Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti treffeilla lasin skumppaa vain itselleen!

Vierailija
01.07.2018 |

Sovittiin treffit yhteen kivaan kahvilaan miehen kanssa. Kassajonossa kun oltiin niin en oikein heti keksinyt mitä ottaisin, mies sen sijaan töräytti takaani että ”olen lasin kuohuvaa”.
Hölmistyneenä sitten tilasin lasin itsellekin, sen jälkeen kun mies oli omansa maksanut.
Aika kummaa ettei tilannut sitten kahta samalla?

Kommentit (301)

Vierailija
1/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykymies, ole sinä nykynainen.

Vierailija
2/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ensin Jonossa ja mies maksoi silti ennen sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäisyys on so ladt season... Ikävä kyllä. Itse en vaivautuisi mokoman moukan kanssa uusille treffeille. Jos kyse olisi ollut ruuasta, niin sit ymmärrän että omat laskut. Lasillisen skumppaa jos ei edes naiselle tarjoa, niin kaverilta puuttuu pelisilmää, tai on äärimmäisen nuuka tai sitten ei vaan ole kiinnostunut susta.

Vierailija
4/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa "kenen kuuluu maksaa ensitreffeillä" -ketju. Voi miten tuore ja virkistävä aihe!

No, kuvitellaan, että tuo oli totta. Mies käyttäytyi kuin juntti enkä nyt tarkoita maksamista. Ei jatkoon.

Vierailija
5/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys on so ladt season... Ikävä kyllä. Itse en vaivautuisi mokoman moukan kanssa uusille treffeille. Jos kyse olisi ollut ruuasta, niin sit ymmärrän että omat laskut. Lasillisen skumppaa jos ei edes naiselle tarjoa, niin kaverilta puuttuu pelisilmää, tai on äärimmäisen nuuka tai sitten ei vaan ole kiinnostunut susta.

Oon sun kaa niiiiin samaa mieltä. Jos ei miehet tarjoile mulle ruokaa ja juomaa ilmaiseks niin eivät ole mun arvoisiani. 

Vierailija
6/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ensin Jonossa ja mies maksoi silti ennen sua?

Niinkun en keksinytkään mitä ostaisin eikä mies takaa ehdottanut ostavansa molemmille.

Vierailija
7/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä maksamistrolliprovoja enää kiitos. Kumpikin osapuoli maksaa omansa ja thats it, mies toimi oikein.

Vierailija
8/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ehta "terassikrakapelle".

Vierailija
9/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana mies.

Fakta.

Vierailija
10/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että nainen mieltää herrasmiesmäisyyden tulevan ilmi rahan muodossa.

Herrasmiesmäisyys näkyy ilmaisissa asioissa.

Vierailija
11/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei ollut aivan tyytyväinen treffiseuraansa ja halusi noin varmistaa ettei toisia treffejä tule.

Vierailija
12/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apllä käynyt mielessä tarjota miehelle kun olit ekana jonossa. Olisit voinut kysyä mieheltä mitä ottaa ja tarjota.

Vierailija
13/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tiennyt mitä haluat ja pidit jonoa jumissa, on ihan ok että seuraava huutaa mitä ottaa jos kerran tietää. Monet myyjät kysyvät jo seuraavalta mitäs sinne? jos yksi kassalla empii.

Ärsyttää, miksei voi miettiä etukäteen mitä ottaa jo jonossa.

Vierailija
14/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tästä siis päätellä että herrasmiesmäisyys on sama asia kuin tuloinsiirrot mieheltä naiselle? Nouseeko herrasmiesaste sen mukaan kuinka paljon omia tuloja siirtää naiselle? Lasketaankohan herrasmiesaste absoluuttisissa vai suhteellisissa summissa? esim kovatuloiselle miehelle 50e lasku ei ole paljoa mutta pienituloiselle miehelle 50e lasku on suurempi reikä lompakkoon joten nouseeko herrasmiesaste yhtä paljon?

Vierailija
15/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en olisi uskaltanut tilata omin nokkineni lähes tuntemattomalle tyypille, joka ei edes itse osaa kertoa mitä haluaa.

Vierailija
16/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös olla näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei ollut aivan tyytyväinen treffiseuraansa ja halusi noin varmistaa ettei toisia treffejä tule.

Mä en tälläistä johtopäätöstä kyllä maksamisesta tekisi. Itse en maksaisi naiselle vaikka hän olisi victorias secret malli. Haluan että nainen kiinnostuu musta itsestäni eikä siihen liity raha ollenkaan.

Vierailija
17/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika tampio jos et osaa edes päättää mitä haluaisit. Eikö se nyt ole ihan sama. Olisit vaikka sanonut että otat saman. Mies kypsyi ja turhautui. Tuskin on enää kiinnostunut.

Vierailija
18/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon sun kaa niiiiin samaa mieltä. Jos ei miehet tarjoile mulle ruokaa ja juomaa ilmaiseks niin eivät ole mun arvoisiani. 

Lainaamasi kirjoitti, että ruuasta tietysti omat laskut.

Lukutaito?

Vierailija
19/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itsekään tiennyt mitä haluat tilata niin mistä miehen olisi pitänyt tietää että haluat myös skumppaa?

Vierailija
20/301 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tästä siis päätellä että herrasmiesmäisyys on sama asia kuin tuloinsiirrot mieheltä naiselle? Nouseeko herrasmiesaste sen mukaan kuinka paljon omia tuloja siirtää naiselle? Lasketaankohan herrasmiesaste absoluuttisissa vai suhteellisissa summissa? esim kovatuloiselle miehelle 50e lasku ei ole paljoa mutta pienituloiselle miehelle 50e lasku on suurempi reikä lompakkoon joten nouseeko herrasmiesaste yhtä paljon?

TULONSIIRTO? Kyseessä oli hei lasillinen (halpaa) kuohuviiniä. 

Herranjumala, miten köyhää, saitaa ja junttia porukkaa täällä taas kirjoittelemassa. Se muutama euro sinne tai tänne, kyse on käytöstavoista, pienistä eleistä. Helposti itse tarjoan lasillisen treffiseuralleni, ei tee korvaamatonta lovea mun lompakkoon.