Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
301/443 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennenkin käytettiin puhelimia. Minä olin vauvan kanssa Töölössä Hietarannalla. Kun meheni pääsi kesällä jo kolmelta työstä oli kätevää soittaa hänelle töihin, että tänään olemme taas täällä rannalla. Siitä menimme sitten yhdessä lähelle mummolaan , serkkulaan tai kotiin rantoja pitkin. Siis Hietsussa oli puhelinkoppeja, jonne usein oli ihan jonoja. Kyllä ihmiset silloinkin olivat sosiaalisia. Ei se elämä niin kovin ole muuttunut. Vauvalomalla ei maksettu mitään rahoja. Asiat hoidettiin silloinkin puhelimella. Perheellinen varmaan tarvitsee paljon enemmän puhelinta. Ei ole lainkaan tyhjäpäistä olla tavotettavissa.

Vierailija
302/443 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen mukaan ottamista ihmettelevät eivät varmaan ole ajatelleet onnettomuuden mahdollisuutta. Jos rannalla on valvoja, ei ole niin väliksi, mutta muuten on hyvä olla laite, jolla soittaa 112 hädän hetkellä. Veden varassa hätään joutuminen ei katso uimataitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/443 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen vaan uimaan ja jätän rantakassiin. Jos häviää niin häviää.

Vierailija
304/443 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenpitävä kalukukkaro on tämän vuoden hittituote Euroopan rantakohteissa.

Vierailija
305/443 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymyshän poiki runsaasti vastauksia, joissa arvoesineet sujautetaan  perse- emätin- ja jopa  esinahka-piiloon.

Varmasti jos joku kysyy seuraavaksi, että minne laitatte kesämökki-tavaranne talven ajaksi suojaan esim.kottikärrit, haravat, kaivontekoa odottavat betonirenkaat, niin vastaus on varmasti: Pilluun! Anukseen! Pistän kaikki jätesäkkiin ja voitelen säkin moottorioljyllä ja sujautan emättimeen, jee!

Vierailija
306/443 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää puhelimen autoon niin mihin sitten auton avain? Kestääkö keskuslukitus näppäin vedessä lillumista- tuskin?!

Vierailija
307/443 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyterissä ainakin olemme miesten kanssa vahti eet sukukalleuksia porukalla. Sinne vaan junan kyytiin, se lähtee kakkosraiteelta. Jos myöhästyy, niin voi tulla perään rusina-resiinalla.

Vierailija
308/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin keskustellaan muiden rannalla olijoiden kanssa, eli sanoin vieressä oleville, että käyn uimassa, voitteko vähän vahtia mun tavaroita (laitan kyllä vähän piiloon, ettei ole siinä suoraan näkyvillä) ja minä vastavuoroisesti vahdin hänen. Eli jos joku tulee liian lähelle naapurin vilttiä, niin ajattelin nosta seisomaan ja kävelen siihen viltille kyselemään, että onko jotain hukassa.

Ei ole tosin koskaan tarvinnut tehdä noin. Mutta hyvä toki varautua.

Vierailija
309/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin ja kortit hotelliin, pyyhe ja vesipullo. en oo rannalla makaaja joten uinti, kuivaus ja näkemään nähtävyyksiä silloin kun kävin nk rantaloma kohteissa. toien kanssa niin ei yhtäaikaa uimaan

Vierailija
310/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillanen kirjoitti:

Hivakkaan

Tee ensin niin kuin kajakkimelojat perinteisesti tekevät: Rullaa puhelimesi päälle "henkilökohtainen suojavaruste" ja solmi se hyvin. Puhelinta voi hyvin käyttää ohuen kumin läpi, mutta suoja on ehdottoman vesitiivis.

Toiseksi: Työnnä näin suojattu puhelin "sinne", näin se kulkee huomaamattomasti mukanasi.

Kolmanneksi: Kytke värinähälytys päälle, niin huomaat mahdolliset yhteydenottoyritykset.

Hyvää kesää sinullekin!

Vierailija
311/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yleensä rannalle autolla, jolloin kaikista arvokkaimmat esineet (kuten käsilaukun sisältöineen) jätän tietenkin sinne.

-Yksin uidessa suljen auton avaimen ja kännykän tällaiseen vedenpitävään pussukkaan:

https://m.motonet.fi/fi/tuote/9501594/Celly-vesitiivis-suojapussi-alypu…

-Vedenpitävän kännykkäpussukan taas pistän tällaiseen superjoustavaan urheilu-vyölaukkuun joka ei uidessa haittaa menoa tippaakaan:

https://www.tokmanni.fi/heijastava-vyolaukku-keltainen-6970162341102

Tällä metodilla olen mennyt jo vuosia, sekä kotimaassa että ulkomailla. Aina olen saanut snorklata, surffata ja uiskennella kaikessa rauhassa vahtimatta liikaa rannalle jääneitä tavaroita, kun tiedän että tavarat on tallessa ja kunnossa omilla vyötäisillä. :-)

Vierailija
312/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ne vesitiiviissä pussissa rintavakooni. Olen runsas nelikymppinen sinkkunainen, jolla on oikein hyvin todella erittäin suuret ja riippuvat rinnat kuppikokoa M. Usein kyllä uin hyvin syrjäisellä ja hiljaisella rannalla omassa pikku poukamassani haaveillen unelmieni prinssistä, joka tykkäisi minusta ja uhkeasta mahtipovestani!

Vierailija
313/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän hanskalokeroon. Kun menen rannalle menen rannalle enkä mihinkään Call of Duty-karsintoihin.

Vierailija
314/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivetaan hiekkakuoppaan. Tosi syvälle.

Vierailija
315/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan alle.

Vierailija
316/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alle.

Tähän juutalainen ei pysty.

Vierailija
317/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaseen pikkuiseen numerolukolliseen mukana kannettavaan turvakaappiin. Vähän niinkuin hotellihuoneissa monesti ulkomailla on.

Tuohon vielä kylkeen sireeni joka alkaa soimaan mikäli joku kaappia vähänkään nostaa.

Vierailija
318/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tavarat voi jättää rannalle, mutta nykyään on niin paljon vihervasemmistolaisia, että tavarat eivät pysy siellä minne ne jättää.

vihervasemmistolaisen aatteen mukaan kaiken, mitä ei ole lukittu, saa varastaa

Vierailija
319/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen mukaan ottamista ihmettelevät eivät varmaan ole ajatelleet onnettomuuden mahdollisuutta. Jos rannalla on valvoja, ei ole niin väliksi, mutta muuten on hyvä olla laite, jolla soittaa 112 hädän hetkellä. Veden varassa hätään joutuminen ei katso uimataitoa.

Jollakin sim-kortittomalla puhelimellakin pystyy soittamaan hätäkeskukseen.

Vierailija
320/443 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kävisin yleisellä rannalla, se tarkottaisi, että autolla kulkisin. Koska autolla kulkisin olisi mulla puhelinkin mukana. Autoon en uskalla jättää mitään arvokkaampaa.

Jonkun craft videon kerran näin, kun käyttivät tyhjää shampoo pulloa puhelimen ja avainten piilotukseen. Ehkä semmoisen tekisin. Jos menisin yksin.

Tai sitten vähän kattelisin ympärilleni ja liittoutuisin samanlaisen reppanan kanssa kuin mä. Mulla on hyvä ihmistuntemus, että voisin shampooni jättää jollekin vahdittavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi