Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
341/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarin turvapoijuun, jossa oma kuivakassi, esim. https://www.treenikamat.fi/fi/tuote/turvapoiju?gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIAR…

Vierailija
342/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alataskuun sujahtaa piiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rannalla taskulliset beach volley shotsit tai surffishotsit + vedenkestävä puhelin jonka kanssa voi käydä pulahtamassa huoletta.

Vierailija
344/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voisi olla lokeroita rannoilla, joihin voisi laittaa vaikkapa oman lukon, kuten kuntosalilla. Olen laittanut palautetta kaupungille Helsinki mutta ei mitään ole tehty.

Miksiköhän ? Kuolleena syntynyt idea.

Sellaiset tehtäisiin ja viim viikon päästä kaikki olisi rikottu. Mene la / su aamuna puistoon. Keskenkasvuset ovat olleet picnicillä ja puisto sotkua täynnä. Valitetaan ei oo roskiksia, mutta silti ei voi jälkiä kantaa

Vierailija
345/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän puhelimen kotiin. En ole rannalla hälytysvalmiudessa.

Vierailija
346/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennen tavarat voi jättää rannalle, mutta nykyään on niin paljon vihervasemmistolaisia, että tavarat eivät pysy siellä minne ne jättää.

vihervasemmistolaisen aatteen mukaan kaiken, mitä ei ole lukittu, saa varastaa

Näinkö on? Meilläpäin on fillarit äärioikeiston haluttua tavaraa. Aina joku klaninisti sahailemassa lukkoa irti.

Ei, vaan se on sosiaalidemokraatti, joka sitä lukkoa sahaa. Heidän ajattelutapa on se, että mikä on sinun, on vähän minunkin.

Vierailija
347/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponin narussa roikkuu kätevästi.

Vierailija
348/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anukseen rasvan kanssa, ihana uida sammakkoa

Vierailija
349/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota puhelinta enkälompakkoa mukaan rannalle, vain kotiavaimet. Mutta asunkin meren äärellä joten kotimatka on lyhyt.

Vierailija
350/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota puhelinta enkälompakkoa mukaan rannalle, vain kotiavaimet. Mutta asunkin meren äärellä joten kotimatka on lyhyt.

Sama, lisäksi en ota juomaa enkä ruokaa, niin rannallaolo jää luonnostaan niin lyhyeksi, että ihon palamista ei tapahdu, vaikken käytä aurinkorasvaa.

Vierailija
351/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen minä ne tungen, ennen ei mahtunut ku avaimet mutta nyt mahtuu jo kännykkä ehkäpä jopa tabletti, Börje on hieman venytellyt rupareikää.

Vierailija
352/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan ottaisin jonkun pussin, jonka sisälle laittaisin puhelimen yms ja piilottaisin pussin hiekan alle, päälle laittaisin pyyhkeen merkiksi.

No niin, nyt idea vesittyi. Kuitenkin voro näkee tämän ja kaivaa kaikkien yksinäisten pyyhkeiden alta olevaa hiekkaa jotta saa arvotavarani käsiinsä.

Barcelonassa osa paikallisista teki näin eli pyhkeen alle "kuoppaan". 

Vierailija
353/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt autoon. Autossa on äänitunniste, niin sitä ei noin vaan huijata.

Vierailija
354/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuun ja perseeseen. Ei mene hiekkaa eikä vettä. Eikä rosvo älyä tutkia persettä, vaikka kohdalle sattuisi

Vierailija
355/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä onkin se ongelma nykyajan kanssa kun tarttee sitä pirun älyälypuhelinta puhelinta mutta jos menen yksin biitsille rentoutumaan jouttuu olemaan huolissaan siitä puhelimesta. piru kännykät. no itse olen ratkaissut asian niin etten oikeastaa mene yleisille rannoille vaan aina sinne jonnekin syrjään ja viimeksi ripustin shortsit joissa oli kännykkä niin tukevan oksanhaaraan  piiloon.

Vierailija
356/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin semmosella rannalla jossa on iso kivi vedessä, siinä on vanha linnunpesä, kahlaan veteen tavaroiden kanssa ja laitan ne siihen kivelle :) On muuten pysyneet turvassa!

Vierailija
357/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesitiiviitä puhelinpusseja kaulanauhalla saa kaupasta . Halvin on "minigrip". Itse en osta enää kuin vähintään roiskeveden kestävän puhelimen.

Vierailija
358/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä himaan se puhelin. Äly hoi!

Joskus on pakko olla tavoitettavissa koko päivän.

Vierailija
359/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei niin kamalasti haittaisi, vaikka laukku pöllittäisiin. Puhelin on vanha ja sen saa kuoletettua jos pöllitään, pankkikortin saa samoin tapettua heti ja niitä on monta ja vain 1 mukana, käteistä en pidä ja muut tavarat ei ole arvokkaita. ray banin arskat pidän päässä :)

Eli tyhmästi jätän tavarat ulkomaillakin varkaiden armolle. Suomessa en ole koskaan vilkkailla rannoilla, pikkurannoilla luotan suomalaisiin (mikä ehkä tyhmää sekin)

Ihme kyllä, tällä asenteella olen ollut jo kauan että hällä väliä, ja mitään multa ei ole koskaan varastettu :D

Jos se puhelin pöllitään, millä otat yhteyttä pankkiin ja kuoletat kortin? 

Jos ei ole kaveria mukana. Pysäytteletkö vastaantulijoita? 

Vierailija
360/443 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uimarannoille ei laiteta lukittavia kaappeja säilytykseen. Ja joka ilta tyhjennetä jos joku unohtaa jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä