Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa mitä EDULLISIA ruokia ostatte lapsille Lidlistä!

Vierailija
01.07.2018 |

Nyt pitäisi saada lapsiperheen talous tasapainoon. Keksin juuri ostaa "aikuisten" jogurtteja lapselle, joka on pieni mutta kova syömään. Ovat edullisia ja kelpaavat hyvin. HeVi-osastoa olemme myös käyttäneet ahkerasti. Onko teillä muita hyviä ja halpoja löytöjä Liiteristä lasten mieleen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa, äläkä syötä välipaloja.

Vierailija
2/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin joskus av:lta että vauvoille voi tehdä ruokaa tavallisista porkkanoista, ei tarvitse ostaa babyporkkanoita, jotka ovat paljon kalliimpia.

Hyvä idea tuo aikuisten jogurttien kokeileminen lapsille! Täytyy testata. Meidän 14 v poika nimittäin helposti vetäisee koko levyllisen niitä pieniä lasten jogurtteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei ole koskaan tullut mieleenkään osta erikseen lapsille mitään "lastenjogurtteja"... ihan samoja ollaan syöty koko perhe.

Vierailija
4/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin joskus av:lta että vauvoille voi tehdä ruokaa tavallisista porkkanoista, ei tarvitse ostaa babyporkkanoita, jotka ovat paljon kalliimpia.

Hyvä idea tuo aikuisten jogurttien kokeileminen lapsille! Täytyy testata. Meidän 14 v poika nimittäin helposti vetäisee koko levyllisen niitä pieniä lasten jogurtteja.

Olihan tämä vitsi..?

Vierailija
5/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että lidlistä edullisimmaksi tulee, kun ostaa lähes pelkkiä kasviksia, ja tekee niistä ruoan. On muuten halpaa, hyvää ja terveellistä.

Esim kasvissosekeitto, parsakaalikukkakaalimuusi (johon tuorejuustoa sekaan), uunikasviksia ja salaattia, riisin kanssa kasviskastiketta..

T.opiskelija

Vierailija
6/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä vitsi..?

No tietenkin on. Ei vauvoille oikeasti voi tehdä ruokaa aikuisten porkkanoista, joissa on vaikka mitä torjunta-aineita. Ja myös jogurteissa on tietenkin erikseen lapsille ja aikuisille sopivat samoin kuin on lasten ja aikuisten juomat erikseen. Vai annatko lapsille alkoholia?

Vierailija
7/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Istanbul jugurtit ultranationalist pakkauksissa ja vain maustamatonta. Marjat ja hunajat lisää itse.

Osta aikuisten kalaa ja lihaa ja tee unisex aikuislapsisopivaa ruokaa

Vierailija
8/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä Istanbul jugurtit ultranationalist pakkauksissa ja vain maustamatonta. Marjat ja hunajat lisää itse.

Osta aikuisten kalaa ja lihaa ja tee unisex aikuislapsisopivaa ruokaa

Huh, huh... Ei unisex ruokaa ole. Naisille ja tytöille jotain kevyttä kanaa ja vihanneksia, miehille ja pojille lihaa ja perunaa.

Vierailija
9/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananugetit, siis ne pysyvästi edulliset

Vierailija
10/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä vitsi..?

No tietenkin on. Ei vauvoille oikeasti voi tehdä ruokaa aikuisten porkkanoista, joissa on vaikka mitä torjunta-aineita. Ja myös jogurteissa on tietenkin erikseen lapsille ja aikuisille sopivat samoin kuin on lasten ja aikuisten juomat erikseen. Vai annatko lapsille alkoholia?

Voe hyvä pässi.

Et siis tiedä mistä babyporkkanat tehdään? Minäpä kerron: Aikuisten porkkanoista!

Vierailija
11/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä vitsi..?

Voe hyvä pässi.

Et siis tiedä mistä babyporkkanat tehdään? Minäpä kerron: Aikuisten porkkanoista!

Et siis oo tosissas?

Vierailija
12/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä vitsi..?

Voe hyvä pässi.

Et siis oo tosissas?

Markkinoinnin riemuvoitto, ja eikun kuuklaamaan niin valaistut.

Vierailija
13/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas - ihmisillä ei huumori riitä näköjään sunnuntaisin.

Vierailija
14/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokut syöttävät lapsilleen myös aikuisten puuroja (esim. kaurahiutaleet, mannaryynit) lasten puurojen sijasta. Voi vaikka kaataa ne hiutaleet rumasta aikuisten paketista kivaan tyhkään nallepuuropakettiin, niin lapset eivät huomaa mitään.

Vierailija
15/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on aikuisten jugurtti?

Vierailija
16/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobsua vaan kalaroille. Halapaa ku makkara.

Vierailija
17/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita. Niistä saa monta helppoa ruokaa! Ja kun ihan tavallisen perunan kuorii ja paloittelee, ei kukaan tiedä oliko se sellainen aikuisille suunnattu. Sama ku noi porkkanat, jos ne on palasina, ei kukaan tiedä että on normaaleja eikä niitä babyja. Jukurttia ollaan ostettu litran pakkauksissa. Voi lapsille tarjota vaikka kulhosta. Teinikin vetää puoli purkkia päivässä. Tulisi kalliiksi, jos niitä pikkupurkkeja pitäisi olla.

Vierailija
18/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus säästää rahaa niin eikö olisi parempi jättää ne jogurtit pois?

Vierailija
19/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on aikuisten jugurtti?

Normijogurtit. Kirjoitin vaan ettette luule että ostaisin niitä lasten ällötyksiä, jotka on pakattu pikkuriikkisiin purkkeihin.

Vierailija
20/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarkoitus säästää rahaa niin eikö olisi parempi jättää ne jogurtit pois?

Syödään myös paljon isossa kattilassa keitettyä puuroa, huoli pois. Mutta kesällä maistuu jogurtit. Ei syödä juurikaan jäätelöä, siitä säästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi