Pitäisi viedä auto pesuun mutten osaa käyttää/mennä sinne pesuhalliin
Kommentit (34)
Eikö sitä vaan anneta bensa-aseman pojalle avaimet kouraan ja käsketä pesemään? Ei sinne halliin itse mennä.
Ajat vaan auton siihen pesuhallin ovien eteen ja jätät siihen käyntiin ja avaimet sisään.
Pesulan työntekijät sitten ajavat siitä halliin. Itse voit mennä odottelemaan uloskäynnille.
Siinä maksuautomaatin vierellä on tarkat toimintaohjeet, käy vaikka lukemassa etukäteen ja katso jonottaessasi miten muut toimivat. Ohjeet vaihtelevat paikoittain, useimmiten pitää pysyä autossa sisällä, ikkunat kiinni, käsijarru pois päältä, mutta on sellaisiakin jossa pitää mennä ulos autosta.
Mä olin kauppakeskuksen vieressä autopesulassa. sinne auto tunniksi niin ne pesee kunnon raivoliuottimella kaiken talvella jääneen pien irti, putsaa shampoolla ja laittaa ohuen vahan, koko lysti viiskymppiä. voit sitten itse pestä seuraavan kerran ja sillä kertaa parempaa vahaa pintaan.
Kaverit neuvoo siellä, siis ainakin siellä missä minä käyn. Ottavat maksun, suihkuttavat letkylla irtopölyn ja pesuainetta pintaan. Sitten näyttävät käsimerkein, mihin kohtaan ohjaat auton. Sen jälkeen vaihde vapaalle ja jalka pois jarrulta. Lopussa liikennevalo punainen muuttuu vihreäksi, kun voit laittaa vaihteen päälle ja ajaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat auki, kattoluukku auki jos sellainen on. Peilit levälleen ja antenni sojottamaan. Suu auki.
V*ttu mikä neropatti!
Oliko todellakin ylivoimaista antaa asiallinen vastaus?
En minäkään. En halua olla autossa sisällä kun sitä harjat pesee. Kaikki vaikuttavat olevan sellaisia.
Joo. Mun auton oli aina pesettänyt iskä. En sitten uskaltanut yksin, nii myin sen auton. Kyllä ratikka on paljon kivempi.
Tai et vaan pese autoa. Meillä 11 vuotta vanha auto, joskus letkulla huuhdottu, ei sitä muuten ole pesty. Ihan ok kunnossa se silti on.
En koskaan pesetä autoa, mies saa hoitaa. En ole myöskään koskaan tankannut autojamme. Tämä saa monet nostelemaan kulmakarvojaan. Mutta todettakoon, että eipä ole mieskään koskaan pessyt tiski- tai pesukoneen tai kuivausrummun sihtejä. Hän ei ole myöskään koskaan pyyhkinyt pölyjä, vaihtanut kukkamultia tai istuttanut/kylvänyt puutarhaan yhtään kukkaa. Ei pessyt eikä vaihtanut liinavaatteita sänkyihin. Tai montaa muutakaan asiaa, joita minä teen usein.
Otat koodin, näytät sen siihen koodilukijaan, ajat sisään siten että oot keskellä sitä linjaa niin pitkälle kun sivussa palkeissa lukee seis. Sitten odotat vaan, että pesu loppuu. lopuksi ajat ulos eteenpäin tai peruutat, riippuen pesulasta.
Antenni irti jos perinteinen ja mahdollinen vetokoukun suojus myös lähtee irti helposti pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat auki, kattoluukku auki jos sellainen on. Peilit levälleen ja antenni sojottamaan. Suu auki.
😄😄😄
🇺🇦🇮🇱
Käyt vaan aamulla suihkussa, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa provoa.
Mikä tässä oli provoa? Luulen, että aika moni nainen ei ole pesettänyt autoa pesulassa. Jos perheessä on mies, hän yleensä tekee tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Otat koodin, näytät sen siihen koodilukijaan, ajat sisään siten että oot keskellä sitä linjaa niin pitkälle kun sivussa palkeissa lukee seis. Sitten odotat vaan, että pesu loppuu. lopuksi ajat ulos eteenpäin tai peruutat, riippuen pesulasta.
Mikä hiton koodi? Kortilla mun on pitänyt maksaa, samalla tavalla kuin parkkimaksukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa provoa.
Mikä tässä oli provoa? Luulen, että aika moni nainen ei ole pesettänyt autoa pesulassa. Jos perheessä on mies, hän yleensä tekee tuollaiset.
Eri, mut eli sekö on sinun mielestäsi ns. miesten homma?
Suhtaudutko samalla tavalla jos täällä joku mies tulee kyselemään apua esimerkiksi pyykin pesussa? Mitkä on sinun mielestäsi naisten hommia?
Ihan ilman sarvia ja hampaita kyselen