Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kaipaatko edes miestä rinnallesi vai onko sinkkuus parempi vaihtoehto sinulle?

Vierailija
02.07.2018 |

Onko aika muuttunut siis tämän suhteen eli naiset vähenevissä määrin haluavat löytää sitä ns. "oikeaa".

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan.

Vierailija
2/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikea mies saa paikan, muuten pysyn sinkkuna!✌

4/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Ei varmaan kannata uskoa kaikkia palstan höpöukkoja.

Vierailija
5/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kaipaa. Oksettaa miehet. Hyi. Sinkkuus on parasta ja voin olla oikeasti itseni ja onnellinen. 

Vierailija
6/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva kuulla. Meidän täytyy sit vain joskus kohdata joten täytyy kulkea silmät auki ja avoimin mielin.  Mä luulen että tämä palsta ei anna oikeaa kuvaa todelisuudesta. Ehkä naiset ja miehet eivät ole niin hukassa toisiinsa nähden kuin mitä tämä palsta antaa ymmärtää?

Vierailija
7/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää heti kun tilaisuus sallii. Ei nykyään ole hyviä oikeita miehiä olemassakaan. Maailma on pilannut miehet. 

Vierailija
8/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn sinkkuna paremmin. Deittailu on kallista ja aikaa vievää. Suhteen alussa pitää aina kauheasti esittää olevansa kultturelli, urheilullinen, maailmanmatkaaja, en vaan jaksa nähdä vaivaa. Viihdyn kotona ja huolisin miehen, joka olisi samanlainen villasukkahiihtelijä mutta ei ole kovin seksikästä laittaa deitti-ilmoitukseen, joten jätän deittailun muille.

Vierailija
9/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan seksiä, en muuta.

Vierailija
10/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tulla petetyksi ja jätetyksi vain koska en ole langan laiha huippumalli. Eli olen sinkku. 

Vierailija
11/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä. Olen sen vaiheen yli parinkymmenen aviovuoden jälkeen. Rakastan vapautta ja itsenäisyyttäni. Joten ei vaikka mikä adonis tulisi eteen, en jaksa enää nähdä vaivaa.

Vierailija
12/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, mutta koska sopivaa ei löydy, olen ilman.

Vierailija
13/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla luottaa naiseen. Ajan myötä suhde on koetuksella ja naisella mitä nuorempi sen suurempi riski sitoutua. Kun ei odota mitään niin ei tarvitse pettyä. Nautitaan vain hetkestä. Ehkä kestävä onni löytyy tai sitten ei. Siksi elän hetkessä.

Vierailija
14/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä. Ihana olla yksin ja itsenäinen. Yksin on niin hyvä nukkuakin , kun ei ole toinen vieressä pyörimässä ja pieremässä.

Vierailija
15/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kaipaa. Oksettaa miehet. Hyi. Sinkkuus on parasta ja voin olla oikeasti itseni ja onnellinen. 

Niin sä otat vain rusinat pullasta eli otat vain sisään ja sit sanot miehelle bye bye. 

Vierailija
16/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna paras.

Vierailija
17/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes miestä. Eli mies on vähäisin rinnalle otettava kumppani. Joo, en kaipaa edes miestä, en lemmikkieläintä. Näin vapaana sinkkuna on paras.

Vierailija
18/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kun ei voi tietää, mitä uskoisi. Kaikkein suosituimpia näkökulmia miesten keskuudessa tällä palstalla kuitenkin on se, että tavalliset miehet tyytyvät ekaan yhtään siedettävään naiseen ,joka heistä kiinnostuu, koska eivät halua olla yksin. Naiselle he eivät tietenkään tätä ääneen sano. Haluan kyllä uskoa että on olemassa tavallisia miehiä, jotka pariutuvat rakkaudesta, mutta en tiedä miten sellaisen sitten erottaa näistä tyytyjämiehistä...

Vierailija
19/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos dildojen myynti verkossa on räjähdysmäisesti kasvanut kun yhä harvempi nainen haluaa aitoon seuraan enää panostaa.

Vierailija
20/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kun ei voi tietää, mitä uskoisi. Kaikkein suosituimpia näkökulmia miesten keskuudessa tällä palstalla kuitenkin on se, että tavalliset miehet tyytyvät ekaan yhtään siedettävään naiseen ,joka heistä kiinnostuu, koska eivät halua olla yksin. Naiselle he eivät tietenkään tätä ääneen sano. Haluan kyllä uskoa että on olemassa tavallisia miehiä, jotka pariutuvat rakkaudesta, mutta en tiedä miten sellaisen sitten erottaa näistä tyytyjämiehistä...

Kyllä mä uskoisin että sen erottaa helposti miehen käytöksestä, miten innostuneen oloinen mies on.

Ja muutenkin sinä voit ratkaista asian naisena siten että et itse tavoittele niitä kaikista tasokkaimpia miehiä jolloin mies on erityisen tyytyväinen sinuun.

Jos tavoittelet vain kaikista tasokkaimpia miehiä niin tuskin on kovin suuri ihme jos heillä on vaikeuksia ihastua puolestaan sinuun.