Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttöystävän löytäminen on niin vaikeaa nykyään?

Vierailija
02.07.2018 |

Nuoret naiset, kertokaa. Terveisin M19.

Kommentit (646)

Vierailija
1/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä

olen 25 eikä ole ollut koskaan tyttöystävää

Vierailija
2/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi tietää mikä ongelmasi on. Monet ikäisesi tytöt keskittyvät opiskeluun ja omaan elämäänsä eikä seurustelu kiinnosta. Miksi pitäisikään jäädä jumittamaan ja hankkia itselleen poikaystävä riesaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v mies ilmottautuu täällä ja ihan samoja kokemuksia. Huomiota saan vain 40-60v naisilta. Pitää kohta antautua. Olen päihteetön ja urheilullinen. Naapurin samanikäinen nainen seurustelee Jvg jantterien näköisen ''miehen'' kanssa.

Vierailija
4/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikäiset tytöt pyörii ns seksisirkuksessa suosittujen miesten kanssa. Siksi se on niin vaikeaa..otan osaa oikeasti.

Mitään seksisirkuksia tai karuselleja on vaan luusereiden mielikuvituksessa.

Vierailija
5/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29v mies ilmottautuu täällä ja ihan samoja kokemuksia. Huomiota saan vain 40-60v naisilta. Pitää kohta antautua. Olen päihteetön ja urheilullinen. Naapurin samanikäinen nainen seurustelee Jvg jantterien näköisen ''miehen'' kanssa.

Mikä ongelma sinulla on jvgn kanssa. Tavallista tavallisempienkin näköisiä tyyppejä.

Vierailija
6/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoret naiset ovat nirsoimpia ikäluokissa 28-30 v, niille kelpaa vaan joku hunks. Siitä se rima lähtee sitten alaspäin.

Vierailija
7/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sinulla on jvgn kanssa. Tavallista tavallisempienkin näköisiä tyyppejä.

Ei oo mitään muuta ongelmaa kun ovat habitukseltaan ja jutuiltaan kuin 16v.

Vierailija
8/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks siis ikäluokissa 18-30 v. T. edellinen

Vierailija
9/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut miehiä, jotka eivät ole naista "saaneet". Ennen vanhaan niillä ei vaan ollut tietokoneita, joilla itkeä siitä vauvapalstalla.

Vierailija
10/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminisimi on saastuttanut Suomen tyttärien mielet. Siinä suurin syy!

Ei vaan se, että miehet ovat vinkuvia lassukoita. Tämäkin ketju sen todistaa.

Vierailija
11/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-25v. näyttää löytyvän sugar daddy sivustoilta. Got money?, u can have honey ;)

Vierailija
12/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko komeita??

Vierailija
13/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikäiset tytöt pyörii ns seksisirkuksessa suosittujen miesten kanssa. Siksi se on niin vaikeaa..otan osaa oikeasti.

En kuitenkaan haluaisi tyttöystäväksi ketään seksisirkuksen lorttoa, josta olisi vain vaivaa. M19.

Niin ymmärrän hyvin. Vaihtoehdot on vain vähissä. Toisaalta se tyttöystävän saaminen sinulla on ajankohtaisempaa 10v kuluttua. Silloin oman ikäisesi naiset alkaa etsiä lapsilleen isää. Käytä nämä 10v hyvin. Opiskele, kun uraa, pidä itsestäsi huolta, niin olet silloin kovaa valuuttaa.

Vierailija
14/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminisimi on saastuttanut Suomen tyttärien mielet. Siinä suurin syy!

Ei vaan se, että miehet ovat vinkuvia lassukoita. Tämäkin ketju sen todistaa.

No ei ihan kaikki, mutta tuossa 18-25 vuoden ikähaarukassa näyttää kyllä aika toivottomalta.

Itse olen aina pesää saanut tarpeeksi ja joskus jopa pyytämättä ja yllättäen.

Vierailija
15/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas ja Rohkee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme voi tietää mikä ongelmasi on. Monet ikäisesi tytöt keskittyvät opiskeluun ja omaan elämäänsä eikä seurustelu kiinnosta. Miksi pitäisikään jäädä jumittamaan ja hankkia itselleen poikaystävä riesaksi?

Niin kun on kiva ottaa eri kullia nivusiin joka vklp.

Kas kun minä en ole koskaan tuntenut yhtään naista joka olisi ollut eri miehen kanssa joka viikonloppu, ei edes joka kuukausi. Oletko ajatellut, että tuttavapiirisi kertoo sinusta aika paljon.

Vierailija
16/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfgjooöllll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko komeita??

No jos sä jotain tavallisia pottunokkia pidät komeena niin sitten on.

Vierailija
17/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden suomalaisen naisen kanssa olen ollut naimisissa 9 vuotta ja sen jälkeen yhden kanssa seurustellut 2 vuotta. Nyt viime vuosina olen päässyt venäläiseen ja aasialaiseen naismakuun. Olen aika paljon  vakuuttuneempi heistä eikä rahalla ole ollut mitään tekemistä tämän havainnon kanssa.

Vierailija
18/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuo asenne jo on omiaan karkoittamaan kaikki naiset kirkuen. Seuraa ei tule löytymään ennenkuin opit kunnioittamaan naisia ja ajattelemaan heitä muunakin kuin reikänä ja runkkualustana.

Mutta sitähän te olette. Alfojen panoalustoja.

Mitä se sinulle kuuluu, vaikka joku nainen niiden alfojen kanssa panisikin? Panoalustasta puhuminen nyt on vaan lapsellista, kyllä normaalit ihmiset nauttivat seksistä ihan molemmat ja - ooh - vielä eri asennoissakin.

Vierailija
19/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuo asenne jo on omiaan karkoittamaan kaikki naiset kirkuen. Seuraa ei tule löytymään ennenkuin opit kunnioittamaan naisia ja ajattelemaan heitä muunakin kuin reikänä ja runkkualustana.

Mutta sitähän te olette. Alfojen panoalustoja.

In your dreams. Kuinka lapsellinen voi ihminen olla. Ei ihme ettei seuraa löydy. Kannattaa keskittyä kasvamaan ja aikuistumaan ennenkuin aletaan tyttöystävistä haaveilla. Ilkeistä ja katkerista ruikuttajista ei kukaan pidä.

Vierailija
20/646 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan haluaisi tyttöystäväksi ketään seksisirkuksen lorttoa, josta olisi vain vaivaa. M19.

Niin ymmärrän hyvin. Vaihtoehdot on vain vähissä. Toisaalta se tyttöystävän saaminen sinulla on ajankohtaisempaa 10v kuluttua. Silloin oman ikäisesi naiset alkaa etsiä lapsilleen isää. Käytä nämä 10v hyvin. Opiskele, kun uraa, pidä itsestäsi huolta, niin olet silloin kovaa valuuttaa.

Se on vähän huono lähteä siinä vaiheessa suhdetta rakentamaan kestävälle pohjalle, jos itsellä ei ole mitään kokemusta, ja naiset kelpuuttavat vain biologisen kellon takia. Mieluummin käytän aikani ja tienatut rahani tuossa vaiheessa niiden uusien 18-vuotiaiden hemmottelemiseen ja elämästä nauttimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi