiä koko yön. JA tämä ei tietysti tarkoita että KAIKKI miehet olisi sellaisia, eikä kaikki niistäkään jotka heittää sitä jätkäsettiä, se on jonkinlainen porukanpaine ja tapa kuten naisten juoruilu.
Huom. ekassa viestissä kuvailtiin naista muilla termein hyviä puolia korostava seksikäs nainen. Näitä ns. rääväsuita näkee baarissa pilvin pimein kun katselee hetken muuallekin kuin lasinpohjalle - kuten myös niitä metsästäviä miehiä, ja kummassakaan ei mikään vika jos se heidän elämäntyyliin sopii.
# metoo jne. Baarit on peliareena peli-ihmisille joten joko pelaat säännöillä tai et ole pelissä. Onnea peliin kaikille joita se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit, että jotkut satuolennot näitä kirjoittava? No, olen aivan aito oikea ihminen ja ylläoleva tarina tosi.
Hyvinkin voi provoja olla. Toisaalta sinä ja kaltaisesi voitte nähdä itsenne aivan eri tavalla kuin muut.
Yökerhossa mennään puhtaasti ulkonäön perusteella, joten ainoa mahdollisuus on, että AP ei ole lainkaan seksikäs.
Täysin arvaus , mutta joskus naisten asento on semmoinen , että jos lähestyy niin ainoat mahdollisuudet on , että nainen potkaisee, lyö tai sylkäisee. Yksi naispuolinen kaverini on tälläinen ja olen vihjannut monesti.
Tosi mukava nainen , mutta asennot tosi outoja.
mies.
oososososo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Ai että noin puhuu jätkät? Ja tuohon aikaisempaan: eiköhän se hiljainen hissukka ole pikkasen helpompi kuin seksikäs nainen. Toki riippuu millainen jätkä yrittää.
aopeppee kirjoitti:
oososososo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Huom. ekassa viestissä kuvailtiin naista muilla termein hyviä puolia korostava seksikäs nainen. Näitä ns. rääväsuita näkee baarissa pilvin pimein kun katselee hetken muuallekin kuin lasinpohjalle - kuten myös niitä metsästäviä miehiä, ja kummassakaan ei mikään vika jos se heidän elämäntyyliin sopii.
Ei siellä metelissä mielestäni niin selvästi huomaa, että joka puolella olisi rääväsuita. Minä en kavereineni puhu baarissa, että joku nainen on hutsahtava rääväsuu. Lähinnä ihaillaan, että tuo on sen verran tasokkaan näköinen, ettei ole paljon saumoja edes yrittää. Todellisuudessa ollaan vielä sen verran vellihousuja, ettei ole edes pokkaa yrittää. Kai sitten niissä todellisissa alfa-jengeissä sanotaan kaikkia hutsuiksi ja kehutaan seuraavana aamuna tavaran tiukkuutta. Itse en ole törmännyt näin räikeisiin tapoihin. En tosin enää ole 20v.
Nimenomaan sisälukupointtina, jätkät on jätkiä ja miehet miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on se resting bitch face, joka pelottaa miehiä. Arvelen näin, koska minullakin on se. Siitä on hyötyä kun haluaa olla rauhassa, mutta yöelämässä pitää vääntää suupieliä ylös tai hakea itse seuraa jos niin haluaa.
Itselleni tuli tämä kun laihtumisen seurauksena meni posket lommolle. Silti tanssiseuraa riittäisi. Olen itse myöskin saman kokoinen 158cm/47kg, en meikkaa tai pukeudu kovinkaan näyttävästi. Silmälasitkin löytyy. Yleisilme monesti rokahtava kirjastotäti, joka läksyttää jos palautat kirjan myöhässä 😅
No, näistä kommenteista päätellen olen sitten se susiruma, koska ei minuakaan kukaan ole koskaan lähestynyt baarissa. Tai jos nyt ihan rehellinen olen, niin kaksi kertaa on pyydetty tanssimaan: eka kerta (n. parikymppisenä) oli tummaihoinen kaveri, joka tuli englanniksi kysymään tanssimaan selän takaa mutta lähti jo ennenkuin ehdin vastata ja toinen kerta 35 vuotiaana ja siinä oli se ero kaikkiin muihin baarikertoihin että olin laittanut mekon päälle.
Joskus kokeilin tuota, että muutan sitä perusilmettä. Yksissä pikkujouluissa kuulin työkavereilta, että silmissä on pilkettä, koska oikeasti olikin hauska ilta :) Mutta ei, kukaan ei lähestynyt koko illan aikana, vaikka yritinkin katsella avoimin mielin ympärilleni.
Mitat 170/75 kg eli muotoja on, mutta toisaalta vyötärökin löytyy vielä treenaamisen ansiosta. Meikkaan suht hillitysti ja omasta mielestä pukeutuminen on ihan muodikas. En yleensä tanssi baareissa, jos sillä nyt on jotain merkitystä (mutta mielestäni useimmat miehetkään eivät tanssi, joten ei liene merkittävä asia?).
Ja kyllä, minäkin olen varattu, sormusta ei ole. En etsi mitään suhdetta, tuo yksi pikkujouluilta oli ainoa kerta, jolloin monen syyn takia olisin ollut valmis johonkin. Mutta kieltämättä koen itseni todella, todella rumaksi kun kukaan ei koskaan lähesty. Sinkkuna ei varmasti olisi mitään mahdollisuuksia saada seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua ihmisille alkaa puhumaan siitä, että miehet eivät minusta kiinnostu. Eihän tuo mikään mukava puheaihe tyyliin illanviettoon ole, vai onko sinusta? Parhaan ystäväni kanssa olen joskus aiheesta jutellut, mutta en tunne mitään tarvetta alkaa muille ihmisille omaa kelpaamattomuuttani mainostamaan. En halua tekemällä tehdä itsestäni surkimusta.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua ihmisille alkaa puhumaan siitä, että miehet eivät minusta kiinnostu. Eihän tuo mikään mukava puheaihe tyyliin illanviettoon ole, vai onko sinusta? Parhaan ystäväni kanssa olen joskus aiheesta jutellut, mutta en tunne mitään tarvetta alkaa muille ihmisille omaa kelpaamattomuuttani mainostamaan. En halua tekemällä tehdä itsestäni surkimusta.
Näinpä, eiköhän tämä ole aiheena aika tabu.
Sinä et katso miehiä, koska olet varattu.
Jäin aina yksin ravintolassa, vaikka olin nätti. En osannut ns. kutsua miehiä luokseni katseellani. Näytin kuulemma happamalta. :D
Vihainen/tympääntynyt/ kyllästynyt/outo/tyhjä/pilkallinen/ylimielinen tms ilme kasvoilla luonnostaan? Se on hyvin vaikea ongelma, eikä sitä itse välttämättä ymmärrä miten muut saattaa sinut nähdä. Voi olla ettei toinenkaan osaa edes selittää mistä on kysymys.
Minulla oli tällaista ongelmaa enkä jaksanutkaan käydä ko paikoissa mm tästä syystä. Miehet kiinnostuivat minusta useammin toiminnan keskellä, esim asiakkaina, yhteistyökumppanit, harrastuksissa, ystävien luona, tilaisuuksissa jossa on muutakin sisältöä kuin tanssiminen tai baarissa oleskelu. Netissä voisit myös päästä viestittelyn kautta etenemään paremmin.