Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te muutkin kauhukertomuksia teinipoikien nälästä

Vierailija
01.07.2018 |

Nehän syö kaiken mitä ikinä käsiinsä saavat..

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika söi pakastepullat salaa pakastimesta.

Vierailija
2/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helpompaa syötävää, sitä varmemmin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat kertoneet että kasvavat teinipojat syövät ihan hirveästi, perheen vararikkoon. Urheilevat syövät vieläkin enemmän.

Vierailija
4/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään nakkeja tai makkaroita ei voi koskaan pitää jääkaapissa. Ne menee parempiin suihin ennen ruoanlaittoa.

Multa hävisi kerran 400g jauhelihaa. Poika oli paistanut sen ja syönyt!

Vierailija
5/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit syö paljon. Meillä on kaksi pienikokoista hoikkaa teinityttöä ja tuntuu että kannan ruokaa kotiin selkä vääränä. Näin kesällä se oikein korostuu.

Vierailija
6/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 munan paketin pojat söi kahdessa päivässä koulun jälkeen.

Vierailija
7/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli teininä paistoi itselleen ilta/välipalaksi (eli normiruokailujen lisäksi) usein paketillisen jauhelihaa, söi sen kanssa paketillisen leipää ja kyytipojaksi litra maitoa.

Vierailija
8/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli söi teininä usein pakastepitsoja normiruoan lisäksi.

Meni sillä pakasteranskalaisiakin, vaikka se oli hoikka.

Vierailija
9/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli teininä paistoi itselleen ilta/välipalaksi (eli normiruokailujen lisäksi) usein paketillisen jauhelihaa, söi sen kanssa paketillisen leipää ja kyytipojaksi litra maitoa.

Kuvittavia ruokatottumuksia teillä. Meillä ei tuollaista suvaita. Ruokaa syödään silloin kun sitä tarjotaan, mitään jättimättöjä omin luvin lapset eivät meillä kyhää. Maito on meillä pannassa, sillä ei ihminen rintaruokinnan jälkeen tee mitään. Meillä ei syödä myöskään punaista lihaa, sen vaarat tuntevat kaikki.

Vierailija
10/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä oikeasti niin kova nälkä?

Vierailija
11/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään nakkeja tai makkaroita ei voi koskaan pitää jääkaapissa. Ne menee parempiin suihin ennen ruoanlaittoa.

Multa hävisi kerran 400g jauhelihaa. Poika oli paistanut sen ja syönyt!

Jos lapsi söisi minun ruuanlaittoon varaamia raaka-aineita, hän menisi kauppaan ostamaan omilla rahoillaan vastaavat ainekset. En antaisi hänelle myöskään tekemääni ruokaa, sillä minusta tuollainen ahneus on ärsyttävää ja siitä tulee rangaista.

Vierailija
12/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika söi perhepizzan ja joi 1,5 l Colaa. Röyhtäisi ja käveli jääkaapille katsomaan olisiko jotain syötävää.

Poika on hoikka.

Vierailija
13/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä oikeasti niin kova nälkä?

Opit jotain, jos saat poikia. Niillä on aina nälkä. Ne on täysin pohjattomia kaivoja.

Odota ja näe.

Vierailija
14/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittavia ruokatottumuksia teillä. Meillä ei tuollaista suvaita. Ruokaa syödään silloin kun sitä tarjotaan, mitään jättimättöjä omin luvin lapset eivät meillä kyhää. Maito on meillä pannassa, sillä ei ihminen rintaruokinnan jälkeen tee mitään. Meillä ei syödä myöskään punaista lihaa, sen vaarat tuntevat kaikki.

Lapsille ja nuorille voi tulla nälkä muulloinkin kuin varsinaisina ruoka-aikoina. Teillä ilmeisesti joutuu olemaan nälissään. Ikäviä ihmisiä. 

Vierailija
15/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille ja nuorille voi tulla nälkä muulloinkin kuin varsinaisina ruoka-aikoina. Teillä ilmeisesti joutuu olemaan nälissään. Ikäviä ihmisiä. 

Ihminen ei nälkään kuole muutamassa tunnissa. Oikeastaan kyse on syömähimosta. Ei Suomessa kukaan oikeasti näe nälkää.

Vierailija
16/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi liikkuvaista teinityttöä ja voi sitä ruuan määrää ja ei mene kuin pari tuntia kun kysyvät, eikö ole mitään syömistä.

Mun siskolla kolme teini-ikäistä poikaa ja keittävät perunoita 10l kattilalla. Kaikki pojat ovat vielä kovia urheilijoita.

Vierailija
17/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli synkkä ja myrskyinen yö. Pekka oli levoton, vatsassa kurni. Hän nousi sängystä ja lähti kohti alakertaa ja jääkaappia. Keittiöstä kuului kolinaa. Pekka astui keittiöön ja jähmettyi kauhusta paikoilleen.

Perheen teinipoika Risto murisi ruokaa notkuvan pöydän ääressä fileerausveitsi kädessä valmiina puolustamaan kallisarvoisia herkkujaan. Pekka katsoi parhaakseen poistua takavasemmalle ilman äkkinäisiä liikkeitä.

Vierailija
18/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi hyvänäkin vanhempana? Sairas pska olet.

Vierailija
19/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta teini-ikäistä teillä on?

Vierailija
20/230 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi hyvänäkin vanhempana? Sairas pska olet.

Itse asiassa olen hyvä vanhempi. Lapseni ovat tottuneet säännölliseen ruokailurytmiin. Meillä syödään hyvin ja terveellisesti. En tiedä mitä nälkää pitämättömiä hiilarihöttöjä ja eineksiä syötät lapsillesi, mutta minun lapseni ovat terveitä ja hyvinvoivia.

T.9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi