Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Kommentit (443)
Mulla on rannalla taskulliset beach volley shotsit tai surffishotsit + vedenkestävä puhelin jonka kanssa voi käydä pulahtamassa huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voisi olla lokeroita rannoilla, joihin voisi laittaa vaikkapa oman lukon, kuten kuntosalilla. Olen laittanut palautetta kaupungille Helsinki mutta ei mitään ole tehty.
Miksiköhän ? Kuolleena syntynyt idea.
Sellaiset tehtäisiin ja viim viikon päästä kaikki olisi rikottu. Mene la / su aamuna puistoon. Keskenkasvuset ovat olleet picnicillä ja puisto sotkua täynnä. Valitetaan ei oo roskiksia, mutta silti ei voi jälkiä kantaa
Minä jätän puhelimen kotiin. En ole rannalla hälytysvalmiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ennen tavarat voi jättää rannalle, mutta nykyään on niin paljon vihervasemmistolaisia, että tavarat eivät pysy siellä minne ne jättää.
vihervasemmistolaisen aatteen mukaan kaiken, mitä ei ole lukittu, saa varastaa
Näinkö on? Meilläpäin on fillarit äärioikeiston haluttua tavaraa. Aina joku klaninisti sahailemassa lukkoa irti.
Ei, vaan se on sosiaalidemokraatti, joka sitä lukkoa sahaa. Heidän ajattelutapa on se, että mikä on sinun, on vähän minunkin.
Tamponin narussa roikkuu kätevästi.
Anukseen rasvan kanssa, ihana uida sammakkoa
En ota puhelinta enkälompakkoa mukaan rannalle, vain kotiavaimet. Mutta asunkin meren äärellä joten kotimatka on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
En ota puhelinta enkälompakkoa mukaan rannalle, vain kotiavaimet. Mutta asunkin meren äärellä joten kotimatka on lyhyt.
Sama, lisäksi en ota juomaa enkä ruokaa, niin rannallaolo jää luonnostaan niin lyhyeksi, että ihon palamista ei tapahdu, vaikken käytä aurinkorasvaa.
Perseeseen minä ne tungen, ennen ei mahtunut ku avaimet mutta nyt mahtuu jo kännykkä ehkäpä jopa tabletti, Börje on hieman venytellyt rupareikää.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan ottaisin jonkun pussin, jonka sisälle laittaisin puhelimen yms ja piilottaisin pussin hiekan alle, päälle laittaisin pyyhkeen merkiksi.
No niin, nyt idea vesittyi. Kuitenkin voro näkee tämän ja kaivaa kaikkien yksinäisten pyyhkeiden alta olevaa hiekkaa jotta saa arvotavarani käsiinsä.
Barcelonassa osa paikallisista teki näin eli pyhkeen alle "kuoppaan".
Olen jättänyt autoon. Autossa on äänitunniste, niin sitä ei noin vaan huijata.
Kortsuun ja perseeseen. Ei mene hiekkaa eikä vettä. Eikä rosvo älyä tutkia persettä, vaikka kohdalle sattuisi
siinä onkin se ongelma nykyajan kanssa kun tarttee sitä pirun älyälypuhelinta puhelinta mutta jos menen yksin biitsille rentoutumaan jouttuu olemaan huolissaan siitä puhelimesta. piru kännykät. no itse olen ratkaissut asian niin etten oikeastaa mene yleisille rannoille vaan aina sinne jonnekin syrjään ja viimeksi ripustin shortsit joissa oli kännykkä niin tukevan oksanhaaraan piiloon.
Uin semmosella rannalla jossa on iso kivi vedessä, siinä on vanha linnunpesä, kahlaan veteen tavaroiden kanssa ja laitan ne siihen kivelle :) On muuten pysyneet turvassa!
Vesitiiviitä puhelinpusseja kaulanauhalla saa kaupasta . Halvin on "minigrip". Itse en osta enää kuin vähintään roiskeveden kestävän puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä himaan se puhelin. Äly hoi!
Joskus on pakko olla tavoitettavissa koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei niin kamalasti haittaisi, vaikka laukku pöllittäisiin. Puhelin on vanha ja sen saa kuoletettua jos pöllitään, pankkikortin saa samoin tapettua heti ja niitä on monta ja vain 1 mukana, käteistä en pidä ja muut tavarat ei ole arvokkaita. ray banin arskat pidän päässä :)
Eli tyhmästi jätän tavarat ulkomaillakin varkaiden armolle. Suomessa en ole koskaan vilkkailla rannoilla, pikkurannoilla luotan suomalaisiin (mikä ehkä tyhmää sekin)
Ihme kyllä, tällä asenteella olen ollut jo kauan että hällä väliä, ja mitään multa ei ole koskaan varastettu :D
Jos se puhelin pöllitään, millä otat yhteyttä pankkiin ja kuoletat kortin?
Jos ei ole kaveria mukana. Pysäytteletkö vastaantulijoita?
Miksi uimarannoille ei laiteta lukittavia kaappeja säilytykseen. Ja joka ilta tyhjennetä jos joku unohtaa jotain.
Uimarin turvapoijuun, jossa oma kuivakassi, esim. https://www.treenikamat.fi/fi/tuote/turvapoiju?gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIAR…