Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!

Vierailija
02.07.2018 |

Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?

Kommentit (299)

Vierailija
121/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kuntoutuva alkoholisti, siksi ei pääse baariin.

Vierailija
122/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet, tv ja av ovat tehneet selväksi, että miehiin ei ole luottamista vaan he vain kärkkyvät tilaisuutta pettää. Parempi kun ei anna sitä tilaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nämä miehet käyttää vain vaimonsa tekosyynä kun ei kiinnosta mennä tai ovat niitä joilla esim. juominen karkaa lapsesta.

Omallakin miehellä oli vaikeuksia ymmärtää ettei lapsen synnyttyä vaan voi tulla ja mennä niinkuin ennen ja viettää kaikkia viikonloppuja kavereiden kanssa kaljoitellen. Sanoi varmaan tuolloin juurikin, etten päästä lähtemään, kun en tykännyt kun taas olisi jonnekin menossa.

Tällaisiin pariskuntiin en ole törmännyt, mutta ystäväpiirissä on yksi mielenkiintoinen tapaus.  Leskeksi jäänyt mies nai itseään liki 10 vuotta nuoremman naisen ja hankki tämän kanssa teini-ikäisten lasten joukon jatkoksi iltatähden, koska vaimo sitä kovin toivoi. Tämän lapsen myötä kaikki kontrolli valui uudelle rouvalle, joka ei päästänyt miestään sen paremmin vanhojen ystävien luo kuin lempiharrastuksen pariin ilman että rouva ja lapsi tulivat mukaan.  Lisäksi näissä tapahtumissa mies ei mm. saanut saunoa rauhassa ystäviensä (kunnollisia, vakiintuneita miehiä ja perheenisiä) kanssa, vaan lapsi oli otettava mukaan ja hänet oli niin ikään juuri isän nukutettava sen sijaan, että isä olisi saanut viettää hetken vapaata ystäviensä seurassa. Lapsen nukahdettua isänkin oli lähdettävä nukkumaan aikaisin, koska lapsi heräisi aikaisin, ja tietenkin juuri isän piti myös näinä aamun hetkinä viettää aikaa lapsen kanssa. 

Mielestäni tässä kyllä manipuloitiin isää raskaalla kädellä ja pelinappulana pyöritettiin lasta.  

Turha kai sanoakaan, että aikuisista ihmisistä, joiden omat lapset jo asuivat omillaan ja opiskelivat, pienen lapsen mukana olo yhteisessä viikonlopussa ei välttämättä ole mukavin mahdollinen vaihtoehto.  Eikä kyse todellakaan ole mistään kännäämisreissusta, vaan mukavasta yhdessäolosta, jossa vanhat ystävät kokoontuvat harrastamaan, syömään hyvin, saunomaan, uimaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Oma moka. Kyllä pitää miehen olla typerä, kun ottaa vielä uuden vaimon ja pyöräyttää kersan vaikka edelliset on jo isoja. Olisi nauttinut vapaudestaan. Ei käy yhtään sääliksi.

Tämähän on ihan valintakysymys. Jos hankit lapsia, niin myös se isä on lapsestaan vastuussa, vaikka olisi kuinka hauska harrastus ja vanhoja kavereita. Kuka panee harrastuksensa ja kaverinsa lapsensa edelle?

Nimenomaan typerä mies. Olisi jättänyt toisen kierroksen väliin niin olisi vapaa mies. Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
124/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi 7-vuotias lapsi ja baariin, harrastuksiin, keikoille, matkoille kavereiden kanssa yms. jutut on vaan ilmoitus asia. Meillä on seinällä kalenteri johon kumpikin merkkaa menonsa  ja jos on jotain päällekkäistä niin toinen saattaa perua menonsa jos se ei ole niin tärkeä/pakollinen tai sitten hankitaan lapselle hoitaja.

Vierailija
125/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehelle ikävää, kun kodinhoitaja haluaa myöskin samat vapaudet tulla ja mennä, sekä kauhea vaatimus tällöin mieheltä ottaa vastuu lapsista jne.

Eihän se nyt mitenkään käy, että mieskin ottaisi vastuuta kotiasioista enemmän. Tai sitten tasavertaisesti antaa vaimon tulla ja mennä mielensä mukaan milloin minnekin menoihinsa eikä valittaisi, kun rahaa palaa vaikka siihen itsestään huolehtimiseen kuin vie ne rahat lähimpään kapakkaan ja vetää pään täyteen, tai katoaa päiviksi ryyppäämään jonnekin.

Ollaan me naiset vain niin kamala ihmisryhmä, miesparat kärsivät aivan liikaa meidän vuoksi - ja silti se vieras pillu vaan jaksaa kiinnostaa ;)

Vierailija
126/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on äijien saunaillasta, en ymmärrä mitä helvettiä se sihteeri siellä tekee? Koskaan se firma ei muuten järjestä iltamia, joissa olisi myös puolisot mukana. En tunne miehen työkavereiden vaimoja ollenkaan.

Ainoastaan on mukana pomon vaimo ja tämä sihteeri, joka on levitellyt haarojaan kai koko firmalle.

Vierailija
127/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyse on äijien saunaillasta, en ymmärrä mitä helvettiä se sihteeri siellä tekee? Koskaan se firma ei muuten järjestä iltamia, joissa olisi myös puolisot mukana. En tunne miehen työkavereiden vaimoja ollenkaan.

Ainoastaan on mukana pomon vaimo ja tämä sihteeri, joka on levitellyt haarojaan kai koko firmalle.

Eihän toi silloin mikään äijien saunailta ole, jos siellä akkojakin on mukana :D

Nämä akathan voisivat pitää omat iltamansa muualla ja antaa äijien olla keskenään. Aika erikoisilta äijien saunaillalta kuulostaa, kieltämättä :D

Vierailija
128/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sanonut, ettei vaimo päästä? Oikeasti ei halua lähteä.

Vierailija
129/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on ok, mutta kynsien ja ripsien laittaminen ja muu ehostaminen ei ole ok?

Alkoholihan ei perheitä riko ja ole ongelma, mutta vaimon itsensä ehostaminen rikkoo ja on iso ongelma?

Vierailija
130/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä sanaa "päästää" tässä yhteydessä. Ei kai aikuinen voi toista päästää tai olla päästämättä, kun ei ole kysymys vankeusrangaistuksesta. Jokaisella on ensisijaisesti oma elämä ja omat ratkaisut, toinen ei voi toista mihinkään pakottaa. Jos ukko on vieraissa käyvää tai vaikkapa lastenhoidosta luistavaa tyyppiä, vaihtoehtoina on vain hyväksyä tai lähteä. Ei se kontrollointi sitä mihinkään muuttaisi, mutta olisi itselle äärimmäisen stressaavaa.

Vierailija
131/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi silloin mikään äijien saunailta ole, jos siellä akkojakin on mukana :D

Nämä akathan voisivat pitää omat iltamansa muualla ja antaa äijien olla keskenään. Aika erikoisilta äijien saunaillalta kuulostaa, kieltämättä :D

Tai nämä naiset kasvattavat itselleen kullin ja pallit joka kerta, kun äijäilloista on kysymys xD

Vierailija
132/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karrikoidusti että mikä mies se sellainen on että akkaansa tottelee????

Sellainen mies, joka kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan ja perhettään. Ennenkaikkea tällaisella miehellä se vaimo on.

Vierailija
133/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteita on monia. Meillä ei ole tätä ongelmaa ollut, riittää kun ilmoittaa että lähtee. Kumpikin on sopivasti mennyt, ettei ole tullut sellaista oloa, että olisi koko ajan lasten elämästä poissa. Mutta mies on lähdössä parin viikon päästä kalastusreissulle viikonlopuksi. Meillä on 10kk vanha lapsi, joka on valvottanut ennen kaikkea minua joka yö syntymästään asti. Ennen juhannusta sanoin miehelle, että nyt järjestää niin, että menevät vauvan kanssa yhdeksi yöksi anoppilaan että saan yhden yön nukkua ennen kun menen järjiltäni. Kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut, vaikka olen muistuttanut asiasta, ilmoitin, että mikäli en saa niitä yöunia, en uskalla jäädä ķahden lapsen kanssa viikonlopuksi yksin kotiin ja että lähden juuri sinä viikonloppuna vanhemmilleni yksin nukkumaan. Se ei saa vedellä, että toinen hoitaa lapset jatkuvasti yksin ja toinen menee miten lystää. Molemmat ovat vastuussa yhteisistä lapsista. Muussa tapauksessa en kyllä minäkään ymmärrä toisen menojen rajoittamista.

Vierailija
134/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Onko teidän miehet juoppoja, kun viihtyvät baareissa viikonloput? Mun silmiin tuollainen näyttäytyy väsyneenä ja säälittävänä elämäntapana.

Sä et taida tajuta, miten paljon Suomessa on juoppoja miehiä.

Vierailija
135/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karrikoidusti että mikä mies se sellainen on että akkaansa tottelee????

Sellainen mies, joka kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan ja perhettään. Ennenkaikkea tällaisella miehellä se vaimo on.

Totta. Se on vähän joko-tai-tilanne, tai sellaiseksi joka tapauksessa muuttuu.

Tähänkin tieteellä on ratkaisu sitten kun kännäykset voi hoitaa keskellä päivää ja krapula ja känni poistuu tabletilla.

Vierailija
136/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinhan minä jäänyt kaverin tykö pitämään hauskaa, mutta mies sitten joi itsensä lähes tainnoksiin ja suuttui, kun olisin itse halunnut jäädä hauskaa iltaa viettämään enkä lähteä kotiin ja tämä olisi voinut kotiin mennä itsekseen. Riidan välttämiseksi, lähdin sitten kotiin itsekin. Se siitä illasta, kello ei ollut edes 23.00, kun nukkumaan mentiin.

Itse tuo kumminkin yksin menisi kuin tuuliviiri minkä ehtisi ja luonnollisesti en saisi siitä itseeni ottaa ;)

Kerran oli exänsä joku ihme este, ettei voitu eräässä baarissa poiketa. Ei mun elämään vaikuta exät mitenkään, jos menen baarin, exä sattuu siellä olemaan niin siinäpä on.

Vierailija
137/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on heti vaikea ja hankala pirttihirmu, kun samoja oikeuksia ja vapauksia vaatii suhteessa, mitä miehille pitää sallia. Jopa sallia miehiltä vastuistaan luistaminen yhtenään.

Vierailija
138/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin. Kuulin olevani näitä, jotka "ei päästä mihinkään". Tosiasiassa mies ei jaksanut töiden jälkeen lähteä.

Vierailija
139/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteita on monia. Meillä ei ole tätä ongelmaa ollut, riittää kun ilmoittaa että lähtee. Kumpikin on sopivasti mennyt, ettei ole tullut sellaista oloa, että olisi koko ajan lasten elämästä poissa. Mutta mies on lähdössä parin viikon päästä kalastusreissulle viikonlopuksi. Meillä on 10kk vanha lapsi, joka on valvottanut ennen kaikkea minua joka yö syntymästään asti. Ennen juhannusta sanoin miehelle, että nyt järjestää niin, että menevät vauvan kanssa yhdeksi yöksi anoppilaan että saan yhden yön nukkua ennen kun menen järjiltäni. Kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut, vaikka olen muistuttanut asiasta, ilmoitin, että mikäli en saa niitä yöunia, en uskalla jäädä ķahden lapsen kanssa viikonlopuksi yksin kotiin ja että lähden juuri sinä viikonloppuna vanhemmilleni yksin nukkumaan. Se ei saa vedellä, että toinen hoitaa lapset jatkuvasti yksin ja toinen menee miten lystää. Molemmat ovat vastuussa yhteisistä lapsista. Muussa tapauksessa en kyllä minäkään ymmärrä toisen menojen rajoittamista.

Meillä minä olen valvonut 6kk. Mies on lähdössä saunailtaan ja hänen poikansa edellisestä suhteesta on tulossa samana päivänä, eli mun kontollani erittäin hankala ja vaativa esiteini ja valvottava vauva ja todennäköisesti lauantain puolelle menee ukolla saunaillaksi naamioidut ryyppäjäiset sekä makaa koko päivän eikä tee yhtään mitään.

Ei se muuten menisi, mutta ilmaisen viinan bileet ja haaraväliään levittelevä sihteeri houkuttelee >:(

Vierailija
140/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen huomannut, että ne liitot, joissa mies kysyy kiltisti lupaa menoihinsa ja jättää ne heti jos käsky käy, ovat pisimpiä ja onnellisimpia. Kyllä hyvän liiton dynamiikka vain on sellainen, että vaimo pitää vähän kuria miehelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi