Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kaipaatko edes miestä rinnallesi vai onko sinkkuus parempi vaihtoehto sinulle?

Vierailija
02.07.2018 |

Onko aika muuttunut siis tämän suhteen eli naiset vähenevissä määrin haluavat löytää sitä ns. "oikeaa".

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN halua tavallista miestä. Nimenomaan en halua sitä TAVALLISTA miestä. Haluan miehen jossa on jotain erityistä.

Ja se sama, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa taikka suhteessa vain siksi, että TAVALLISESTI niin ollaan.

Vierailija
42/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn paremmin sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kun ei voi tietää, mitä uskoisi. Kaikkein suosituimpia näkökulmia miesten keskuudessa tällä palstalla kuitenkin on se, että tavalliset miehet tyytyvät ekaan yhtään siedettävään naiseen ,joka heistä kiinnostuu, koska eivät halua olla yksin. Naiselle he eivät tietenkään tätä ääneen sano. Haluan kyllä uskoa että on olemassa tavallisia miehiä, jotka pariutuvat rakkaudesta, mutta en tiedä miten sellaisen sitten erottaa näistä tyytyjämiehistä...

Miksi oletat että nämä "tyytyjät" eivät kykenisi rakastamaan naistaan?

Moni on palstalla niin itse sanonut. Ja muutenkin, eihän se silloin mitään tyytymistä ole, jos löytää kumppanikseen ihmisen johon on rakastunut. En minä ainakaan sellaista kuvailisi sanomalla, että tyydyin mieheen koska en muuten olisi saanut parisuhdetta. En sanoisi tyytyneeni mieheen, koska en unelmamiestä voi saada. Minulle mies jota rakastan ja joka rakastaa minua, on unelmamies.

Vierailija
44/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä, en ole parisuhdeihminen ollenkaan. Aina ollut tällanen erakkoluonne ja omantienkulkija.

Miehet sopii vain kavereiksi.

n46

Vierailija
45/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kaipaa. Oksettaa miehet. Hyi. Sinkkuus on parasta ja voin olla oikeasti itseni ja onnellinen. 

Mahtaa olla ikävä olemassaolo, jos puolet maapallon väestöstä aiheuttaa oksennusreaktion.

Vierailija
46/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä EN halua tavallista miestä. Nimenomaan en halua sitä TAVALLISTA miestä. Haluan miehen jossa on jotain erityistä.

Ja se sama, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa taikka suhteessa vain siksi, että TAVALLISESTI niin ollaan.

Original snowflake

Vierailija
47/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, en ole koskaan pitänyt seksistä joten parisuhde miehen kanssa olisi paskinta mitä voin kuvitella. 

Vierailija
48/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Miehet pettää heti kun tilaisuus sallii. Ei nykyään ole hyviä oikeita miehiä olemassakaan. Maailma on pilannut miehet. 

Kannattaisko vaikka miettiä millaisia miehiä olet tapaillut? Jos haluat miehen jolle kysyntää riittää, niin onko ihme että pyörittää useampaa?

Vierailija
49/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Miehet pettää heti kun tilaisuus sallii. Ei nykyään ole hyviä oikeita miehiä olemassakaan. Maailma on pilannut miehet. 

Kannattaisko vaikka miettiä millaisia miehiä olet tapaillut? Jos haluat miehen jolle kysyntää riittää, niin onko ihme että pyörittää useampaa?

Tarkoitat siis, että itse pettäisit heti, jos sinulle kysyntää riittäisi? Näitten himokkaiden neitsyiden kanssa? Taidat olla tunnekylmä tyytyjä, tai toivottavasti sentään trolli.

Vierailija
50/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että itse pettäisit heti, jos sinulle kysyntää riittäisi? Näitten himokkaiden neitsyiden kanssa? Taidat olla tunnekylmä tyytyjä, tai toivottavasti sentään trolli.

Tilaisuus tekee varkaan. Tai tässä tapauksessa (kuten myös monien muiden miesten tapauksessa) pettäjän.

Vierailija
51/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan paljon. Tuntuu, että osa minusta menee hukkaan, kun en saa rakastaa miestä. Haluan olla nainen miehelle, kaipaan läheisyyttä, kosketusta, yhdessäoloa, lämpöä, huumoria, yhteistä tekemistä.

Ei vain eron jälkeen ole tullut kohdalle sopivaa ja luotettavaa miestä. Miehet kyllä kiinnostuvat, koska olen iloinen ja kivannäköinen, mutta jotenkin se aina lopahtaa kun arki koittaa. Siinä vaiheessa alan itse tuntea suhteen olevan varmalla pohjalla, mutta mies katoaakin.

Ehkä vielä jonain päivänä natsaa.

N41

Vierailija
52/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Se on elämäni suurin kaipaus. Se vaan, että tällaisen kaipauksen kanssa ei pysty elämään järjissään pitemmän päälle, joten se on ollut pakko kieltää ja tukahduttaa. Ja tämän vuoksi sitä sitten ollaan tällainen sisältä (puoli)kuollut kääkkä.

Vierailija
53/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan seurustelukumppaniksi, saman katon alle en tahdo enää muuttaa. Takana on 20 vuoden liitto.

Vierailija
54/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaipaan.

Miksi en? Haluan olla nainen, huolehtia, olla huolehdittavana, antaa ja saada läheisyyttä ja hyvää seksiä. Haluan elää rinnakkain, vaihtaa ajatuksia, kuunnella toista. Ihan perusasioita.

Olen eronnut ja eteen ei ole vielä sattunut sopivaa miestä. Uskon edelleen rakkauteen, kestävään sellaiseen, kunhan vierellä on vain sopiva kumppani.

Vierailija
55/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme kertaa naimisissa - ensimmäisen, ainoan ja viimeisen. Eromme jälkeen (joka oli itse asiassa hyvin sopuisa ja olemme edelleen hyvät ystävät exäni kanssa) olen todennut, että en missään nimessä halua ketään Peteä nurkkiini roikkumaan. Sinkkuus on parasta.

Vierailija
56/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon tällön käy tööttään jotain muijaa, niin ittekseen ihan fine.

M44v

Vierailija
57/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan itsenäisyyttä ja vapautta. Täytyy olla todellinen sielunkumppani, että olisin valmis luopumaan näistä. Uusperhettä en halua perustaa ja luulen että lapsen muutettua pois haluan silti asua yksin, oli parisuhde tai ei. En siis etsi sitä oikeaa. Tulee vastaan jos tulee, eikä haittaa vaikka ei tulisikaan.

Vierailija
58/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/59 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi