Sain seksiä eilen- Tänään mies sanoi katuvansa..
Olin eilen ulkona viihteellä ja löysin seuraa. Mentiin miehen asunnolle ja meillä oli seksiä. Ajattelin, että ihanaa pitkästä aikaa.
Mulla on ollut aina tosi huono itsetunto kroppani takia, mutta itsetuntoni kyllä kohosi tuosta. No, tänään laitoin sitten miehelle viestiä, että " Otetaanko uusiksi" niin mies vastasi "Eilinen oli virhe" " mä en selvinpäin sitä olisi tehnyt" " Sun kroppa on ruma". Olen 175/95 ja rintani E 75.
Kommentit (22)
Vaikea uskoa, että joku laittaisi noin ikävän viestin. Ja miksi olisi antanut sinulle yhteystietonsa, jos ei ollut yhtään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että joku laittaisi noin ikävän viestin. Ja miksi olisi antanut sinulle yhteystietonsa, jos ei ollut yhtään kiinnostunut.
Kännissä varmaankin. Mies parka. Toivottavasti miehelle ei jääny kovat traumat.
Kerrotko vielä miten teidän ilta meni, niin minäkin voin opetella pelimiehen taitoja.
Ei kuulosta kovin uskottavalta äijän viesti. Ei kukaan noin tylyä vastausta laittaisi..
Noi sun mitatkin on vähän oudot.. Taidat olla aika h*lvetin persevä jos rinnanalus on vain 75 ja silti painoa lähelle kolmenumeroista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin uskottavalta äijän viesti. Ei kukaan noin tylyä vastausta laittaisi..
Noi sun mitatkin on vähän oudot.. Taidat olla aika h*lvetin persevä jos rinnanalus on vain 75 ja silti painoa lähelle kolmenumeroista.
Laittaa nää, jotka haluavat käyttää naista vaanyhden kerran. Tehokas tapa.
Miehen viestistä ei kannata ottaa itteensä. Et kuitenkaan niin ruma ollut ettei olisi kelvannut.
Halusi vaan varmistaa ettet enää roiku mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Sitten suihkuun ja huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Laihduta yhdessä päivässä?
eli käytännössä raiskasit miehen, käytit hänen humalatilaansa hyväksesi. Selvinpäin ei olisi seksiin kanssasi suostunut kun hän kerran muutti mieltään aamulla... eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä varmaankin. Mies parka. Toivottavasti miehelle ei jääny kovat traumat.
No on kait se kännissä kuin apina, kun tuollaisen traumaattisen kokemuksen jälkeen ON PAKKO alkaa ottaa lisää. Hhrrr . . . . . jos herätys on tuollainen että vieressä on tuon kokoinen matami . . . . voi sitä itsensä saastaiseksi tuntemista . . . . . jos se vielä pamahti paksuksi ??, ei ! . . . . ei saatanana sentään ? . . . . . pakko päästä uuteen nousuun . . . . . No nyt se laittaa jo viestiä . . . . . UUDESTAAN ??!!!! Ei helvetti, jotain rajaa sentään !
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies oli ottanut katumuspillerin
Meille miehille pitäisi suunnitella katumuspilleri tällaisten hairahdusten varalle. Sellainen joka tyhjentää muistista täydellisesti koko tapahtuman. Muuten sitä herää öisin hiestä märkänä vielä vuosien kuluttua kun näkee painajaisunta siiderin pöhöttämästä naaraasta vesisängyllä röhnöttämässä. Tulee ihan oksennuksen maku suuhun jo pelkästä ajatuksesta. Hyi, miten tuollaiseen on voinut ikinä ryhtyä.
Laihduta. Sitten suihkuun ja huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.