Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti treffeilla lasin skumppaa vain itselleen!

Vierailija
01.07.2018 |

Sovittiin treffit yhteen kivaan kahvilaan miehen kanssa. Kassajonossa kun oltiin niin en oikein heti keksinyt mitä ottaisin, mies sen sijaan töräytti takaani että ”olen lasin kuohuvaa”.
Hölmistyneenä sitten tilasin lasin itsellekin, sen jälkeen kun mies oli omansa maksanut.
Aika kummaa ettei tilannut sitten kahta samalla?

Kommentit (301)

Vierailija
301/301 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä. Käytiin ensin päivällisillä ravintolassa. Kumpikin maksoi oman laskunsa. Sen jälkeen menimme tunniksi keilaamaan, kun olin ostanut ennakkoon 10euron hintaisen lahjakortin, jolla kaksi henkilöä saa tunnin keilauksen. Sen jälkeen menimme kahvilaan, jossa mies heti sisään päästyään osti itselleen mustan suodatinkahvin, itselleni tilasin kaakaon.

Mielestäni olisi miehen ollut kohteliasta tarjota minulle se juoma, koska olinhan tarjonnut hänelle tunnin ilmaisen keilauksen ja maksanut siitä kympin, varsinkin kun ajattelee, kuinka paljon normaalisti maksaa tunnin keilaus/hlö

No mies maksaa sitten seuraavilla treffeillä tai ainakin tarjoutuu maksamaan. Älä ole noin pihi tylsimys. Jos seuraavia treffejä ei tullutkaan, niin eihän tuo nyt paljon ollut.

Näinhän sitä miehelle kommentoidaan jos hän on ensitreffeillä "joutunut" maksamaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi