Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen Henry, 24, teetti brasilialaisen pyllynkohotuksen: Pakaroihin neljä kiloa rasvaa – katso kuvat ennen ja jälkeen

Vierailija
30.06.2018 |

Suomalainen Henry, 24, teetti brasilialaisen pyllynkohotuksen: Pakaroihin neljä kiloa rasvaa – katso kuvat ennen ja jälkeen
Henry Harjusola on kampaaja ja suosittu vloggaaja.
Henry Harjusola on kampaaja ja suosittu vloggaaja. (KUVA: Henry Harjusola)

Julkaistu: 30.6. 8:03

Jaa1908
Twiittaa
Sähköposti

Me Naiset ”Ehkä nopea, mutta ei helppo reitti,” vloggaaja Henry Harjusola kuvailee Espanjassa tehtyä rasvansiirtoa.
Brasilialainen pyllynkohotus (brazilian butt lift), eli rasvansiirto pakaroihin on noussut viime vuosina yhdeksi maailman suosituimmista kauneusleikkauksista.

Suomessa suurten takamusten trendi ei ole yhtä kovassa nosteessa kuin vaikkapa toimenpiteen kotimaassa Brasiliassa, mutta täältäkin löytyy BBL-operaatiosta haaveilevia ja sen läpikäyneitä.

Yksi pakaroitaan kirurgisesti kohottaneista on kampaaja ja Youtube-tähti Henry Harjusola. 24-vuotias Henry on siirrättänyt lantionsa ja takapuolensa alueelle lisää rasvaa jo kahdesti.

Haaveissa muodokkaampi vartalo
Henry hakeutui rasvansiirtoon, koska hän on pitkään haaveillut saavansa muodokkaamman vartalon ja ennen kaikkea leveän lantion.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

– Olen ollut ylipainoinen, ja aiemmin kropassani ei ollut minkäänlaista mallia. Tavoitteena oli leveä lantio, joka sopisi leveisiin hartioihini, Henry sanoo.

Hän kertoi kauneusihanteistaan Me Naisten haastattelussa vuonna 2016:

– Olen tosi nuoresta asti ihannoinut muovista ulkonäköä. En hae mitään bimbo-lookia, vaan saan usein scifileffoista inspiraatiota, ja muokkaan sen mukaan naamaani.

Tuolloin Henry oli ottanut kasvoihinsa pistoshoitoja ja kohottavia mesolankoja. Vartalon muokkaamista kauneuskirurgian keinoin hän harkitsi pitkään.

– Mikä tahansa kauneuskirurginen operaatio vaatii hirveät kasat tutkimista, jotta voi varmistua siitä, että menee hyvälle kirurgille ja toimenpide on turvallinen. Vuoden päivät tutkiskelin ennen kuin päädyin mihinkään.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005737527.html

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että nämä kommentit tulevat aikuisilta ihmisiltä. Miksi pitää haukkua toisen ulkonäköä tai valintoja? Kuinka moni teistä edes seuraa Henrya somessa? Jos seuraisitte, tietäisitte enemmän.

Tuo on kirurgian väärinkäyttöä.

Ei kyllä pätkääkään heru myötätuntoa.

Kirurgian väärinkäyttöä? Miten niin? Kun kirurgikin on asiaansa perehtynyt, niin aivan oikeassa ollaan.

Jos omilla rahoillaan teettää omalle kropalleen toimenpiteitä, en ymmärrä miten se voi olla väärin. Tai mitä myötätuntoa tässä nyt pitäisi tuntea. Henryn oma asia ja aika maltillisesti kertoo asiasta lehdessä.

Vierailija
62/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailmalla pyllynkohotuksissa on sattunut useita kuolemantapauksia, kun suurta rasvamäärää siirrettäessä on osuttu verisuoneen, ja rasva on tukkinut keuhkoverenkierron. Toimenpiteeseen liittyy paljon muitakin vakavia riskejä."

Leikkauksiin liittyy aina riskejä ja siksi en aina ymmärrä erityisesti isoihin operaatioihin vain esteettisistä syistä meneviä, korjaavaa kirurgiaa lukuunottamatta. Itse menen veitsen alle vain jos on lääketieteellisistä syistä pakko. Leikkaus voi mennä pieleen, voi tulla komplikaatioita tai se voi aiheuttaa kroonista kipua. Leikkaus ja fyysinen trauma ovat itse asiassa tavallisimmat kroonisen kivun aiheuttajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko katsoneet Thesanterit, asuu Englannissa

Vierailija
64/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sateenkaaren pää päättyy varmasti tonne grand canyoniin.

Vierailija
65/73 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuntenut Henrin joskus muutama vuosi sitten, kun näytti vielä ihan tavalliselta juuri teini-iän ohittaneelta pojalta, ja hän oli silloin todella ujo ja ahdistuneen oloinen. Todella harvalle ihmiselle edes avasi suunsa, meidän kaveripiirissä oli pari sellaista joille jutteli. Ihan mukava ihminen kyllä oli, mä olin yksi niistä, joille mitään puhui. Yllätyin todella paljon, kun joskus facebookissa huomasin, että hänestä on tullut somejulkkis.

Toivottavasti voi henkisesti jo paremmin, ja jos voi niin en ole mikään tuomitsemaan noita operaatioita. Toisaalta sitä miettii, että mikä on ajanut tuohon ahdistuneisuuteen ja muovisuuden ihannointiin. Koulukiusattu ainakin muistaakseni oli.

Vierailija
66/73 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisi jo sukupuolensa naiseksi, kun sitä noin kovasti haluaa olla. Tuollainen wannabe Kardashian -ulkonäkö näyttää jokaisella halvalta, mauttomalta ja rumalta. Jopa niillä itse Kardashianeilla. Voin vaan kuvitella, miltä näyttää esim kymmenen vuoden päästä tuo berberi.

He ovat melkein yhtä halpoja kuin sinun äitisi. Viimeksi kun kysyin tuntihinta oli 3 euroa. Onkohan hänellä vielä sama hinta? 🤔

Vierailija
67/73 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että nämä kommentit tulevat aikuisilta ihmisiltä. Miksi pitää haukkua toisen ulkonäköä tai valintoja? Kuinka moni teistä edes seuraa Henrya somessa? Jos seuraisitte, tietäisitte enemmän.

Miksi pitäisi tietää enemmän jonkun ihmisen taustoista voidakseen kertoa reilusti mielipiteensä pakaraimplanteista yms kauneuskirurgiasta? Meinaatko että koska Henry edustaa vähemmistöä, niin hänellä on suurempi ja pätevämpi oikeus ottaa peppuun täytettä? Onpa tasa-arvoista. Ihan samalla tavalla paheksumme pepuntäyttöjä olipa niiden ottaja heteronainen iältään 18-50v tai vähemmistöä edustava tubettaja.

Kommentissasi ei ole mitään järkeä. Mikä oikeus? Kukaan ei tarvitse mitään "oikeutta" mennäkseen kauneusleikkaukseen. Kukaan ei myöskään väittänyt, että vähemmistönä olisi suurempi "oikeus". Joten kyllä, on tasa-arvoista.

Vierailija
68/73 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisi jo sukupuolensa naiseksi, kun sitä noin kovasti haluaa olla. Tuollainen wannabe Kardashian -ulkonäkö näyttää jokaisella halvalta, mauttomalta ja rumalta. Jopa niillä itse Kardashianeilla. Voin vaan kuvitella, miltä näyttää esim kymmenen vuoden päästä tuo berberi.

He ovat melkein yhtä halpoja kuin äitisi. Viimeksi kun kysyin, tuntihinta oli 3€. Onko äidilläsi yhä sama hinta? 🤔

Tottakai,meillä on sama äiti.

Älä hauku äitiäs.

Ei meillä ole, älä huoli. Toivottavasti äitisi ura kehittyy 3 eurosta edes 5 euroon. Ehkä sinä voisit opastaa häntä siinä?

Vierailija
69/73 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää noi kommentit mitä noihin kuviin on laitettu kuinka nuoret lapset ihailee ja kannustaa. Siinä on kyllä harvinaisen huono roolimalli lapsille.

On vanhempien vastuulla mitä kakaransa somessa näkevät. Instagramin ikäraja on 13 ja sen ikäisen pitäisi jo tajuta leikkauksen riskit.

Vierailija
70/73 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti vaikeaa kun on syntynyt mielestään eri sukupuoleen. Me jotka olemme normaaleja sukupuolen suhteen, emme ymmärrä varmasti heidän tuskaa/hätää. Henny (Henry) on tullut rohkeasti esille  sukupuolestaan joka antaa rohkeutta ja itsevarnmuutta samankaltaisille. Hyväksykää Henry nyt Henny sellaisena kuin hän haluaa, sen Henny on ansainnut.

Vierailija
71/73 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies! Miksei suomalalaiset miehet uskalla laittautua näyttävästi. Tuollainen peppu löytyy monelta ilman mitään ruiskutuksia.

Vierailija
72/73 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nainen joka on vaihtanut itselleen miehen nimen vai transnainen joka ei ole vielä vaihtanut itselleen naisen nimeä? 

Vierailija
73/73 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aikamoinen näky. Eikä positiivisessa mielessä. Toisaalta, jos itse on tyytyväinen, niin antaa mennä vaan. Mä voin katsella muualle.