Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kaipaatko edes miestä rinnallesi vai onko sinkkuus parempi vaihtoehto sinulle?

Vierailija
02.07.2018 |

Onko aika muuttunut siis tämän suhteen eli naiset vähenevissä määrin haluavat löytää sitä ns. "oikeaa".

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitkän liiton jälkeen (yli 20 vuotta) en kaipaa enää miestä asumaan samaan talouteen. Minulla on miesystävä, jonka kanssa tapaamme, kun molempien lapset ovat toisella vanhemmalla. Rakastamme toisiamme, mutta uusperhehelvettiä emme kaipaa.

Vierailija
22/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin mielelläni, jos löytäisin mieleiseni miehen.

Harmi, että etsin miestä, jota ei tunnu olevan olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuorena ajatellut hankkivani miestä ja lapsia. Opiskelu ja ura olivat tärkeämpiä, enkä kaivannut suhdetta. Sitten vaan yksi mies sitkeästi tunki elämääni ja nyt olen jo tottunut ja jopa kiintynyt siihen. Jos tämä suhde syystä tai toisesta kariutuisi en uutta kyllä aloittaisi.

Vierailija
24/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen. Exällä oli alkoholi- ja mielenterveysongelmia, joten olin erittäin helpottunut suhteen päätyttyä.

Muutaman vuoden viihdyin yksin, mutta sitten innostuin treffailusta. Silloin ei ollut tindereitä eikä muita sovelluksia, mutta netti jo oli ja treffipalstat. Tapailin parisen vuotta monia miehiä, ihan kivojakin, mutta ei vaan pidemmän päälle synkannut. Tuo jakso oli hauskaa aikaa, mutta en sitä olisi sen pidempään jaksanut.

Yksi kultajyvä kuitenkin löytyi, sellainen, jonka kanssa olin itse asiassa kirjoitellut varmaan vuoden, ennen kuin lopulta tapasimme. Etenimme hitaasti, mutta nyt olemme naimisissa.

Sinkkuaikana ei koskaan oikeastaan ahdistanut ajatus siitä, että jäisin yksin. Enemmän ahdisti ajatus siitä, että olen kohta taas jossain toivottomassa suhteessa. Ja heti pitkän suhteen päätyttyä tuntui, etten jaksa enää kehenkään tutustua niin syvällisesti, kuin entiseen mieheeni. Mutta niin vain se ajatus matkalla muuttui.

Vaikka itse olenkin nyt onnellisesti parisuhteessa, valintatilanteessa ja tällä tiedolla ottaisin ehdottomasti ennemmin sinkkuelämän, kuin huonon parisuhteen. Molemmista on kokemusta.

Vierailija
25/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan huolisi minua.

Vierailija
26/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna helpointa, kun ei ole ketää arvostelemassa ja moittimassa kaikesta, eli sinkkuna paras.

Johan sen tiesi Kanteletarkin:

Hyvä tyttönä hypätä

kaunis käydä kassapäänä.

Ei tuo ukkonen urise

mies ei toru milloinkana

eipä pöksyistä pörise

eikä räiskä rättilöistä

Vierailija
27/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kun ei voi tietää, mitä uskoisi. Kaikkein suosituimpia näkökulmia miesten keskuudessa tällä palstalla kuitenkin on se, että tavalliset miehet tyytyvät ekaan yhtään siedettävään naiseen ,joka heistä kiinnostuu, koska eivät halua olla yksin. Naiselle he eivät tietenkään tätä ääneen sano. Haluan kyllä uskoa että on olemassa tavallisia miehiä, jotka pariutuvat rakkaudesta, mutta en tiedä miten sellaisen sitten erottaa näistä tyytyjämiehistä...

Miksi oletat että nämä "tyytyjät" eivät kykenisi rakastamaan naistaan?

Vierailija
28/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva löytää hyvä mies, mutta en harrasta mitään sellaista, missä voisi törmätä mieheen. Ehkä olen lopun elämäni yksin, jossa on omat hyvät puolensa.

29/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Ei varmaan kannata uskoa kaikkia palstan höpöukkoja.

Siinäpä se kun ei voi tietää, mitä uskoisi. Kaikkein suosituimpia näkökulmia miesten keskuudessa tällä palstalla kuitenkin on se, että tavalliset miehet tyytyvät ekaan yhtään siedettävään naiseen ,joka heistä kiinnostuu, koska eivät halua olla yksin. Naiselle he eivät tietenkään tätä ääneen sano. Haluan kyllä uskoa että on olemassa tavallisia miehiä, jotka pariutuvat rakkaudesta, mutta en tiedä miten sellaisen sitten erottaa näistä tyytyjämiehistä...

Itse olen ihan tavis, mutta en silti myöskään huoli ketä vaan. Ennemmin olen ilman. Kyllä sen varmasti huomaa siitä vaikuttaako mies olevan oikeasti täysillä mukana. En oikein itse jaksa uskoa, että näitä "tyytyjiä" olisi kovinkaan iso prosentti miehistä.

Vierailija
30/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin mielelläni, jos löytäisin mieleiseni miehen.

Harmi, että etsin miestä, jota ei tunnu olevan olemassa. 

Sama juttu, mielelläni seurustelisin. Harmi, että seuraani tuppautuvat vain varatut.

Ehkäpä vapaat miehet haluavatkin pysyä vain sinkkuina.

Vierailija
31/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä rakkautta, mutta sinkkuus on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin epätyydyttävä suhde. Tämän palstan lukeminen on valitettavasti tehnyt musta vähän epäilevän miesten suhteen. Tuntuu että jos löydän rakkauden, niin voinko luottaa siihen että mieskin rakastaa minua, vai onko hän kanssani vain koska ei saa sellaista naista jollaisen oikeasti haluaisi :(

Kyllä sen huomaa, kun kohdalle osuu. Kunhan ei sitten pelästy toisen mahdollista innokkuutta ja koiramaista palvovaa katsetta (tasaantuu kyllä sitten ajan myötä).

Vierailija
32/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Minulta on kuollut vakaviin sairauksiin kaksi aviomiestä. Parempi olla sinkku kuin huonosti yhteensopivan miehen kanssa. Viihdyn yksin vapauden ihanuudessa. Hyvän miehen kanssa viihdyn myös, eri tavalla. Elämä on elettävä sellaisena kuin se itse kullekin on mahdollista. Tyytyväisyys siihen mitä on antaa enemmän kuin tyytymättömyys siitä mitä ei ole.

Vierailija
33/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mieluiten parisuhteessa. Mutta vain kun on hyvä mies. Löysin 18 vuoden liiton päätyttyä uuden ihanan miehen, en olisi onnellisempi sinkkuna.

Vierailija
34/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä, en ole koskaan kaivannut (muuta kuin satunnaiseksi seksikumppaniksi). Lukiossa tunsin oloni vähän ulkopuoliseksi ja oudoksi, kun kaikki muut tytöt alkoivat päätyä seurustelusuhteisiin, eikä minua kiinnostanut ollenkaan. Vielä enemmän erilainen olo tuli, kun kaverit alkoivat tehdä lapsia eikä minulle tullut edes vauvakuumeen esiastetta. En halua asua kenenkään kanssa, sosiaalisuuteni pääsee toteutumaan harrastuksissa, ystävien kanssa ja töissä.

Pari naispuolista tuttavaa on samanlaisia. Suurin osa kuitenkin haluaa tai on jo perustanut perheen.

Vierailija
35/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin että sen erottaa helposti miehen käytöksestä, miten innostuneen oloinen mies on.

Ja muutenkin sinä voit ratkaista asian naisena siten että et itse tavoittele niitä kaikista tasokkaimpia miehiä jolloin mies on erityisen tyytyväinen sinuun.

Jos tavoittelet vain kaikista tasokkaimpia miehiä niin tuskin on kovin suuri ihme jos heillä on vaikeuksia ihastua puolestaan sinuun.

Puhuin viestissäni nimenomaan tavallisista miehistä, jotta kävisi ilmi että juuri sellaista haluan, tavallista miestä. Mikäli tarkoitat tasokkaalla sitä, mitä tällä palstalla yleensä miehet tarkoittavat, eli jotain komistusta, niin en ole milloinkaan sellaisten perään haikaillut.

Ongelma onkin nimenomaan se, mitä palstan tavalliset miehet ovat tavallisten miesten pariutumisesta kertoneet. Pikemminkin alkaa tuntumaan siltä, että jos joku "tasokas" tyyppi minusta kiinnostuisi, niin sitten ei ainakaan tarvitsisi pelätä hänen olevan kanssani vain siksi kun ei parempaakaan saa. Mutta kun en vaan tunne vetoa mihinkään komistuksiin.

Vierailija
36/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa, kun kohdalle osuu. Kunhan ei sitten pelästy toisen mahdollista innokkuutta ja koiramaista palvovaa katsetta (tasaantuu kyllä sitten ajan myötä).

No toivotaan parasta. En kyllä usko että innokkuutta pelästyisin. Olisi nimittäin ihan uusi tilanne minulle :) Minusta ei ole vielä kukaan mies innostunut niin, että mitään koiramaiseen palvontaan viittaavaakaan olisi ollut näköpiirissä.

Vierailija
37/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään miesvauvaa joka olettaa mun olevan sille äitihahmo, asettavan rajat sen riehumisella ja passaavan sitä.

Vierailija
38/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos dildojen myynti verkossa on räjähdysmäisesti kasvanut kun yhä harvempi nainen haluaa aitoon seuraan enää panostaa.

Mä luulen, että syynä on oikeasti se, että verkkoseksikauppojen ansiosta useampi nainen voi nyt vihdoinkin ostaa vibroja (dildoissa ei ole moottorointia, joten ne ovat aika turhia masturbaatioon IMHO) ja kokeilla erilaisia. Kivijalkaseksikaupat ovat perinteisesti olleet enemmän miesten valtakuntaa (stereotyyppisesti vielä sellaisten pervojen sadetakkimiesten), joissa naiset ja tytöt eivät ole tunteneet oloaan turvalliseksi (ahdistelun pelko, pelko siitä, että joku lähtee seuraamaan) eikä välttämättä ole kehdannut ostaa niin isoa tai nystyräistä tai voimakkaasti tärisevää tai penistä muistuttamatonta sauvaa kuin olisi halunnut. (Jostain syystä pitkään kuviteltiin, että naiset haluavat nimenomaan peniksen näköisiä leluja, vaikka ne eivät tuntuisi parhaimmilta.)

Nettikaupat ovat poistaneet estoja - "Bad Dragon" fantasiasauvoineen pärjää todella hyvin.

Vierailija
39/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeeksi kaikille naisille. Miehet ei ajattele kuten nainen. Hyväksykää se.

Vierailija
40/59 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla luottaa naiseen. Ajan myötä suhde on koetuksella ja naisella mitä nuorempi sen suurempi riski sitoutua. Kun ei odota mitään niin ei tarvitse pettyä. Nautitaan vain hetkestä. Ehkä kestävä onni löytyy tai sitten ei. Siksi elän hetkessä.

Aloituksen tosiaan olisi voinut laajentaa myös ei-heteronaisiin, jotka eivät välttämättä nimenomaan miestä etsi vaan toista naista... Tai siis eivät ole kiinnostuneita vain miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme