Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota edes yökerhossa?

Vierailija
03.07.2018 |

Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.

Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.

Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.

Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä lähestyttiin joskus riesaksi asti. Koska en ole nykyään baarissa miesten perässä vaan kavereiden seurana, teen parhaani väistääkseni huomiota. Esimerkiksi katsekontaktin välttäminen on hyvin tehokas keino, samoin nyrpeä ilme. Tanssiessa pidän huolen, että käännyn poispäin potentiaalisesta lähestyjästä. En nykyään lähde edes ajankuluksi kenenkään kanssa hengailemaan. Päätin tämän kun viimeisen kerran erehdyin tanssimaan tuntemattoman kanssa. Kaveri työnsi kädet housuihini muutamassa sekunnissa. Totesin, että nyt riittää. Mulla on mies kotona enkä kaipaa tuntemattomilta itsetunnon kohotusta.

Vierailija
22/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se resting bitch face, joka pelottaa miehiä. Arvelen näin, koska minullakin on se. Siitä on hyötyä kun haluaa olla rauhassa, mutta yöelämässä pitää vääntää suupieliä ylös tai hakea itse seuraa jos niin haluaa.

Tämä! Tiedän ettei ihminen voi kasvoihin vaikuttaa. Tekis mieli yökerhossa lähestyä mutta tyydyn vaan ujona vilkuilemaan kauempaa ja lopulla lähestyn jotain toista.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa minkäänlaista huomiota yökerhoissa. Ai niin, mutta olenkin mies ja asia pitää vain hyväksyä sellaisenaan. Vai miten tämä homma taas menikään arvon naiset?

Vierailija
24/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei voi olla syy, ellei ole oikeasti ihan kaatopaikka kamaa.

Samaa ihmettelen minäkin, itseäni paljon rumemmat ja isommat naiset saavat seuraa mutta itse ok-näköisenä jään aina yksin. Olen kyllä lihonut ja olen edelleen ylipainoinen, mutta en missään tapauksessa megalihava. Hoikkanakin sain olla ihan rauhassa kun kaverit vietiin ympäriltä. En tajua mikä joissakin ihmisissä on sellainen juttu mikä tekee heistä täysin näkymättömän vastakkaiselle sukupuolelle, vaikka heidän ulkonäössään ja käytöksessään ei ole mitään suurta näkyvää vikaa? Tämä on minulle edelleen ihan täysi mysteeri.

Syitä on monia, mutta auttaa paljon jos nainen flirttailee miehille.

Siitä on jo kauan kun kävin yökerhoissa mut jotkut naiset oli todella flegmaattisia ja vähän sellaisia kuin olisivat pakosta viety sinne. Sellaisten kanssa ei voi jutella kun se on yksipuolista tenttaamista.

En liiku yökerhoissa enkä baareissa, ja arkitilanteissa miehille hymyily on tuottanut vihaisia/tympääntyneitä mulkaisuja tai kummeksuvia katseita. Jokin sisäänrakennettu miehen karkoitin minussa on, mutta mikä hitto se on? Ei aavistustakaan. Nro. 16/23

Vierailija
25/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että olet varattu? Joistakin ihmisistä näkyy parisuhdestatus heti ulospäin, eli tulee vain ihan tiedostamaton fiilis joko sinkkuudesta tai seurustelusta (vaikkei asia todellisuudessa edes olisi näin!). Jälkimmäisiä ei tietenkään lähestytä.

Oma mies lähetti vahvaa varatun fibaa, kun tapasimme. Tämän vuoksi kaikki hänen hienovaraiset lähestymisyrityksensä menivät minulta totaalisen ohi ja itse en uskaltanut antaa itseni ihastua ollenkaan. Vasta kun mies vihdoin ihan suoraan kertoi kiinnostuksestaan, ällistelimme molemmat, että mistä olin tämän varatun käsitykseni oikein ottanut! Jokin hänessä vain lähetti sellaista fiilistä, ettei olisi tavoiteltavissa ollenkaan.

Ehkä sinusta tulee tämä sama tunne? Mikä siis on ihan tottakin?

Vierailija
26/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo moneen kertaan todettu, resting bitch face.

Vierailija
27/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä #metoota ja feministejä

Vierailija
28/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mitään "olet liian kaunis" se ei ole syy. Mulla on pari todella näyttävää ystävää ja heidän perään katsotaan ihan missä tahansa.

Käyn silloin tällöin baarissa. Tanssilattialla viimeistään KAIKKI muut saavat jonkun tanssittajan, mutta mä jään aina yksin. Viimeksi lauantaina meitä oli naisporukka, jossa nuorin 23 ja vanhin täyttää 48. Oli vähän kaiken näköistä ja kyllä jokaista heitä lähestyttiin edes joillain tavalla. Mä saan ihan rauhassa tanssia yksin koko illan. Ei tule minkään sortin heilujaa ympärille.

Olen onnellisesti varattu, eli en halua suhdetta tai mitään muutakaan. En erityisesti hae huomiota, vaan tanssin iloisesti kavereidenkin kanssa. Mikä mun ongelma on sitten? Kunhan mielenkiinnosta mietin, mikä kumma saa miehet karttamaan.

Osaan meikata hyvin, pukeudun kivasti, olen 158/49, jotenkin karkottaisiko pieni kokoni miehet?

Tunnen tilanteen. Vain komeat miehet ovat sinusta miehiä. Muiden lähestymistä et noteeraa. "Yksin" tarkoittaa ilman alfaa.

Vierailija
29/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tilanteen. Vain komeat miehet ovat sinusta miehiä. Muiden lähestymistä et noteeraa. "Yksin" tarkoittaa ilman alfaa.

Useimmat naiset saavat yökerhoissa kuitenkin komeiltakin miehiltä huomiota. Jos itse et saa, niin totta kai se tuntuu kuin olisi yksin.

Samahan se on rahassa. Ei köyhätkään ole köyhiä siinä mielessä, ettei heillä olisi varaa kaikkeen tarvittavaan. Kyse on siitä, että jos naapuri tienaa 3000 nettona ja itse saat sen tonnin tukia, niin tuntuu rahattomalta.

Vierailija
30/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että et ole läsnä siellä. Ei ole sinulle kotoisa paikka.

Kun olet oma itsesi ja rento, niin kummasti kiinnostuneita alkaa tulla. Se luonnollisuus näkyy ja vetää puoleensa.

Vierailija
31/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Viimeksi lauantaina käväisin terassilla ja mulle tarjottiin juoma ja juttelin mukavia jonkun suht normaalin miehen kanssa---

Tää on nyt vähän ohis, mutta miten yleensä suhtaudutte näihin juoman tarjoajiin? Jos vastaanottaa tarjotun juoman, niin onko se signaali "vastapalveluksesta". Toisaalta, jos kieltäytyy, niin saako koppavan ja leuhkan ämmän maineen?

Vierailija
32/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Osaan meikata hyvin” Joo, varmasti omasta mielestäsi, mutta ehkä olet liian meikattu. Jos asia vaivaa, ehdotan että kysyt asiaa suoraan joltain ulkopuoliselta. Sorry, mutta todennäköisesti sinussa on jotain erilailla kuin itse luulet etkä saa sitä kysymättä selville

Vierailija
33/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, kertooko se mitään markkina-arvosta mihinkään suuntaan, jos saa eteensä heilumaan kaljun tuplasti itsensä ikäisen ukon, joka on niin kännissä, että sylki roiskuu puhuessa toisten naamalle.

Vierailija
34/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan koskaan mitään seuraa ole siellä. Mä olen tosi tavis, kroppa on urheilullinen. Mulla on todella kauniita kavereita, joten he vievät huomion.

Joskus harmittaa, kun sinkkukin olen, mutta koita olla avoin muuallakin kuin baarissa ihmisille.

Vierailija
35/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesit syyn itse tuossa heti kirjoituksesi alussa. -Ympärilläsi on näyttävää seuraa. Jos sinulla on joitakin hiukan vähemmän kauniita kavereita, tulisit paremmin 'valituksi'. Kauneus on suhteellista. Ja voi olla niinkin, että tietyn tyyppiset kasvonpiirteet omaavien kavereiden seurassa ihmisen kauneus alenee, vaikka olisikin erikseen arvioituna paremman näköinen. Eli kokeilla voisi lähteä seuraavan kerran eri seurassa. Lisäksi parin kerran jälkeen ei voi vielä tehdä johtopäätöstä. Ihmisten mielipiteissä nimittäin on paljon vaihtelua.

Vierailija
36/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä, kertooko se mitään markkina-arvosta mihinkään suuntaan, jos saa eteensä heilumaan kaljun tuplasti itsensä ikäisen ukon, joka on niin kännissä, että sylki roiskuu puhuessa toisten naamalle.

Heh, mä olen nauranut joskus sitä kun joku tuommoinen heiluu ja huojuu aikansa siinä edessä... saa lopulta tarkennettua katseensa -  ja lähtee jatkamaan matkaa.

Vierailija
37/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan koskaan mitään seuraa ole siellä. Mä olen tosi tavis, kroppa on urheilullinen. Mulla on todella kauniita kavereita, joten he vievät huomion.

Joskus harmittaa, kun sinkkukin olen, mutta koita olla avoin muuallakin kuin baarissa ihmisille.

Itse olen siisti ja fiksu, mutta 169-senttinen ja 65-kiloinen mies. Eli pieni. Jos lähestyisin sinua ensi baarireissullasi, niin olisiko sinulla edelleenkään mielestäsi "ollut mitään seuraa" siellä?

Vierailija
38/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Viimeksi lauantaina käväisin terassilla ja mulle tarjottiin juoma ja juttelin mukavia jonkun suht normaalin miehen kanssa---

Tää on nyt vähän ohis, mutta miten yleensä suhtaudutte näihin juoman tarjoajiin? Jos vastaanottaa tarjotun juoman, niin onko se signaali "vastapalveluksesta". Toisaalta, jos kieltäytyy, niin saako koppavan ja leuhkan ämmän maineen?

Täysi idiootti on mies, joka olettaa että vastaanotettu juoma tarkoittaa, että kohta lähdetään kämpille. Eli aivan sama, minkä maineen hänen silmissään saat. Kyllä se "vastapalvelus" ainakin minulta on se juttuhetki tai tutustumisen aloittaminen jos siltä tuntuu. Tai sitten en ota tarjousta vastaan.

Vierailija
39/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen näkökulmaa. Kun menen baariin, niin tiedän jo valmiiksi, että itse joudun tekemään aloitteita, jos haluan jotain tapahtuvan. Olen hyvänkin näköiseksi välillä kehuttu ja pyrin pitämään itseni kunnossa.

Jonkin verran pitää ottaa rohkaisua, jotta jotain voisi tapahtua. Lähestymisyritykset eivät ole itselle mikään helppo tehtävä, ja siksi jos nainen auttaa siinä esim katsomalla silmiin ja tulemalla avoimesti tanssimaan lähelleni, niin ollaan jo heti paljon helpommassa tilanteessa.

Siksi suosittelen ap:ta tekemään sopiville miehille lähestymisen mahdollisimman helpoksi omalla käytöksellään. Se on ainakin minun kohdalla se suurin tekijä, että jotain voisi tapahtua.

Vierailija
40/136 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen miehen elämää. Kuvittele mies joka on vielä hyvännäköinen, mutta ujo ja kiltti ja sen takia yksin kun ei halua baari-illan jälkeen hakata ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi