Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
221/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan jättäisin autoon ja ovet lukkoon. Tai ihan kotiin jättäisin.

Kannattaa ehkä sammuttaa ja varjoon laittaa, jos autoon jättää. Akkua ei sais jättää auringonpaisteeseen eikä kuumaan.. autossa lämpötila voi kohota 80 asteeseen. Jos puhelin on päällä ja viel auringospaiseessa niin..

Vierailija
222/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pyyhe kainalossa ja vesipullo. En jaksa olla kun 2-3 tuntia varjossa ja uin. En oo aikoihin harrastanut enää biitsejä vaan kaupunkeja ulkomailla.. Suomessa en enää ota aurinkoa vaan fillaroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän vaan rannalle pyyhemytyn alle, en usko että tuo Nokia 3310 ihan ensimmäiseksi kiinnostaa varkaita. Ja jos kiinnostaa niin eipä ole huikea rahallinen menetys, numerot kotona tallessa paperilla.

Sama juttu. Ja myös kaikki yhteystiedot paperille merkitty. Eivät ainakaan katoa bittiavaruuteen.

Vierailija
224/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistettu aurinkorasva pullo ja kamat sinne. Näitä reissuja varten en käytä älypuhelinta. Usein vielä kaivan pulloa hiekkaan ja pyyhe päälle.

Vierailija
225/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan jättäny jonnekkin kassin pohjalle. Lasten kanssa kun on uimassa niin sitä rompetta on niin paljon ettei varkaatkaan ehdi löytää mitään arvokasta sieltä. Toisaalta. Asun pohjoisessa eikä ole koskaan yrittänyt kukaan täällä puhelintani varastaa. Ja jos joku oikeasti on niin vähäosainen ja epätoivoinen että varastaisi 4 vuotta vanhan samsungini josta on näyttö halki niin sen täytyy tulla isompaan tarpeeseen kuin minulla on.

Vierailija
226/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanvaippaan, joka kääräistään kuin käytetty vaippa. Ympärille halutessaan voi ripotella vähän leluja ja vauvatarvikkeita. Vai tuliko tämä jo? Toimii.

Vierailija
227/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanuriin - omaan tai muijan. Lapsen vasta, kun se on 16v.

Vierailija
228/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on vedenkestävä ja lompakko sekä avaimet vedenpitävään pussiin. Naisilla on toki hankalampaa koska he kuljettaa mukanaan aina koko omaisuuttaan laukussa.

Vierailija
229/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan hiekkaan ja asetan merkiksi hieman kuivahtaneen kissankakan, joka minulla aina on mukana. Hyvin on pysynyt tallessa.

Vierailija
230/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yrjöön krapulayrjöt siihen kuopan päälle, jonka olen ensin kaivanut niille kamoille. Ne laitan isoon kosmetiikkapussiin.

Vierailija
231/443 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan rintojen alle vedenpitävän pussin. On niin isot riipparit, että käyvät siihen tarkoitukseen hyvin. Kokouimapuvun alle tungen ne jemitsuun siis:)

Vierailija
232/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan uimisen ajaksi anustapin pois ja sujautan huomiota herättämättä kännykän tilalle. Ei kastu eikä rosvot vie. 

Vierailija
233/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta en ota mukaan ja kotiavaimeen laitan Bilteman kelluvan avaimenperän, minkä jälkeen laitan ne minigrip-pussiin, jonka laitan uimashortsien taskuun, sitten laitan vielä 4 hakaneulalla taskun aukkoja umpeen. Pyöränavain jää reppuun, joten sen menettäminen jää riskiksi, mutta sen kestän. En todellakaan halua miettiä vedessä ollessa tavaroitani.

Vierailija
234/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se luuri pakko ottaa mukaan ihan joka paikkaan?

Et mobiililipusta ole kuullut?

Vierailija
235/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain taisin lukea, että paras keino on kääriä lompakko/puhelin vauvan (puhtaaseen🌚) vaippaan ja teipata kiinni, ns. kakka/pissavaipaksi... Kuulemma ei pitkäkyntiset näihin koske🙃

Vierailija
236/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ihan rannalle mun kamppeet ja mun kissan viereen vartioimaan. Yleensä se tajutaan kiertää kaukaa, koska kyseessä on tosi iso kolli, joka on kova raapimaan.

Vierailija
237/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hillittömän kokoiset häppärit, että teen kuin rauskut saaliidensa kanssa, kiedon häppärit sen tavarakasan ympärille ja "nielaisen" sen kokonaisena pimpslooraani. Tärkeää on muistaa laittaa puhelin värinälle, että tietää milloin se soi.

Vierailija
238/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ainakaan pyyhkeen alle mitään kätkeä. vuosia sitten, menin uimarannalle ja vähän matkan päässä oli jonkun vartioimaton rantapyyhe ja kirja yms. kohta siihen maleksi ei-kantaväestöön kuuluva nuorisoporukka. yksi heistä nosti pyyhettä ja kaivoi kännykän ja lompakon sen alta kuin omansa. muut seisoskelivat muina miehinä pyyhkeen edessä.

luulin, että se oli heidän pyyhe.

pian siihen tuli pyyhkeen oikea omistaja ja nosti tietty äläkän, kun avaimet, kännykkä ja lompakko oli kadonnut.

olen kuullut paljon vastaavista tapauksista. me suomalaiset olemme liian luottavaisia ja sinisilmäisiä.

miten ihmiset tulivatkin toimeen ennen ilman kännyköitä!

Vierailija
239/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sen puhelimen voi laittaa kiinni uinnin ajaksi ja vaikka vaatteiden taskuun piiloon tms. Jos joku sieltä sen vie, niin ei ainakaan pääse soittelemaan, eikä ehkä sitten viitsi edes viedä koko puhelinta. Ja rahaa vain mahdollisimman pieni määrä mukaan ja tietysti taskuun ja pyyhe siihen päälle tms. Itse jätän kamppeeni suht rannan lähettyville, että ainakin voin pitää vähän silmällä tavaroitani uidessa.

Vierailija
240/443 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän rannalle kassiin tai aurinkotuolin päälle. Käyn nimittäin vain luxushotellien rannoilla eikä siellä kukaan mitään varasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä