Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****JOULUTÄHTÖSET*****perjantaita!

28.04.2006 |

Aloitanpa pinon kun tänne jo aamusella eksyin.

Lähinnä tulin etsimään eilistä pinoa ja toivoin löytäväni Carolinen kuulumiset.

Hänhän lähti eilen ultraan peläten kohdunulkoista..

Toivottavasti sinulla, Caroline, on kaikki hyvin! Tulethan kertomaan kuulumisiasi?

Omassa voinnissa ei mitään erikoista.. Nälkä on kova ja mussutan triplakokoista aamiaistia..

Aurinko paistaa jälleen kirkkaalta taivaalta.. kylläpäs meitä nyt kauniilla ilmoilla hemmotellaan =)

-mm- 6+2

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja uskaltauduin vihdoin liittymään joukkoon. Viestejä olen kyllä lueskellut jo pitemmän aikaa, mutta en uskaltanut liittyä ennenkuin kuin selvisi, että masussa asustellaan ihan oikeasti. Kaikki näytti olevan niin hyvin kuin tässä vaiheessa vain voi, la 6.12. Pahoinvointi ja armoton väsymys on vaivana, mutta ehkäpä se helpottaa jossain vaiheessa. Myös edellisessä raskaudessa alku oli kamalaa. Onneksi voi lueskella miten muilla menee..ja saa vähän lohtua. Toivottavasti ei tule enään uusia ikäviä uutisia joulukuisille, vaikka vielä ollaan näin alkuraskaudessa. Edelleen itsekin vielä varovaisella mielin, eikä viitsi kaikille kertoa, jos jotain ikävää tapahtuu. Onneksi kevät tulee ja lämmintä!!!!

Vierailija
22/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Ilmoittaudun urheasti joukkoon, vaikka kovasti pelottaakin pysyykö masuasukki mukana, tänään on kotilaskujen mukaan rv 7+7 ja neuvolakin vasta reilun viikon päässä, ultraa olen ajatellut muttei vielä varattuna, kuulun näihin pahoinvoiviin ja paljon nukkuviin, mitään ei saa aikaiseksi...

eli siis asustamme uudellamaalla, minä reilu 30v ja mies hieman alle. Esikoinen haaveissa ja + pääsi yllättämään nopeudellaan hieman, vaan ei passaa valittaa!

toivotan kaikille iloista vappua ja vointeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 1,5 v pitää vauhtia yllä, joten en ole turhia ehtinyt vielä kuumeilupalstalle tai tänne kirjottelemaan. Tein eilen plussatestin ja tässä tätä ollaan miehen kans sulateltu siitä asti. Kenellekään ei vielä kerrota, kun on ikäviä kokemuksia meilläkin näistä alkuraskauden keskenmenoista.. toivotaan et kaikki sujuu hyvin ja saadaan uutinen julkistaa sitten vähän myöhemmin.

Nettilaskurin mukaan olisin viikolla 6 ja LA 26.12.06. Armoton väsymys vaivana täälläkin, muuten ei onneksi vielä mitään! Toivottavasti pahoinvointi kiertää minut tällä kertaa..

Oikein mukavaa odotusta ja hauskaa vappua kaikille!

Vierailija
24/26 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans esikoinen pitää kiireisenä, mutta aina välillä pakko päästä kurkkaamaan tänne.

Eilen tein testin ja toden totta, plussa tuli (5+0). Kummastelin vain sitä, ku eskoisen raskaudesta plussa tuli heti näkyviin (4+6) ja nyt sain odottaa 5 minuuttia ennen kuin haalean haalea viiva tuli näkyviin. Tummui tosin vähän ajan päästä jonkin verran, mutta silti hiukka pelottaa, miksi nyt hormoneja oisi vähemmän kuin ed. raskaudessa. Testi, kun oli molemmilla kerroilla saman merkkinen (apteekin oma). En tiedä, onko muilla tällaisia pelkoja, mutta mulle tuli tunne, ettei keikki oo ihan kohdallaan..

No, yritän kuitenkin nauttia jo raskautumisestani!

Hauskaa vappua kaikille!

Vierailija
25/26 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä olisi uskonut alkuvuodesta, että kirjoittelen tänne odottavien palstalle. Niin siinä kuitenkin kävi, että plussaa näytti testi. Myönnän kyllä, että tuli tehtyä useampia testejä kun en voinut uskoa tulosta.

Tosi positiivinen asia varsinkin kun raskaaksi tulo piti lääkärin mukaan olla vaikeahkoa.

En ole vielä ihan perillä miten mitäkin lasketaan, mutta sellaisen kiekon mukaan taitaisi olla rv6 tai aikainen 7.

Väsymystä ja " hiljaista" oksettavaa oloa olen tässä poteunut muutaman päivän ja toivonut, että työpäivistä selviäisi kunnialla.

Iloisen epäuskon merkeissä.

Iloista vappua kaikille!

SAL

Vierailija
26/26 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan!

Aattelin vastata. Mull LA 20.12 ja kolmatta odotan et viikkoja laskurin mukaan n.7. Mulla ei oo ollu kans mitää oloo ja ei kyll oo edellisten kaa ollutkaa. Tosin raskaus vast niin alussa et kerkee viäl tulla.Ainaki sano kun neuvola aikaa tilasin.Rinnat on kyll tosi arat.