Vessakäytös jättimarketeissa
Koronan aikaan huomasin, että 60-80% miehistä eivät oikeasti pese käsiä, mutta oikea ongelma on se, että yhteisvessasta ei pääse ulos koskematta vessan oven kahvaan. Vaikka olisin pessyt kädet, en pääse pois koskematta pissaisiin oven kahvoihin. YÄK.
Sitten nämä isot ja pienet pissakädet pyörittävät tomaatteja ja ties mitä kaupassa. Jätin palautetta erääseen Prismaan, mitään ei tapahtunut.
Kommentit (45)
No voi jumalauta, avaa vaikka hanska kädessä.
Iso osa miehistä ei omien havaintojen perusteella pese käsiään, kun käyvät vessassa. Niin monta kertaa saanut todistaa sen, kun kopista painetaan suoraa pihalle käymättä käsienpesualtaalla. Muutenkin vessoja sotketaan ihan ruokottomasti, niissä on todella ällöttävä käydä.
Just tämän takia, en kannata sukupuolineutraaleja vessoja vaan olen sitä mieltä, että me sellaiset miehet, sekä sukupuolivähemmistöjen edustajat, jotka osataan käyttäytyä ja pitää huolta perushygieniasta, saataisiin käydä naisten vessoissa.
Outo tyyli kusta. Lorotetaan kämmenen kautta 🤔
Minä huudan aina perään että PESE KÄDET SAATANA
Vierailija kirjoitti:
SULLA EI TAIDA OLLA MITÄÄN TIETOA HYGIENIASTA, KÄDET PESTÄÄN AINA KUN KÄYDÄÄN VESSASSA ASIOILLA.
Otan yleissä vessoissa aina palan käsipaperia kahvan suojaksi
Mina pizza koki paska kay pyyhki vasen kasi ei pese pizza teke oikea kasi ei haita
Vierailija kirjoitti:
Otan yleissä vessoissa aina palan käsipaperia kahvan suojaksi
iso osa vessoista on sellaisia, ettei siellä ole käsipaperia, vaan niitä kuivauslaitteita tai se vedettävä märkä pyyhe
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä ei omien havaintojen perusteella pese käsiään, kun käyvät vessassa. Niin monta kertaa saanut todistaa sen, kun kopista painetaan suoraa pihalle käymättä käsienpesualtaalla. Muutenkin vessoja sotketaan ihan ruokottomasti, niissä on todella ällöttävä käydä.
Just tämän takia, en kannata sukupuolineutraaleja vessoja vaan olen sitä mieltä, että me sellaiset miehet, sekä sukupuolivähemmistöjen edustajat, jotka osataan käyttäytyä ja pitää huolta perushygieniasta, saataisiin käydä naisten vessoissa.
Vedä isääsi käteen
Maailmalla harvemmin näkee niin saastaisia miesten huusseja kun on Suomessa, kustaan lattialle ja pöntön istuimelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä huudan aina perään että PESE KÄDET SAATANA
Mitäpä se hyödyttää, että Saatana pesee kädet?
Joka kerta, jos käyn julkisessa miesten vessassa (olen siis mies), saan nähdä ainakin yhden, joka lähtee sieltä käsiä pesemättä. Kaipa sellainen käytös on joillekin osa miehenä olemista, mutta tuntuu kyllä tyhmältä.
Mä avaan aina oven käyttäen käsipaperia. Problem solved. Otan yleiseen vessaan mukaan nenäliinan taskussa, jos käy niin ettei käsienpesutilassa ole käsipaperia.
Kertakäyttökäsine käteen kun olet pessy kädet.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, jos käyn julkisessa miesten vessassa (olen siis mies), saan nähdä ainakin yhden, joka lähtee sieltä käsiä pesemättä. Kaipa sellainen käytös on joillekin osa miehenä olemista, mutta tuntuu kyllä tyhmältä.
Näitä on naisissa ihan yhtä lailla. Jotkut ihmiset vaan ovat aivokuolleita vaikkakin elossa.
Vähän aikaa sitten olin itse pesemässä käsiä yleisessä vessassa, kun vessakopista tuli ulos siistin näköinen nainen nimilappu kaulassaan. Käsiä pesemättä suksi ulos vessasta. Menin samalla oven avauksella hänen perässään suoraan lounasravintolan buffaan. Oksetti. Ja ei, vessakopissa ei ollut lavuaaria.
Tiesitkö, että tomaatit, vihannekset, juurekset, hedelmät ja marjat kasvavat luonnossa ja kasvihuoneissa. Niissähän liikkuu ja lentelee hyönteisiä, jyrsijöitä ja muita eläimiä, joista niistäkin tulee ulosteita ja virtsaa, eikä ne katso mihin tarpeensa tekevät. Metsämarjoista voi kysyä sen verran, että kakkiiko karhu kannolle?
Ei noita luonnontuotteita juurikaan puhdisteta ennen niiden laittamista myyntiin, mitä nyt maa-aines ravistellaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SULLA EI TAIDA OLLA MITÄÄN TIETOA HYGIENIASTA, KÄDET PESTÄÄN AINA KUN KÄYDÄÄN VESSASSA ASIOILLA.
MITÄ?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että tomaatit, vihannekset, juurekset, hedelmät ja marjat kasvavat luonnossa ja kasvihuoneissa. Niissähän liikkuu ja lentelee hyönteisiä, jyrsijöitä ja muita eläimiä, joista niistäkin tulee ulosteita ja virtsaa, eikä ne katso mihin tarpeensa tekevät. Metsämarjoista voi kysyä sen verran, että kakkiiko karhu kannolle?
Ei noita luonnontuotteita juurikaan puhdisteta ennen niiden laittamista myyntiin, mitä nyt maa-aines ravistellaan pois.
Minä syön marjani mieluummin karhun kuin perusjuoppo-Peran paskalla kuorrutettuna.
Olen nähnyt kun miehet niistää nenänsä siihen vetoliinaan johon kuivataan kädet
Ei kannata murehtia joutavia.