Facen kirppis-/ harrasteryhmistä. Keräävätkö ne erityisesti omituisia ihmisiä? Nyt yhdessä ryhmässä syttymässä "sota", johon
yp:kin agitoitu mukaan. Seuraan vain sivusta, enkä kommentoi mutta on hurjaa miten ihmisiä voidaan syyttää ja uhata poliisilla vaikka mitään syytä ei ole.
Onko se kateus vai joku nilkkimäinen ominaisuus ihmisessä vai mistä niitä ikäviä ihmisiä riittää näihin pikkuryhmiin. Tässäkin tapauksessa yp ei osaa itse ajatella vaan lähtee mukaan ja uskoo jotain vahvana esiintyvää rivijäsentä.
Eroaisin ryhmästä mutta haluan seurata hintatasoa sekä sitä mitä siellä tapahtuu.
Kommentit (4)
En tiedä harrasteryhmästä, mutta mielestäni esim oikeustiederyhmässä on monia todella töykeästi vastailevia ihmisiä kaikkien niiden asiallisten ja mukavien joukossa. Itse en esim uskalla siellä suuremmin kysellä tai auttaa ihmisiä, kun aina joku tarttuu johonkin yksityiskohtaan ja tyrmää suoraan. Saahan tässä jo työkseen kinastella ihan tarpeeksi. En tiedä, onko lakiammattilaisissa sitten tavallista enemmän jotain asperger-piirteisiä, joilla on kyllä kova kiinnostus ja into kertoa asioista, mutta jotka tahtomattaan töksäyttelevät vastatessaan.
Eräässäkin ryhmässä ahkera rivijäsen manipuloi ylläpitäjää. Selkeästi sanelee yp:lle...
ja yp tekee työtä käskettyä. Huh!
ap
Suuri osa ihmisistä kivoja mutta onko aina kaikissa ryhmissä aina joku/ muutama pisipää?
Vetää koko ryhmän hengen matalaksi.
Just ton takia mä jäin pois kaikista Facen kirppisryhmistä.