Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Vierailija kirjoitti:
Raili. Ovessa lukee Common Rail. Vanha oston jälkeen tussilla täydennetty i-kirjain on kyllä jo hävinnyt.
Yleinen Raili siis. Ajaako sillä koko kylä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän Skoda kulkee nimellä Skeida. Vaikka ihan hyvä auto se on 😂
Sama täällä.
Ei ole enää meillä. Kukaan ei oikein uskaltanut mennä ohi… arvaatte varmaan värin autossa ja merkki😊
Entinen auto VW Polo oli Polonen ja syystä. Ovet lukittuivat itsekseen ja autoon piti kömpiä ainoasta avattavasta ovesta eli takakontista. Parkkipaikka piti siksi valita vähän syrjemmältä...
Miehellä oli ikivanha lava-auto VW Caddy jota kutsuttiin Cadillaciksi. Luotettava kaara jolla pääsi mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Lempi. Kuplamme on nimeltään Lempi.
Minulla oli koira (sheltti) jonka lempinimi oli Lempi.
Naapurinsedät tirkisteli ja tirskui kun huutelin sitä pihalta sisälle -Lempi, tule tänne.. tule ny Lempi! Äkkiä tänne Lempi! (Rekisterissä oli Lavinia mutta ei taipunut suu huutelemaan sitä).
Puntiksi, mutta myös Valkoiseksi Ratsuksi, koska pääsin sen ansiosta naimisiin.
Meillä kolmella on n. 25 v. yhdessä.
Mitsuksi tai Kaunottareksi 😍! Todella kaunis/herkullinen metalli-syvän-tummanpunainen! 🍓🍒
Nimeävätkö naiset autonsa sen takia lempinimillä kun eivät erota automerkkejä?
Keijo-Annikki, voi hertssuikkare sentään. Kun lähden autolla liikkeelle, en lähde liikkeelle muulla kun autolla. Kutsun siis autoa autoksi ja jos merkkiä joku kysyy se on Toyota verso jos vuosimallia kysytään se on 2021.
Esineet ovat esineitä ja niitä kutsutaan sillä nimellä mitä ovat saaneet. En ole kahvinkeitintäkään koskaan kutsunut kun kahvinkeittimeksi. Mitkä mahtaa olla aloittajan kattiloiden, pannujen, sängyn, pöydän ym. nimet. No mahtuuhan tänne maailmaan kaikenlaisia ihmisiä. Kukin tavallaan, mutta ei oo mun juttu.
Minulla oli myös vanha ( muistaakseni -98) Nissan Micra. Auringossa haalistunut vaaleanpunaiseksi. Sitä kutsuttiin Nisuksi.
Seuraava oli Volvo (joku turbo), sen nimi oli Urpo.
Elävät esineet kirjoitti:
Keijo-Annikki, voi hertssuikkare sentään. Kun lähden autolla liikkeelle, en lähde liikkeelle muulla kun autolla. Kutsun siis autoa autoksi ja jos merkkiä joku kysyy se on Toyota verso jos vuosimallia kysytään se on 2021.
Esineet ovat esineitä ja niitä kutsutaan sillä nimellä mitä ovat saaneet. En ole kahvinkeitintäkään koskaan kutsunut kun kahvinkeittimeksi. Mitkä mahtaa olla aloittajan kattiloiden, pannujen, sängyn, pöydän ym. nimet. No mahtuuhan tänne maailmaan kaikenlaisia ihmisiä. Kukin tavallaan, mutta ei oo mun juttu.
Minä taas olen nimenyt kahvinkeittimeni Arjaksi, koska satsin lopussa sen ääntely muuttuu aina korisevaksi!
auto