Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!

Vierailija
02.07.2018 |

Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?

Kommentit (299)

Vierailija
181/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten syyllistävät vaimojaan heidän menoistaan?

Ketkä miehet?

Vierailija
182/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvitse päästämisiä miettiä, kun valitsee kerralla sopivan kumppanin. Symbioosielämää hakevalle kotihiirelle samanlainen kumppani ja vapaudenjanoiselle seikkailijalle kaltaisensa. Jos se vapaudenkaipuu on kovin suuri ja oman ajan ja tilan tarve kovin korostunut, niin voi toki miettiä onko se perinteinen parisuhdemalli ylipäänsä se itselle sopivin ratkaisu, lapsiperhe-elämästä nyt puhumattakaan. Jos toinen haluaa ravata jatkuvasti tyttöjen/poikien reissuilla lapsiperheestä huolimatta ja toinen kokee sen ahdistavaksi, niin turha siinä on kumpaakaan osapuolta yksin syyttää, siinä on matkan varrella menty jo aika montaa kertaa metsään puolin ja toisin. Ainakin valittu täysin väärä kumppani ja ainakin toisen kohdalla ehkä väärä elämäntapakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kyse "mihinkään pääsemisestä" vaan siitä, ettei sitten makaa koko halvatun päivää tekemättä mitään. Sitä minä en jaksa katsella yhtään. Enkä kyllä säälikään. Laitan joka kerta imurin huutamaan. Tulee pakollinen tarve imuroida just silloin, kun toinen on tullu kotiin klo 5.00 aamulla ympäripäissään eikä ole nukkunut kuin korkeintaan kolme tuntia.

Vierailija
184/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kyse "mihinkään pääsemisestä" vaan siitä, ettei sitten makaa koko halvatun päivää tekemättä mitään. Sitä minä en jaksa katsella yhtään. Enkä kyllä säälikään. Laitan joka kerta imurin huutamaan. Tulee pakollinen tarve imuroida just silloin, kun toinen on tullu kotiin klo 5.00 aamulla ympäripäissään eikä ole nukkunut kuin korkeintaan kolme tuntia.

Sinä oletkin idiootti.

Vierailija
185/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten täällä kuorossa syytetään miehiä lapsellisiksi...

Vierailija
186/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvitse päästämisiä miettiä, kun valitsee kerralla sopivan kumppanin. Symbioosielämää hakevalle kotihiirelle samanlainen kumppani ja vapaudenjanoiselle seikkailijalle kaltaisensa. Jos se vapaudenkaipuu on kovin suuri ja oman ajan ja tilan tarve kovin korostunut, niin voi toki miettiä onko se perinteinen parisuhdemalli ylipäänsä se itselle sopivin ratkaisu, lapsiperhe-elämästä nyt puhumattakaan. Jos toinen haluaa ravata jatkuvasti tyttöjen/poikien reissuilla lapsiperheestä huolimatta ja toinen kokee sen ahdistavaksi, niin turha siinä on kumpaakaan osapuolta yksin syyttää, siinä on matkan varrella menty jo aika montaa kertaa metsään puolin ja toisin. Ainakin valittu täysin väärä kumppani ja ainakin toisen kohdalla ehkä väärä elämäntapakin.

Tuossahan se oleellinen on pähkinänkuoressa.

Minä olen paljon omaa tilaa ja rauhaa kaipaava introvertti joten ei pää kestäisi tuollaista symbioosielämää, ei niin että toinen kyhjöttäisi kokoajan kyljessäni kotona eikä varsinkaan niin että raahaisi minua väkisin pitkin kyliä koska ei osaisi yksinkään mennä. Onneksi löytyi kumminkin tuollainen itseohjautuva ekstrovertti kyläluuta joka toisaalta kotona ollessaan mielihyvin ottaa päävastuun lapsesta eikä vänise jos en ihan joka sukulaisreissulle halua lähteä mukaan vaan menevät lapsen kanssa mielihyvin kaksinkin.

Kumpikin varmaan olisi jossain toisessa suhteessa ihan mahdoton tapaus, mutta toisillemme täydellisiä.

Vierailija
187/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään hotelli ole jossa voi vaan maata koko helvetin päivän tekemättä mitään. Jos jaksaa yöt läpeensä kännätä, sitä jaksaa myös seuraavana päivänä kotihommista tehdä osuutensa. Ja lastenhoitoon osallistua.

Vierailija
188/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus mietittää, että luuleekohan kaveripiiri että määrään puolisoni menoja? Kun ei hän yksinkertaisesti halua lähteä mihinkään, jos hän lähtee, haluaa mut mukaan, no tietenkin, kuka ei haluis parasta kaveria mukaan?

Me ei olla kauheen perinteinen pari.. tai kuvittelen, että usein mies on sellainen ''äijämäinen'' duunari ja menee ns. poikien iltoihin puhuu paskaa ja juomaan viinaa, ja nainen sipsakka turhuuksista hössöttäjä jolla menee tunti peilin edessä, ja pitää jotai viini-illanistujaisia äänekkäästi kikattelevien ''murujen'' kanssa ja internettiin naaman ja viinin kuvia tottakai. Ja tällä pariskunnalla ei oikeestaan oo mitään yhteistä, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, kaverit, kaikki on eri ja silti jostain syystä ollaan (hetken) suhteessa.

Kuvailinko juuri 70% pariskunnista? Yep. Ja eksyn aiheesta.

Vierailija
189/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiperheen kasvattina itsellä tiukka linja näiden reissujen suhteen.

Ja tosiaan pitää sitten olla kykenevä osallistumaan kotitöihin ja lasten kanssa olemiseen seuraavana päivänä eikä kiukutella kuin pikkulapsi krapulassaan väsymystään.

Sitä oli rentoutumassa, niin kyllä rentoutuneena sitten pitäisi jaksaa perheen asioihin osallistua itsekin pirteänä ja rentona ;)

Vierailija
190/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sen alkoholin pitää olla mukana kaikessa?

Vierailija
191/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään hotelli ole jossa voi vaan maata koko helvetin päivän tekemättä mitään. Jos jaksaa yöt läpeensä kännätä, sitä jaksaa myös seuraavana päivänä kotihommista tehdä osuutensa. Ja lastenhoitoon osallistua.

Nuo ovat sellaisia asioita mistä aikuiset sopivat keskustelemalla, keskenkasvuiset sitten taas passiivis-aggressivisesti vaikkapa aloittamalla aamun makuuhuoneen imuroinnilla.

Vierailija
192/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat sellaisia asioita mistä aikuiset sopivat keskustelemalla, keskenkasvuiset sitten taas passiivis-aggressivisesti vaikkapa aloittamalla aamun makuuhuoneen imuroinnilla.

Kun keskustelu ei enää auta toista tajuamaan omaa itsekkyyttään.

Vierailija
193/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä tosiaan olen toisen tekelettä hoitamaan? En mikään.

Vierailija
194/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti pukkaisi lasua ja ties mitä, jos äiti päättää tilata itselleen matkan ja jättää lapset miehelle. Tai mies ottaa itseensä, hakkaa vaimon, kun kehtasikin olla itsekäs ja jättää lapset hänen kontolleen. Hänen joka on perheen päällikkö jota on kaikkien toteltava ja jonka on saatava omaa aikaa monta tuntia viikossa ja viikonloppuisin sekä lomillaan olla niinkuin itse tykkää.

Vierailija
195/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vielä toistaiseksi osaa ovea käyttää.

Vierailija
196/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti pukkaisi lasua ja ties mitä, jos äiti päättää tilata itselleen matkan ja jättää lapset miehelle. Tai mies ottaa itseensä, hakkaa vaimon, kun kehtasikin olla itsekäs ja jättää lapset hänen kontolleen. Hänen joka on perheen päällikkö jota on kaikkien toteltava ja jonka on saatava omaa aikaa monta tuntia viikossa ja viikonloppuisin sekä lomillaan olla niinkuin itse tykkää.

Höpötihöö taas. 

Vierailija
197/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
198/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vaadin, että kotini on "hotelli" jossa toisinaan saa nukkua ja levätä itsensä kuntoon.

Hommaa sinä ero ja puoliso joka ei käy missään, sairasta tuollainen keuhkoaminen.

Vierailija
199/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten täällä kuorossa syytetää

n miehiä lapsellisiksi...

Ei ole aikuismaista riekkua aamuun asti ryyppäämässäkään. Varsinkin jos on perheellinen. Kyllä ne vastuut ja velvoitteet koskee sitä toistakin osapuolta.

Kyllä minä vaadin, että kotini on "hotelli" jossa toisinaan saa nukkua ja levätä itsensä kuntoon.

Hommaa sinä ero ja puoliso joka ei käy missään, sairasta tuollainen keuhkoaminen.

Vierailija
200/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista vetää itsensä siihen kuntoon ettei seuraavana päivänä muuta pysty tekemään kuin makaamaan vaan ja odottaa toisen hoitavan kaiken yksin.