Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti treffeilla lasin skumppaa vain itselleen!

Vierailija
01.07.2018 |

Sovittiin treffit yhteen kivaan kahvilaan miehen kanssa. Kassajonossa kun oltiin niin en oikein heti keksinyt mitä ottaisin, mies sen sijaan töräytti takaani että ”olen lasin kuohuvaa”.
Hölmistyneenä sitten tilasin lasin itsellekin, sen jälkeen kun mies oli omansa maksanut.
Aika kummaa ettei tilannut sitten kahta samalla?

Kommentit (301)

Vierailija
21/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki selväksi alusta asti että oma talous ja että seksiä ei voi ostaa.

Vierailija
22/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys on so ladt season... Ikävä kyllä. Itse en vaivautuisi mokoman moukan kanssa uusille treffeille. Jos kyse olisi ollut ruuasta, niin sit ymmärrän että omat laskut. Lasillisen skumppaa jos ei edes naiselle tarjoa, niin kaverilta puuttuu pelisilmää, tai on äärimmäisen nuuka tai sitten ei vaan ole kiinnostunut susta.

Huvittavaa että nainen mieltää herrasmiesmäisyyden tulevan ilmi rahan muodossa.

Herrasmiesmäisyys näkyy ilmaisissa asioissa.

Voisiko tästä siis päätellä että herrasmiesmäisyys on sama asia kuin tuloinsiirrot mieheltä naiselle? Nouseeko herrasmiesaste sen mukaan kuinka paljon omia tuloja siirtää naiselle? Lasketaankohan herrasmiesaste absoluuttisissa vai suhteellisissa summissa? esim kovatuloiselle miehelle 50e lasku ei ole paljoa mutta pienituloiselle miehelle 50e lasku on suurempi reikä lompakkoon joten nouseeko herrasmiesaste yhtä paljon?

Sinun viestistäsi voi päätellä, että mikään "tulonsiirto" ei ole riittävä, jotta sinusta saisi herrasmiehen. Ne on ne käytöstavat, ei lompakko... Lasillinen skumppaa ei ole finanssikysymys vaan toisen huomioon ottamista, normaalille ihmiselle siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajana mies.

Fakta.

Ap on naisvihaaja lompakoloismies, joka yrittää todistella palstalla, että naiset olisivat rahsnahnrits.

Vierailija
24/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys on so ladt season... Ikävä kyllä. Itse en vaivautuisi mokoman moukan kanssa uusille treffeille. Jos kyse olisi ollut ruuasta, niin sit ymmärrän että omat laskut. Lasillisen skumppaa jos ei edes naiselle tarjoa, niin kaverilta puuttuu pelisilmää, tai on äärimmäisen nuuka tai sitten ei vaan ole kiinnostunut susta.

T. Köyhä sinkku moukka herrasmies

Vierailija
25/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tästä siis päätellä että herrasmiesmäisyys on sama asia kuin tuloinsiirrot mieheltä naiselle? Nouseeko herrasmiesaste sen mukaan kuinka paljon omia tuloja siirtää naiselle? Lasketaankohan herrasmiesaste absoluuttisissa vai suhteellisissa summissa? esim kovatuloiselle miehelle 50e lasku ei ole paljoa mutta pienituloiselle miehelle 50e lasku on suurempi reikä lompakkoon joten nouseeko herrasmiesaste yhtä paljon?

TULONSIIRTO? Kyseessä oli hei lasillinen (halpaa) kuohuviiniä. 

Herranjumala, miten köyhää, saitaa ja junttia porukkaa täällä taas kirjoittelemassa. Se muutama euro sinne tai tänne, kyse on käytöstavoista, pienistä eleistä. Helposti itse tarjoan lasillisen treffiseuralleni, ei tee korvaamatonta lovea mun lompakkoon. 

Ap kai se oli juntti ja köyhä. Ekana jonossa eikä kysy mitä seuralainen ottaa.

Missä ihmeen etikettisäännöissä lukee, että miehen pitää tarjota. Mies ehkä joissain amerikkalaisissa elokuvissa tarjoaa, kun haluaa erityisesti miellyttää naista. Ei muuten ja varsinkaan kun treffaillaan ventovieraita naisia, jotka näköjään kärkkyy ilmaisia tarjottavia. Jos ihastuminen kolahtaa kunnolla niin sillä ruoan ja juoman tarjoamisella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
26/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itsekään tiennyt mitä haluat tilata niin mistä miehen olisi pitänyt tietää että haluat myös skumppaa?

Olisihan se voinut kysyä. Siis normaali käytöstavoilla tuo tilanne olisi mennyt niin, että mies olisi ap:n pohtiessa vaihtoehtoja ehdottanut "hei, otettaisiinko lasilliset kuohuvaa, voin tarjota" johon ap olisi vastannut "kiitos, kiva idea, mutta voin kyllä maksaa oman juomani, kun näin ekatreffeillä ollaan."

Vierailija
27/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulonsiirrot asia erikseen, mutta herrasmies tarjoaa ainakin sen yhden lasin, vähintään sen yhden ja ensimmäisen kerran.

Olkoot miten on, mutta näin se vain on.

Enpä halua ajatella millaista vikinää ja valitusta rahasta (ja ylipäätään kaikesta) näiden joidenkin *nykyherrasmiesten* kanssa eläminen jatkossa olisi.

Onneksi sitä ei minun edes tarvitse miettiä, koska liiallinen nuukuus, mustavalkoisuus ja vikinä on vahvasti miestä karsiva asia.

Vierailija
28/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TULONSIIRTO? Kyseessä oli hei lasillinen (halpaa) kuohuviiniä. 

Herranjumala, miten köyhää, saitaa ja junttia porukkaa täällä taas kirjoittelemassa. Se muutama euro sinne tai tänne, kyse on käytöstavoista, pienistä eleistä. Helposti itse tarjoan lasillisen treffiseuralleni, ei tee korvaamatonta lovea mun lompakkoon. 

Ap kai se oli juntti ja köyhä. Ekana jonossa eikä kysy mitä seuralainen ottaa.

Missä ihmeen etikettisäännöissä lukee, että miehen pitää tarjota. Mies ehkä joissain amerikkalaisissa elokuvissa tarjoaa, kun haluaa erityisesti miellyttää naista. Ei muuten ja varsinkaan kun treffaillaan ventovieraita naisia, jotka näköjään kärkkyy ilmaisia tarjottavia. Jos ihastuminen kolahtaa kunnolla niin sillä ruoan ja juoman tarjoamisella ei ole mitään merkitystä.

No miten juttia on rynniä eteen omine ostoksineen, kun toinen on kassalla asioimassa.

Vierailija
29/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös olla näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei ollut aivan tyytyväinen treffiseuraansa ja halusi noin varmistaa ettei toisia treffejä tule.

Halusi juhlistaa ensimmäisiä ja viimeisiä treffejä.

Vierailija
30/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mentiin. 0/5. Sinänsä itselläni ei ole vaikeaa kahvilassa miettiä mitä otan. No sen kahvin tietenkin.

Vierailija
31/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ap:lle niin tärkeä aihe ja hän on niin paljon nähnyt vaivaa tämän aatteensa eteen palstalla päivästä toiseen että melkein toivon että hän voittais lotossa ja sais vihdoin ja viimein naista ja he eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti💑👰 ja ap hiljenis.

Vierailija
32/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilasta skumppaa? Onkohan luvat kunnossa?

Vierailija
33/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä ap:lle niin tärkeä aihe ja hän on niin paljon nähnyt vaivaa tämän aatteensa eteen palstalla päivästä toiseen että melkein toivon että hän voittais lotossa ja sais vihdoin ja viimein naista ja he eläisivät elämänsä onnellisena loppuun asti💑👰 ja ap hiljenis.

:-DDD

Vierailija
34/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavasti maksullisia vaikka eivät olisikaan töissä. Mutta silti he halveksivat prostitoituja.

Onko minun mieheni maksullinen, kun työttömänä elelee leveästi minun piikkiini? Toki meidän molempien hyväksymä tilanne, mutta pitäiskö minun alkaa tuota nyt nimitellä miesh*roksi tai toyboyksi?

Vierailija
35/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näillä joillain miehillä olisi yhtään tilannetajua ja sosiaalisia taitoja, niin he ymmärtäisivät mistä on kysymys.

Kysymys ei ole rahasta eikä skumppalasillisesta, vaan jostain muusta.

Jollei sitä tajua, niin ei kannata yrittää selittää.

Kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Vierailija
36/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kuule tarjoaisi kellekkään mitään, vaikka voittais kuinka paljon tahansa. Jotkut vaan on saitoja niin tunteissa kuin muussakin suhteessa.

Vierailija
37/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tuommoinen luonnevika korjaantuu lottovoitolla?

Vierailija
38/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilasta skumppaa? Ei tainnut olla ihan kahvila? Alkoholiton kuohuviini kyseessä? Mitäs ap jäi miettimään, on ollut treffipaikka tiedossa jo jonkun aikaa. Olisit itse kysynyt mieheltä mitä ottaa ja ottanut samanlaisen ja tarjonnut ekan kierroksen. Olisit saanut selville, tarjoaako mies toisen. Ellei tarjoa, olisi lopputulos sama, mutta olisit pelastanut kasvosi ja omatuntosi olisi puhdas.

Vierailija
39/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näillä joillain miehillä olisi yhtään tilannetajua ja sosiaalisia taitoja, niin he ymmärtäisivät mistä on kysymys.

Kysymys ei ole rahasta eikä skumppalasillisesta, vaan jostain muusta.

Jollei sitä tajua, niin ei kannata yrittää selittää.

Kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Niin just. Kyseessä tyyppi, joka ajattelee vain itseään. Ei jatkoon.

Kyseessä on alunperin huono kasvatus.

Vierailija
40/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulonsiirrot asia erikseen, mutta herrasmies tarjoaa ainakin sen yhden lasin, vähintään sen yhden ja ensimmäisen kerran.

Olkoot miten on, mutta näin se vain on.

Enpä halua ajatella millaista vikinää ja valitusta rahasta (ja ylipäätään kaikesta) näiden joidenkin *nykyherrasmiesten* kanssa eläminen jatkossa olisi.

Onneksi sitä ei minun edes tarvitse miettiä, koska liiallinen nuukuus, mustavalkoisuus ja vikinä on vahvasti miestä karsiva asia.

Herrasnainen tarjoaa miehelle ainakin sen yhden lasin ja AP oli naisena juntti moukka kun ei tajunnut tarjonnut miehelle vaikka oli jopa ensimmäisenä jonossa.

Enpä halua ajatella millaista vikinää ja valitusta rahasta (ja ylipäätään kaikesta) näiden joidenkin *nykyherrasnaisten* kanssa eläminen jatkossa olisi.

Onneksi sitä ei minun edes tarvitse miettiä, koska liiallinen nuukuus, mustavalkoisuus ja vikinä on vahvasti naisia karsiva asia.