Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!
Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?
Kommentit (299)
Mies haluaa kerran vuodessa käydä kavereidensa kanssa reissussa = mies pistää AINA kaverit perheensä edelle eikä IKINÄ ota vastuuta perheestään. Ja on tietysti täysi alkkis ja muutenkin paska ihminen.
Annatte kyllä naissukupuolesta aika vastenmielisen kuvan, vaikka se ei lienekään tarkoituksenne.
Riippuu tilanteesta. Parisuhteessa pitäisi olla puolin ja toisin vapaus, ja välillä voidaan lähteä lomamatkoillekin ihan erikseen. Mieheni ja minä olemme tällaisten kanssa ok.
Oma isäni painui aikoinaan kuitenkin viettämään "poikien" ryyppyviikonloppua mökille, kun äiti kotiutui sairaalasta vastasyntyneen siskoni ja minun (3 v) kanssa. Törkeää ja ajattelematonta, ja oma mieheni saisi kyllä lavallisen p*skaa niskaansa jos olisi noin piittamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteita on monia. Meillä ei ole tätä ongelmaa ollut, riittää kun ilmoittaa että lähtee. Kumpikin on sopivasti mennyt, ettei ole tullut sellaista oloa, että olisi koko ajan lasten elämästä poissa. Mutta mies on lähdössä parin viikon päästä kalastusreissulle viikonlopuksi. Meillä on 10kk vanha lapsi, joka on valvottanut ennen kaikkea minua joka yö syntymästään asti. Ennen juhannusta sanoin miehelle, että nyt järjestää niin, että menevät vauvan kanssa yhdeksi yöksi anoppilaan että saan yhden yön nukkua ennen kun menen järjiltäni. Kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut, vaikka olen muistuttanut asiasta, ilmoitin, että mikäli en saa niitä yöunia, en uskalla jäädä ķahden lapsen kanssa viikonlopuksi yksin kotiin ja että lähden juuri sinä viikonloppuna vanhemmilleni yksin nukkumaan. Se ei saa vedellä, että toinen hoitaa lapset jatkuvasti yksin ja toinen menee miten lystää. Molemmat ovat vastuussa yhteisistä lapsista. Muussa tapauksessa en kyllä minäkään ymmärrä toisen menojen rajoittamista.
Tuollaisen miehen kanssa halusit vauvan, miksi?
Sori, tuli väärään kohtaan kommentti. Piti tulla tämän viestin jälkeen:
"Meillä minä olen valvonut 6kk. Mies on lähdössä saunailtaan ja hänen poikansa edellisestä suhteesta on tulossa samana päivänä, eli mun kontollani erittäin hankala ja vaativa esiteini ja valvottava vauva ja todennäköisesti lauantain puolelle menee ukolla saunaillaksi naamioidut ryyppäjäiset sekä makaa koko päivän eikä tee yhtään mitään.
Ei se muuten menisi, mutta ilmaisen viinan bileet ja haaraväliään levittelevä sihteeri houkuttelee >:("Miksi joku haluaa vauvan miehen kanssa, jota houkuttaa ryyppääminen ilmaisen viinan bileissä sekä haaraväliään levittelevä sihteeri? En jaksa uskoa, että kyseiset taipumukset paljastuivat miehestä vasta vauvan synnyttyä.
Suurimmilta osin kuva "nalkuttavista akoista" ja "pirttihirmuista" on tullut vain siksi, kun äijät itse p*rseilevät minkä kerkiävät ja valittavat sitten muille kun vaimo suuttui.
Missä kohtaa on ollut puhetta että kerran vuodessa? Ja sitä paitsi, kerran vuodessa käydä kavereiden kanssa reissussa on jo tosi paljon, jos ei puhuta perheettömistä puolisinkuista hädin aikuisista, joiden ensisijainen sosiaalinen viireryhmä on vielä kaveriporukka. Useimmat eivät reissaa edes perheensä kanssa kerran vuodessa ainakaan mitenkään suurellisesti.
Ja jos puhutaan esmes poikien reissusta Thaikkulaan tai edes Leville, mistä tuomisina on multiresistentti tippuri ja ärhäkkä kuppa, niin kerran elämässäkin on jo liikaa.
Kerran mies totesi, ettei mukamas omasta mielestään saa tehdä mitään eikä mennä mihinkään, johon vastasin vaan, että tuolla on ovi, mene ja tee mitä lystäät, mutta älä mulle ala valittamäaan mun omista menoistani yhtään ja kiukuttele, kun lähden baariin - ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmilta osin kuva "nalkuttavista akoista" ja "pirttihirmuista" on tullut vain siksi, kun äijät itse p*rseilevät minkä kerkiävät ja valittavat sitten muille kun vaimo suuttui.
Suurimmalta osin kuva "nalkuttavista akoista" ja "pirttihirmuista" on tullut vain siksi, kun naiset ovat itsekeskeisiä kontrollifriikkejä.
Kyse ei ole siitä, ettäkö nainen PÄÄSTÄISI miehen johonkin, vaan mies vaan menee. Naisen paikka on sen sijaan keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteita on monia. Meillä ei ole tätä ongelmaa ollut, riittää kun ilmoittaa että lähtee. Kumpikin on sopivasti mennyt, ettei ole tullut sellaista oloa, että olisi koko ajan lasten elämästä poissa. Mutta mies on lähdössä parin viikon päästä kalastusreissulle viikonlopuksi. Meillä on 10kk vanha lapsi, joka on valvottanut ennen kaikkea minua joka yö syntymästään asti. Ennen juhannusta sanoin miehelle, että nyt järjestää niin, että menevät vauvan kanssa yhdeksi yöksi anoppilaan että saan yhden yön nukkua ennen kun menen järjiltäni. Kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut, vaikka olen muistuttanut asiasta, ilmoitin, että mikäli en saa niitä yöunia, en uskalla jäädä ķahden lapsen kanssa viikonlopuksi yksin kotiin ja että lähden juuri sinä viikonloppuna vanhemmilleni yksin nukkumaan. Se ei saa vedellä, että toinen hoitaa lapset jatkuvasti yksin ja toinen menee miten lystää. Molemmat ovat vastuussa yhteisistä lapsista. Muussa tapauksessa en kyllä minäkään ymmärrä toisen menojen rajoittamista.
"Meillä minä olen valvonut 6kk. Mies on lähdössä saunailtaan ja hänen poikansa edellisestä suhteesta on tulossa samana päivänä, eli mun kontollani erittäin hankala ja vaativa esiteini ja valvottava vauva ja todennäköisesti lauantain puolelle menee ukolla saunaillaksi naamioidut ryyppäjäiset sekä makaa koko päivän eikä tee yhtään mitään.
Ei se muuten menisi, mutta ilmaisen viinan bileet ja haaraväliään levittelevä sihteeri houkuttelee >:("Miksi joku haluaa vauvan miehen kanssa, jota houkuttaa ryyppääminen ilmaisen viinan bileissä sekä haaraväliään levittelevä sihteeri? En jaksa uskoa, että kyseiset taipumukset paljastuivat miehestä vasta vauvan synnyttyä.
Mies vakuutteli ettei toista samoja virheitään kuin ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiäkin jotka eivät päästä naisiaan minnekään. Ovat niin mustasukkaisia narsisteja etteivät suo toiselle mitään vapauksia.
Näinhän se on että kontrolloiva mies on mustasukkainen narsisti mutta samaa harrastava nainen taas perhekeskeinen pyhimys.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, ettäkö nainen PÄÄSTÄISI miehen johonkin, vaan mies vaan menee. Naisen paikka on sen sijaan keittiössä.
Muista missä myös veitset sijaitsevat ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vakuutteli. Ja sinä uskoit? Tässä on nyt sitten valehtelun seuraus.
Miehet myös vaativat vaimojaan lähtemään lasten kanssa reissuun, jotta voivat sitten kutsua hutsuja kotiin pantavaksi. Näin eräs lähipiirissäni oleva mies tekee.
Samaa on alkanut omakin ukko vaatimaan, mutta en kiusallanikaan aio kotoani lähteä, tai jos lähden, lähden ilman lapsia ja mies jää heitä hoitamaan siksi aikaa ja minä olen lomalla kaikesta :)
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa on ollut puhetta että kerran vuodessa? Ja sitä paitsi, kerran vuodessa käydä kavereiden kanssa reissussa on jo tosi paljon, jos ei puhuta perheettömistä puolisinkuista hädin aikuisista, joiden ensisijainen sosiaalinen viireryhmä on vielä kaveriporukka. Useimmat eivät reissaa edes perheensä kanssa kerran vuodessa ainakaan mitenkään suurellisesti.
Ja jos puhutaan esmes poikien reissusta Thaikkulaan tai edes Leville, mistä tuomisina on multiresistentti tippuri ja ärhäkkä kuppa, niin kerran elämässäkin on jo liikaa.
Joo ja sitten vähän perspektiiviä, tippuritartuntoja on jotain pari sataa vuodessa, Thaimaassa taas käy vuosittain n. 60 000 suomalaista. Pitäisiköhän sinun hakea apua tuohon miesvihaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vakuutteli. Ja sinä uskoit? Tässä on nyt sitten valehtelun seuraus.
Aika hyvät elarit joutuu pulittamaan, jos pettää sen sihteerin kanssa.
Omituinen äijien saunailta tosiaan, kun silti siellä akkoja vaan on mukana -.-
Jos olisi äijien ilta, ei siellä mitkään akat silloin ole mukana....
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi reissu vuodessa kyllä mitenkään paljon ole. Mulla on n. 70 kalastuspäivää vuodessa, yksin tai kavereiden kanssa, Suomessa ja ulkomailla. SE on paljon.
Vaimolla sitten talvisin omat ranta- ja kaupunkilomansa. Kyllä niitäkin useempia tulee vuosittain.
Kuka sinä olet sanelemaan mikä kenellekin toimii tai miten muiden pitäisi elää elämäänsä?
"Mutta kun mää haaluaan mennääää kun pekkakin meneee byääää, oot ihan tyhmääää yääää"
Tuolta miehet kuulostavat heti kun sanot ettei nyt käy. Ketkä niitä ikuisia lapsia ovat?
Miksi miehet sitten syyllistävät vaimojaan heidän menoistaan?
Kumma juttu, kun mies suuttui mulle siitä, kun tulin kotiin tyttöjen illasta vasta klo 07.00.
Itse tuli kotiin toissa päivänä vasta 12.00.