Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
241/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaippaan pyyhkeen viereen. Teen siitä käärön kuin olisi menossa roskiin, kukaan ei ole koskenut.

Vierailija
242/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä varkaita voi olla millä tahansa uimarannalla. Itse olin uimassa pari vuotta sitten syrjäisellä mutta suositulla uimarannalla pääkaupunkiseudulla, ja olin onneksi varautunut niin, ettei minulla ollut mitään arvokasta mukana, koska piipahdin vain uimassa. Kun olin uimassa, rannalle saapui seurue itäeurooppalaisia romaneja. Näin suoraan vedestä, kuinka seurue vähän ajan kuluttua lähetti noin 8 -vuotiaan pikkutytön kiertelemään laukkuni ympärillä ja kurkkimaan vähän avonaisen laukun sisälle, jos siellä olisi jotakin arvokasta. Tyttö oli niin nuori, ettei vielä osannut teeskennellä kunnolla "muuten vain pyörähtelyä" laukkuni ympärillä. Sen jälkeen olen opetellut varovaiseksi ja tarkkailen aina välillä tavaroitani millä tahansa uimarannalla ja muista rannalla oleskelijoista riippumatta, koska kyllä se on sellainen tilaisuus varastaa, minkä varkaat huomaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan alle.

Vierailija
244/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä varkaita voi olla millä tahansa uimarannalla. Itse olin uimassa pari vuotta sitten syrjäisellä mutta suositulla uimarannalla pääkaupunkiseudulla, ja olin onneksi varautunut niin, ettei minulla ollut mitään arvokasta mukana, koska piipahdin vain uimassa. Kun olin uimassa, rannalle saapui seurue itäeurooppalaisia romaneja. Näin suoraan vedestä, kuinka seurue vähän ajan kuluttua lähetti noin 8 -vuotiaan pikkutytön kiertelemään laukkuni ympärillä ja kurkkimaan vähän avonaisen laukun sisälle, jos siellä olisi jotakin arvokasta. Tyttö oli niin nuori, ettei vielä osannut teeskennellä kunnolla "muuten vain pyörähtelyä" laukkuni ympärillä. Sen jälkeen olen opetellut varovaiseksi ja tarkkailen aina välillä tavaroitani millä tahansa uimarannalla ja muista rannalla oleskelijoista riippumatta, koska kyllä se on sellainen tilaisuus varastaa, minkä varkaat huomaavat.

Tätä on äänestetty ja nyt sitä saa, nyt sitä saa!

Vierailija
245/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän rannalle kassiin tai aurinkotuolin päälle. Käyn nimittäin vain luxushotellien rannoilla eikä siellä kukaan mitään varasta.

Uuh. Kuinkas nyt näin eksyitkään rahvaan keskustelupalstalle? 😀

Vierailija
246/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aifhöyni7plös solahtaa iloisesti emättimeeni ja pysyy tallessa sohvakalustoni vieressä.

Vierailija
247/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys ap:llä. Otan tietysti mukaan. Uikkareissa kännykkätasku, johon saan sen kiinnitettyä turvallisesti. Lompakkoa sun muuta en ota uimarannalle ollenkaan.

Vierailija
248/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan kuistin kaiteelle.

Vierailija
249/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä niitä varkaita voi olla millä tahansa uimarannalla."

Julkisilla uimarannoilla kyllä, mutta otsikossa puhutaan rannoista. Meidän omalla saarella, meidän rannoilla ei ole varkaita - ainakaan silloin kun me olemme siellä. Siitä pitää reipas terrierivahti kyllä huolen.

Vierailija
250/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin likaisiin alushousuihin.

Toisaalta jollekin se voi olla vain houkuttelevampi.

Vierailija
251/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se luuri pakko ottaa mukaan ihan joka paikkaan?

On. Olen pyytänyt, että se laitetaan mukaani arkkuun kun kuolen. Ei koskaan voi tietää, jos tuonpuoleisessa ei myydäkään älypuhelimia.

Onko siellä kenttää? Ja saako ladattua. Muista laturi mukaan.

Ljulisettä siellä sais puhelimia, jos on kenttää ja mahdollisuus ladata.

Vierailija
252/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärin käyttämättömään lapsen vaippaan

MInä taas käärin käytettyyn lapsen vaippaan.  Joudun ostamaan puhelimen monta kertaa viikossa  ja pyytämään isännöitsijältä  yhtä monesti uuden avaimen kämpääni. 

Ai saakeli, ny vasta hokasin.

Vierailija
253/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkaisilla rannoilla yksi jää aina rannalle vahtimaan tavaroita. Myöhemmin vuoronvaihto niin hänkin pääsee uimaan.

Jos on meidän lisäksi vain esim. yksi tavallisen oloinen lapsiperhe samalla rannalla (ja näin usein on koska vältämme ruuhkaisia rantoja) niin sitten voidaan laittaa tavarat hyvän matkan päähän heistä ja käydä uimassa samalla tavaroita silmällä pitäen.

Vierailija
254/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan jättäisin autoon ja ovet lukkoon. Tai ihan kotiin jättäisin.

Kun käyn uimarannalla, en ota muuta henkilökohtaista omaisuutta mukaan kuin kakkossilmälasit kotelon kera, vanhemman rannekellon sekä avaimet. Lompakon ja kännykän jätän kotiin ja rannekellosta näkee ajan kulun miten pitkään siellä uimarannalla on tarkoitus olla.

Vierailija
255/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani yksin ulkomailla olen ottanut mukaan perinteisemmän matkapuhelimen, jolla ei pääse nettiin ja jonka rahallinen arvo ei ole suuri.

Matkassa toki on ollut myös joko tabletti / läppäri / älypuhelin, jonka jätän hotellin turvasäilytykseen muiden arvotavaroiden kanssa jos uimaan aion.

Uimaan mennessä otan rahaa vain käteisellä muutamia kymppejä kukkaroon, jonka toki "piilotan" pyyhkeen alle. Kukaan ei oo halunnut varastaa mun pikku kukkaroa tai älytöntä puhelinta.

Vierailija
256/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten vaippaan pyyhkeen viereen. Teen siitä käärön kuin olisi menossa roskiin, kukaan ei ole koskenut.

Tämä on ollut vinkkinä jo pari vuotta niin monessa paikassa, Iltiksessäkin jne. että kohta alkaa takuulla nämä vaippakääröt kiinnostaa varkaita.

Vierailija
257/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvanvaippaan, joka kääräistään kuin käytetty vaippa. Ympärille halutessaan voi ripotella vähän leluja ja vauvatarvikkeita. Vai tuliko tämä jo? Toimii.

Itseäni kovasti kiinnostaa, että miten yksin liikkuva ihminen ulkomailla suorittaa tämän vaipan asettelun ja lelujen ripottelun niin, että se ei näytä oudolta ja nimenomaan kiinnitä huomiota? Yleensä rantarosmot seuraavat sivummalla kun uusia ihmisiä saapuu rannalle. Yksin liikkuva ihminen, joka asettelee vaippaa ja leluja takuu varmasti herättää kiinnostusta, että mitähän tuokin leidi ilman lapsia vaippaan kääräisee...

Vierailija
258/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjään ihan hyvin uimareissun ajan ilman puhelinta,eli se jää kotiin aina.

Vierailija
259/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun monet nuoret ihmiset ajattelee, että vain kännykästä voi kuunnella musiikkia ulkona ja siksi pitää koko mötikkä olla aina mukana. On olemassa kaikenlaisia uimisen ja vedenkestäviäkin mp3 soittimia ja kuulokkeita. Ei ne ole mihinkään kadonneet, kehittyneet vaan. Tosiurheilijat tietää kyllä.

Vierailija
260/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme suostu pelkäämään! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on äänestetty ja nyt sitä saa, nyt sitä saa!

Vähän myöhäinen herätys sulla, sillä romanithan tulevat Eu:n myötä Itä-Euroopasta. Millään eduskuntavaaleilla ei ole siihen vaikutettu vuosikausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän