Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Joskus jos vanha pösöni nikottelee aamulla, mutta lähtee silti, niin kehun ja taputan sitä kojelautaan ja sanon "Hyvä poika" . Aseman parkkiksella sanon vielä, että "Mamma tulee sitten muutaman tunnin päästä takaisin ja sitten mennään kotiin takaisin". Hyvin on kehulla ja kiitoksella kestänyt v. 2009 saakka.
Rouvalla Toyota Anjovis
Itellä Volvo=Mosse
Jagulaari, mondeo ( Jaguar S type R)
Noin parikymmentä vuotta vanha VW Passat on vaan "Paskatti". Väsynyt peli, joka pitäis varmaan laittaa paaliin.
Toyota-san, onhan hän japanilainen. Joskus harvoin myös Toyota Nauris (on siis Auris malliltaan).
Vierailija kirjoitti:
Merssi. (kotimainen Mercedes-Benz GLC, uudestakaupungista)
Tulee lerssi mieleen :D
Mulla on Speedy Gonzales. Honda civic ja pirun hyvä auto onkin. Sillä on urheilullinen sielu.
Meillä on autoa kutsuttu pirssiksi. Mihin perustuu se, että sillä jossain päin, en muista missä, tarkoitetaan ainoastaan taksia (myös pirssiauto)?
Pieni punainen = vanha BMW 316i
Jugulaari = Jaguar XJ40
Hopeanvärinen paku Toyota Hiace oli Hopeanuoli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on autoa kutsuttu pirssiksi. Mihin perustuu se, että sillä jossain päin, en muista missä, tarkoitetaan ainoastaan taksia (myös pirssiauto)?
Oulussa on ainakin joskus ollut taksitolppa, jossa luki pirssi.
Mistä pirssi-sana muuten tulee?
Punainen Ford on paloauto, vaikka kaverit kutsuvatkin traktoriksi.
Minä taas olen nimenyt kahvinkeittimeni Arjaksi, koska satsin lopussa sen ääntely muuttuu aina korisevaksi![/quote]
Voi #ska, että menit tuon kertoo.
Mullakin keitin lopussa vähän korisee mut ei se aiemmin häirinnyt.
Nyt alkoi häiritä ja koska en halua Arjaa kotiini niin tyydyn nimeämään sen mr Ko
risevaksi.
Autoni on Kottero (wanha Saab)
Mulla oli ennen oikein kipakka punainen 80-luvun lopun pikkucorolla. Sitä kutsuttiin Punaiseksi Paholaiseksi, tuttujen kesken Pahis. Oli muuten kevyesti käyttövarmin ja vähävikaisin auto, mitä perheessä on koskaan ollut!