Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Mulla on AV-mamma. Liikkuu tosi vaivalloisesti ja on sellainen pullean mallinen.
Vanhempi on "musta" ja uudempi on "valkoinen". Ja sen onkin mielenkiintoinen juttu mikä tarina näiden lempinimien takana on. Niin ja se isoa kutsutaan lempinimellä "matkailuauto"!
Miksi autolla olis nimi? Onko teillä siis myös esim. uunille ja jääkaapille nimet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi autolla olis nimi? Onko teillä siis myös esim. uunille ja jääkaapille nimet?
Meidän uuni on Rossu (merkkinä on Rosellev) ja jääkaappi on Possu (merkkinä on Bosch). Vielä mietitään miksi kastetaan perheen uusi tulokas, voileipägrilli. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän uuni on Rossu (merkkinä on Rosellev) ja jääkaappi on Possu (merkkinä on Bosch). Vielä mietitään miksi kastetaan perheen uusi tulokas, voileipägrilli. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Ehdotan geneeristä hellitelynimeä kuten "Voikkugriltsi"
Toinen on mokka kik keli ja toinen porkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vosu?
Punainen paroni tai pelkkä paroni toyota yaris on autoni.
Pemukka